۱۳۹۰ فروردین ۱۱, پنجشنبه

اصولگرائی بدون رتوش!


بعد از انتشار پست قبلی ام تحت عنوان «چشم افعی» تصادفاً مشاهده کردم سایت «محرمانه نیوز» که علی الظاهر منسوب به جناح اصولگرایان در داخل کشور است مقاله ای تحت عنوان «چرا باید ابتذال جریان سبز را باور کرد؟» را با امضای فردی تحت عنوان «محمدعلی بشارتی» در آدرس زیر منتشر کرده!


http://www.mahramanenews.com/newsF-4402.html


با توجه به رذیلت «خود شیفتگی» و مذمت «از خود راضی بودن» اما قطعاً این امر نافی آن نیست تا نتوانم مراتب تشکر و لذت خود از مطالعه مقاله ارزشمند و عمیق و ژرف اندیشانه نویسنده محترم مقاله «چرا باید ابتذال جریان سبز را باور کرد؟» را به نویسنده و سایت منتشر کننده اش اعلام کنم!


هر چند پیشتر در پست «مرغ همسایه» عرض شده بود:


مراجعین به این سایت مُحق و مجازند هر طور که مایلند کلیت یا اختصار مطالب و نوشته های اینجانب را تحت هر عنوان و قید و امضائی با نام اینجانب یا بدون نام اینجانب یا با نام خودشان یا هر نام دیگری که خود مایلند در هر جائی که علاقه و تمایل دارند منتشر کنند تنها شرط من حفظ امانت در انتقال فحوا و پیام نوشته هاست. دوستان ظاهراً خودشان و خودمان را خیلی جدی گرقته اند و گرفته ایم که نوشته های خود را بمثابه آیه قرآن و بلکه بالاتر فرض می کنیم! شخصاً هیچ گونه تقید و تعلقی به انتشار مطالبم با امضا یا بدون امضای خودم را ندارم. مهم آن است اگر نوشته ای ارزش خواندن را دارد از هر طریق ممکن به سمع و نظر بیشتری برای مطالعه برسد.


فقط می ماند بحث دزدی و ُربایش توام با تحریف آراء و نظرات و اندیشه های دیگران که آن را نیز محّول به تقید یا عدم تقید سارقان محترم به «اخلاق» می کنم!

۳ نظر:

mojiagha گفت...

dozd-e ra'y = dozd-e maghaleh digaran, va...

ناشناس گفت...

جنابعالی یک نیروی ولایتی تمام عیار هستید و با اینگونه سایتها از جمله خبرگزاری فارس، ایرنا و سایت رجانیوز و جهان نیوز همکاری تنگاتنگی هم دارید. (با سایت تابناک نیز همکاری دارید.) خودتان مطلب به آنها می دهید که با نامی دیگر چاپ کنند و بعد هم داد و فریاد راه می اندازید که اخلاق و امانتداری و... این جور شعرها! چرا دورویانگری می کنید قربان؟ چه اشکال دارد که علناً بگویید از کدام فکر و جریان هستید؟ یعنی برادران شما اینقدر ناخوشایند هستند که از انتساب با آنها شرم دارید؟
رک و پوست باشید و شفاف. با شفافیت همه چیز حل می شود و با نفاق و دورویانگری، مشکلات جنابعالی بیشتر خواهد شد و بیش از آنچه که هستید، رسواتر و بدنام تر خواهید شد. شاید شما بتوانید چند نفر بی اطلاع را فریب دهید، اما اکثر افراد را نمی توانید. زیرا اکثر افراد از وضع آشفته و بیمار شما از نظر فکری با اطلاع هستند و آگاهی دارند که در آمریکا به چه شغلی اشتغال دارید و آنجا برای دلخوشکنک عده ای خاص، به چه رذالتها و پستی هایی تن می دهید و برای دیدن یک نفر بی ارزش، چقدر پست می شوید و رذالت را در نرخی بسیار پایین تر، به نمایش می گذارید.
توصیه دوستانه دارم از فاحشگی سیاسی دست بردارید و بیش از این خودتان را مسخره خاص و عام نکنید.
دیر یا زود عمر حکومت جهنمی شما به پایان می رسد و روزی از لابلای هزاران سند وزارت اطلاعات ایران، نام مبارک شما بیرون خواهد آمد و آن روز روی دیدن سایرین را نخواهید داشت. روزی که حتی دوستان عزیز جنابعالی نیز از اینکه با چه کثافتی سر و کار داشته اند، شرمگین خواهند شد.
یک نفر آگاه به وضع جنابعالی

ناشناس گفت...

سلام
پیداست که خیلی از خودتان خوشتان می آید. این دوست ما کامنت بسیار قشنگی گذاشته و گفته که با آنها همکاری تنگاتنگ دارید. البته خود شما اعتراف کرده اید! چطور می شود یک نفر مطلبی را تهیه کند و بعد رضایت بدهد که به نام هر کس دیگری و در هر کجا چاپ شود؟! بچه گیر آورده اید شما؟! البته در یک صورت حرف شما درست است، اینکه کار خود شما هم دزدی مطالب دیگران باشد که همه را مجاز می دانید نوشته تان را هر جا و با هر نامی چاپ کنند.
آقای سجادی عزیز! ماهیت شما برای همه مخالفان و طرفداران حکومت اسلامی روشن است و بهتر هم هست که بیخود باعث دردسر خودتان نشوید. خدا وکیلی اینجوری بهتر است.