۱۳۸۹ آذر ۷, یکشنبه

پیام تصاویر!


عکس فوق، پوستر تبلیغاتی برای فیلم سینمائی THE PERFECT STORM است که در سال 2000 توسط کمپانی برادران وارنر تهیه و با نقش آفرینی ارزشمند جورج کلونی بر پرده سینماهای آمریکا و اروپا عرضه شد.
اما این پوستر از بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و عبور نفس گیر ایران از موج عظیم دسائس و فتنه های ضد ملی بعد از آن انتخابات برای من تداعی کننده وضعیت ایران در کانون فتنه های سال گذشته شده.
فتنه هائی که شخصاً قائل به آن بوده و هستم که از حیث سیاسی حجم و میزان خسارتش به منافع ملی ایران بسیار بیشتر و عمیق تر از صدمات جنگ 8 ساله عراق علیه ایران بود.
عکس زیر نیز تصویر رحمانی و ملکوتی شادروان حاج علی افراسیابی در کنار تصاویر پنج فرزند شهیدش در خلال انقلاب و جنگ تحمیلی عراق با ایران است که پنج شنبه پنجم آذر ماه سال جاری جان گرانقدرش را به جان آفرین تقدیم کرد و به حلقه فرزندان رشید و برومندش پیوست.
تصویری که بلاتردید بزرگی و بلندی روح و ایمان مرحوم افراسیابی و فرزندان از جان گذشته اش را با خود به همراه دارد.
با آرزوی کسب نمی از دریای معرفت و فضیلت «حاج علی» سروده زیبای ایل غریب را در رثاء آن دُردانه تازه سفر کرده تقدیم به بازماندگان بزرگوار ایشان می کنم.
سروده زیبائی که علی عسگری عضو انجمن شاعران استان خوزستان خالقش بود و در اوج ناآرامی های سال گذشته و به غلط منسوب به سرکار خانم زهرا رهنورد شد و متاسفانه اهتمامی نیز در آن تاریخ جهت تکذیب آن صورت نگرفت تا آنکه آب ها از آسیاب افتاد!
تقدیم به حاج علی افراسیابی
گرگ ها خوب بدانند در این ایل غریب … گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند … توی گهواره چوبی پسری هست هنوز
آب اگر نیست نترسید که در قافلمان … دل دریایی و چشمان تری هست هنوز

۴ نظر:

mojiagha گفت...

"اما این پوستر از بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته و عبور نفس گیر ایران از موج عظیم دسائس و فتنه های ضد ملی بعد از آن انتخابات برای من تداعی کننده وضعیت ایران در کانون فتنه های سال گذشته شده."


آقای سجادی،

اگر آنچه پارسال در ایران اتفاق افتاد "فتنه ضد ملی" بود، و نه یک کودتای "انتخاباتی،" چرا "سران فتنه" را با نشان دادن مدرک واقعی در یک دادگاه واقعی محاکمه عادلانه و اعدام نمیکنند، تا من سبز "فریب خورده" ولی عاشق خط امام بفهمم که "سران فتنه" در حقیقت "خائن" هستند؟

اگر نتایج این "انتخابات" واقعی بود -- یعنی دولت و نظام واقعا منتخب و محبوب "۸۵%" مردم ایران و "دست آقا امام زمان پشت سر" آن است، چرا با انجام و پیروزی قاطع در یک رفراندوم بیطرفانه نشان نمیدهند که آقا "امام زمان در حال ظهور" هستند و "چشم فتنه" (یعنی صهیونیست های جنایتکار، که میگویند پشت سر موسوی، کروبی، خاتمی، و ...) را یکبار برای همیشه کور نمیکنند؟ مگر "حکومت عدل علی" (و "نایب امام زمان") نیاز به زنده نگاه داشتن "فتنه" (یعنی "دشمن" صهیونیست) دارد؟

آقای سجادی،

مگر ۲ لقمه نان چه قدر ارزش دارد؟ از خدا (و نه مردم سبز ایران) خجالت نمیکشید؟

ناشناس گفت...

جناب موجی آقا

خواندن نوشته‌های شما خسته کننده شده. مثل یک صفحه موسیقی روی خط افتاده شدید (اگر نمیدانید این یعنی‌ چه، از پدرتان بپرسید). شما یک مقدار سعی‌ کنید که قضایا را از دید جهانی‌، روابط بین‌الملل و رقابت بین کشور‌ها برای تامین منافع خود ببینید تا متوجه موضع آقای سجادی بشوید. در دنیا خیلی‌ مسائل پیچیده تر از مبارزه به حق ایرانیان بر ضدّ استبداد وجود دارد که اتفاقا این مسائل در مبارزه شما بی‌ تاثیر نیست. فرا تر از حبابی که برای خود در عرض یک سال گذشته باد کرده اید نگاه کنید شاید قضیه روشن تر شود.

فکر احمقانه رفراندوم را هم از سرتان بیرون کنید. آنهایی که دستگاه تبلیغاتی دنیا را در دست دارند همانطور که انتخابات رئیس جمهوری ایران و هر انتخابات دیگر را که وفق مرادشان نباشه (مانند ونزوئلا، اوکراین و و و) را زیر سوال بردند رفراندوم را هم زیر سوال خواهند برد و در نهایت ایران و ایرانی‌ مثل پارسال بی‌ آبرو خواهد شد.

موفق باشید.

جواد

mojiagha گفت...

"در دنیا خیلی‌ مسائل پیچیده تر از مبارزه به حق ایرانیان بر ضدّ استبداد وجود دارد..."
Javad

Pas ghabool darid keh ra'y parsal dozdideh shod?

m گفت...

roheshan shad ,ba sarvareh shohada mamneshen shavand
ostad koshti man ra
bemeram barayeh on madar sarboland va sabor khoda be dadeh ma beresad ke cheghadr ghadreh anha ra danestem?va be hadafeh anha komak kardem