۱۳۹۸ آذر ۱۱, دوشنبه

آخرین فاشیست از نسل هیتلر!


کاوه موسوی یکی از آخرین بازماندگان سندروم فاشیزم با تایتل «دکترای حقوق از آکسفورد انگلستان» مثالی است شاخص از این واقعیت که تحصیلات عالیه لزوما بمعنای برخورداری از شعور نیست.

موسوی که مدتی است از موضع حقوق بشر مدافعه از خائنان اعدام شده در ۶۷ را معرکه‌گردانی می‌کند روز گذشته، دستور فرماندار شهر قدس جهت برخورد با مهاجمین به فرمانداری این شهر در جریان آشوب بنزین در آبان گذشته را بهانه اعتراض قرار داده و و بدینوسیله و ناخواسته عمق روحیات نژاد‌پرستانه‌اش را برون‌ریخت کرده!

به گفته وی و در خطاب به فرماندار شهر قدس:

جهانیان باید بدانند همه ایرانیان چون شما پیرو فرهنگ تازیان بیابانی نیستند!

لازم به ذکر است اطلاق «تازیان بیابانی» در گویش «دکتر» مزبور «اعراب مسلمان» را نشانه‌گذاری می‌کند که موید عمق سفاهت و گرایشات فاشیستی وی و امثال وی می‌باشد که متاسفانه در حوزه فارسی زبانان برخوردار از پراکندگی و گستردگی است!

اینها همان‌هائی‌اند که از موضع اولتراروشنفکری فخر فرهنگ غنی ایرانیت و حقوق بشر و گل‌نوشته کوروش را به زمین و زمان می‌فروشند و چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند و اقوام و طوایف و نژادهای زیادی از سفاهت عقلی و شناعت زبانی و رفتار فاشیستی‌شان دچار تلخکامی‌اند!

به ظاهر شیک‌اند و شکیل‌اند اما همین‌هایند که فرای دواعی روشنفکرانه‌شان اعراب را با لفظ سوسمارخوار تحقیر می‌کنند! و افغان‌ها را آدم نمی‌شمارند! و ترک‌ها را با بی‌شرمی با حمار تطابق داده! و گیلانیان شریف را با کثیف‌ترین لطیفه‌های جنسیتی تحقیر می‌کنند اما در مقابل فرهنگ غربی تا بن دندان خاشع و خودباخته و زبون و ذلت‌پذیرند!

این مجانین را شفائی نیست و بهترین خدمت به ایشان سپردن‌شان به نقاهتگاه‌های روان‌پریشی است.

#داریوش_سجادی

۲ نظر:

ناشناس گفت...

البته جمهوری اسلامی اشتباهات زیادی در طول این 40 سال داشته . اما حضرات اطلاعی ندارند از اینکه آن مدعی رسیدن به دروازه های تمدن بزرگ که تاریخ شاهنشاهی را بجای تاریخ شمسی قرار داد . فقط برای تست میزان قساوت قلبی داوطلبان استخدام در ساواک گربه ای را همراه با یک چاقوی نوک تیز به جلوی آنها می انداخت و دستور زنده زنده بیرون آوردن چشمهای آنرا صادر میکرد !

سامان گفت...

آینه چون نقش تو بنمود راست
خود شکن، آیینه شکستن خطاست
آقای سجادی، در زبان فارسی، تازی = عرب. تازی یا عرب بودن عیب نیست. این را آقای موسوی هم میداند. موضوع ذهنیت تازیان یا اعراب ۱۴۰۰ پیش است. همان ذهنیتی که مثلا همخوابی با کودک ۹ ساله را بلا مانع می‌داند. ناگفته نمانده که بت شما، آقای خمینی، "لطف کردند" و این سن را به شیرخوارگی کاهش دادند.
بهتر است یک راه بهتری برای "نان حلال" بردن به خانه پیدا کنید. این راه شما راه شرافتمنده‌ای نیست.