۱۳۹۴ مهر ۷, سه‌شنبه

مغلطه!

ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس فرمودند:
عده ای تازه به دوران رسیده آمده اند و می گویند پذیرش قطعنامه جام زهر بود اینها نمی فهمند و نمی دانند حرف امام چه بود؟

مزید اطلاع جناب آقای هاشمی رفسنجانی و بمنظور ثبت شفاف در تاریخ باید متذکر دو نکته شد:
اولاً ـ تعبیر «شُرب جام زهر» از پذیرش قطعنامه 598 توسط «مرحوم امام» و نه عده ای تازه به دوران رسیده و در فردای پذیرش 598 رسماً و علناً مطرح شد.

ثانیاً ـ تشبیه پذیرش 598 به شُرب جام زهر بدین معنا بود که دشمن و «نارفیقان رفیق نما» موفق شدند با ضربات سهمگین و مشت های خرد کننده خود بر قامت «انقلاب اسلامی» و «امام انقلاب اسلامی» مانع از اعاده حق و موفقیت خمینی در اثبات حقانیت و مظلومیت و تحصیل عدالت در مقابل تجاوز و جنایت گری صدام در حق ملت ایران و عراق شوند.
حال اینکه در آینده و بعد از حماقت صدام در حمله به کویت مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا به اعتبار معدلت حاکم بر نظام هستی، خمینی و انقلاب خمینی به دلالت موضع حق خمینی و امت خمینی، در تاریخ رو سفید شوند چنین کامروائی دخلی به تحمیل جام زهر و بی آزرمی خورانندگان جام زهر به امام ندارد و کامیابی آتی ایرانیان ارزنی برای صانعان جام زهر و خورانندگان جام زهر به امام، شانیت و اعتبار نمی آفریند!
آقای رفسنجانی اگر به تعبیر هنری کیسینجر از «پذیرش 598 توسط امام» در همان سال رجوع کنند خواهند دید صرف نظر از تمثیل بی ادبانه کیسینجر در مجموع آن وزیر خارجه کیـّاس آمریکائی بمراتب بهتر از رفسنجانی، خمینی و انقلاب خمینی و دلائل پذیرش 598 توسط امام را فهم و تحلیل کرده بود.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

کیسینجر چی گفته؟
پیدا نکردم متنش رو
لینک میدین؟

داریوش سجّادی گفت...

ادبیات بکار گرفته شده توسط کیسینجر زننده است اما محتوایش درست است. اجازه دهید در آتیه بشکل مقتضی به آن اشاره خواهم کرد