۱۳۹۷ مهر ۱۱, چهارشنبه

کثیف‌ترین ایرانی!


جمشید اسدی با تایتل دکترای اقتصاد و استادی دانشگاه پدیده منحصر بفرد بحران اقتصادی اخیر در ایران بود که در مبتذل‌ترین شکل ممکن مردم را تشجیع به خرید و انباشت هر چه بیشتر اقلام خوراکی در پستوی منازل کرد تا بعد از گران شدن بتوانند آن اقلام را بفروشند!

همه نبوغ این اندیشمند‌نمای ایرانی بعد از سالها تحصیل و مطالعه و تدریس معادل نبوغ «مش صفر» باغبان ساده و بی‌آلایش ما بود که بدون طی تحصیلات عالیه همواره و در ناملایمات اقتصادی تنها چیزی که به عقلش می‌رسید همان چیزی بود که به عقل جمشید اسدی می رسد و آن خرید و انباشت بُنشن و حبوبات و آرد و روغن بود. لاکن مش صفر آن اقلام را برای مصرف در روز مبادا می‌انباشت نه آنکه به توصیه آن «جمشید اسدی» با انباشته هاش دکان باز کنه!

اون وقت به اینها هم میگن فرار مغزها!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داریوش سجادی
@dariushsajjadi44

۴ نظر:

ناشناس گفت...

ایشون نگفتن انبار کنید که بعدا بفروشید،گفتن انبار کنید که بعدا داشته باشید. کم دروغ بگید لطفا.صدقه سر مسوولین و اول از همه رهبر معظم انقلاب به اینجا رسیدیم که باید از الان به فکر فرار از قحطی باشیم.

داریوش سجّادی گفت...

هیچ اشکالی نداره مطالعه نکرده و نادانسته ابراز نظر نکنید. برید لااقل در اینترنت مزخرفات اسدی را که در دسترس هست ببینید بعد تشریف بیاورید اینجا و به تصور خود اطلاع رسانی کنید.

ناشناس گفت...

شما اگه واقعا بی طرفی به هزاران مزخرفی که مسوولین فعلی میگن هم توجه و به اندازه همین گفته های اسدی، اونها رو هم بولد کنید .. از جمله خزعبلات اون روحانی که فرمودند گرانی کالاها تقصیر مردم هست.

ناشناس گفت...

در اقتصاد مملکتی که به دو جمله اسدی بند است رو باید گل گرفت...