۱۴۰۰ مرداد ۳, یکشنبه

الهه هیکس به هدف زد!


 

اظهارات الهه هیکس مبنی بر سابقه دست داشتن گروهک تروریستی رجوی در درگیری‌های ایران و اعتراضات اخیر در خوزستان تا آنجا به تریج قبای رسانه براندازان در لندن (ایران اینترنشنال) برخورد که این شبکه طی انجام مصاحبه با الهه هیکس آن گفتگو را مُبدل به محاکمه تلویزیونی خانم هیکس کردند و در مقام وکیل مدافع تروریست‌های رجوی خواستار مدرک محکمه پسند در قبال ادعای خانم هیکس شدند!

این در حالی است که پیشتر مریم رجوی سرکرده تروریست‌های مزبور صریحا در اجلاس سالیانه اخیر این گروهک مسئولیت اقدامات تخریبی و تروریستی وحوش تحت امرش در ماجرای مشابه در آبان ۹۸ را رسما و علناً اعلام کرد و پذیرفت.

اشتباه خانم هیکس آنجا بود که در تله این شبکه افتاد و توجه نداشت با شبکه‌ای مصاحبه می‌کند که سمپات گروهک مزبور است تا جائی که سال ۹۷ بدون کمترین پرده‌پوشی در قالب یک رپرتاژ آگهی بصورت زنده و مستقیم پوشش دهنده به نشست سالیانه گروهک مزبور در پاریس شد و وقتی از جانب ایرانیان بابت این خاصه خرجی سخاوتمندانه زیر فشار قرار گرفت لاجرم سعودی‌ها مجبور شدند «رمضان پور» مدیر فارسی زبان این شبکه را به میدان بفرستند و مشارالیه نیز زمین و زمان را به هم بدوزد تا بتواند این افتضاح رسانه‌ای را به لطائف الحیل توجیه کند.

که البته افاقه نکرد!

#داریوش_سجادی
#الهه_هیکس

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با تمامی عملکردهای اشتباه جمهوری اسلامی . اپوزسیون خارج از کشورهمان اشتباهی بزرگی را مرتکب میشود که شاه مرتکب شد و آن میزان نفوذ اسلام و روحانیت و بالا بودن سطح سواد سیاسی – مذهبی مردم است . در روزهای ماه محرم همین ماه مرداد همه چیز روشن خواهد شد . فعلا" هم که چشم امید به کشیده شدن اعتراضات خیابانی به تهران بسته اند . حال آنکه از تصاویر منتشر شده در فضای مجازی چه در تهران و چه در سایر شهرستانهائی به مانند تبریز . تعداد معترضان صد نفرهم به چشم نمیرسد !