۱۳۹۰ فروردین ۱۲, جمعه

صداقت آمریکائی


تلویزیون فارسی BBC در وب سایت خود خبر داده که روز سه شنبه شانزده فروردین «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا ضمن حضور در برنامه «نوبت شما» به پرسش های ایرانیان پاسخ خواهد داد.


اگر این خبر صحت داشته باشد لطفاً یک نفر از ایشان بپرسند ملت ایران کدام حرف شما آمریکائی ها را باید باور کنند؟


خانم کلینتون در دوران رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از مصاحبه های انتخاباتی اش رسماً و صریحاً و علناً اظهار داشتند برای حل مشکل ایران باید ضمن «بمباران ایران» این کشور را کاملاً با خاک یکسان کنیم و اکنون رئیس جمهور آمریکا مزورانه بمناسبت عید نوروز پیام تبریک و شادکامی به ایرانیان می دهند! یا آنکه پیشتر عوامل امنیتی آمریکا با مشارکت اسرائیل اقدام به ویروسی کردن نیروگاه اتمی بوشهر کردند که چنانچه کارشناسان اتمی ایران بموقع متوجه نشده بودند این خرابکاری استعداد آن را داشت تا نیروگاه اتمی ایران را تخریب کرده و ده ها هزار و بلکه صدها هزار نفر ایرانی قربانی این جنایت شرم آور شوند.


لطفاً خانم کلینتون صادقانه بفرمایند آمریکائی ها این همه تذبذب و دروغ را چگونه توجیه می کنند؟


۷ نظر:

شادی غفوری گفت...

چهره مزورانه این خانم و آن آقا از آمریکا گرچه زشت است اما برای ما تازگی ندارد.عادی شده.
اما غم انگیز زمانی است که دوستان من از قشر تحصیلکرده ایرانی(متخصصین پزشکی) اوباما را نظر کرده می دانند و پاسخی برای سوال من نداشتند که این نظرکردگی را از کجا فهمیدند، چه چیزی در این مدت آشنایی دنیا با اوباما اتفاق افتاد که نشان داد او نظرکرده است.
و غم انگیز است که با شناختی که از ایشان دارم حتما اگر خبر شوند خوشحال و ذوق زده و شیفته پای بی بی سی فاری خواهند نشست تا این خانم برایشان واقعیتها را روشن کند.
من در تلاش و جستجوی حقیقتم، چیزی نمی دانم ادعایی هم ندارم، برای این سوال هم جوابی ندارم
ولی به این موضوع فکر می کنم که کدام بدتر است عوامی که بر اساس سادگی و احساسشان در عین بی ادعایی چیزی را انتخاب می کنند (فرض کنیم غلط) یا خواصی که با ادعا شیفته چیزی هستند که با اطمینان می توان گفت که دلش برای ما نمی سوزد

ناشناس گفت...

اقای سجادی شما برای این نقل قول از خانم کلینتون منبع دارید؟

داریوش سجّادی گفت...

منبع نقل قول خانم کلینتون
http://www.youtube.com/watch?v=fUiFcaWxn8o

ناشناس گفت...

سوالی که من از این خانوم و رئیس جمهورشان دارم اینستکه اگر آنقدر دلتان برای مردم مظلوم ایران میسوزد، چرا اجازه فروش قطعات هواپیماهای مسافربری را به ایران نمیدهید که مستقیما جان ایرانیان را در خطر قرار داده؟

ولی‌ آقای سجادی مطمئن باشید که سوالات از پیش تعیین شده و جواب‌ها هم همان کلیشه‌های خواهد بود که هر روز میشنویم: دموکراسی، آزادی، حقوق بشر و.. و..

سوال کننده‌ها هم از قماش این دلقک خواهند بود (ر. ک. لینک) که از قرار جز پروپاگاندا تلویزیون آمریکا منبع خبری دیگری ندارد. آقا فکر می‌کنه که آمریکا بعد از جنگ سرد دیگه از دیکتاتور‌ها حمایت نمی‌کنه و الان کارش شده حمایت از دموکراسی! از قرار دست از حمایت از آل سعود و بحرین ورداشته و ما خبر نداشتیم.

مطمئن باشید که سوال کنندگان از تیپ همین آقا و جوانان بی‌‌ اطلاع و بی‌‌ خبری که ایشان در آخر مقاله‌شان از آنها میگوید. جور دیگه نخواهد بود. اگر قرار بود جور دیگر باشد اصلا این خانوم در این برنامه ظاهر نمی‌شد.

جواد



http://news.gooya.com/politics/archives/2011/04/119891.php

ناشناس گفت...

سلام اقای سجادی. ممنون بابت ارسال منبع تان. به نظر بنده شما متاسفانه دقیق نقل قول نکردید. ایشان در ان مصاحبه گفتند "If Iran were to launch a nuclear attack on Isreal..." که شما ترجمه کردید «برای حل مشکل ایران». ترجمه دقیق تر این است که ایشان گفته اگر ایران به اسرائیل حمله اتمی کند ما در پاسخ به ایران حمله نظامی می کنیم. با تشکر

داریوش سجّادی گفت...

با تشکر از دوست ناشناس
متاسفانه سخنرانی اصلی ایشان را نتوانستم پیدا کنم و مطلب مزبور را در آن سخنرانی ایراد کرده بود و این مصاحبه در واقع توضیح بیشتر و بلکه توجیه آن اظهارات بود
به هر حال از توجه شما ممنونم

ناشناس گفت...

نخیر اقای سجادی شما آن سخنرانی را پیدا نکردید چون اساسا ان سخنرانی وجود ندارد! تازه همین مصاحبه کلینتون هم مورد انتقاد اوباما بود:
http://articles.cnn.com/2008-05-04/politics/dems.election_1_iran-statement-nuclear-weapons-production-of-nuclear-fuel?_s=PM:POLITICS
و مستحضر هستید که در حال حاضر این اوباماست که رئیس جمهوره؟
حالا داستان چی شد؟ کلینتون در پاسخ این سوال که در صورت حمله اتمی ایران به اسرائیل چه میکنید گفته من می خوام ایران بدونه که ما به ایران حمله می کنیم و توانایی محو کردن ایران را داریم»( که البته کنایه ایه به حرف های احمدی نژاد در مورد محو اسرائیل)و حتی همین سخنان هم ار طرف اوباما رد شده.
آقای سحادی برای فریب دادن بسیجی ها و ایجاد تنفر در دل این بچه ها برای پیشبردن اهداف تان دست به چه کار های کثیفی می زنید!خودتان بهتر می دانید کسانی که با شعار مرگ بر آمریکا دارن گلویشان را پاره میکنند عموما نه انگلیسی باندند نه ارتباطی به جان خارج از ایران دارند. تنها ویژگیشان این است که به امثال شما اعتماد دارند. لطفا از این اعتماد سو استفاده نکنید! ترجمه دروغ و نقل قول خارج از متن کار درستی نیست.
امیدوارم به اندازه یک سر سوزن به اخلاق پایبند باشید.
بی شرفید اگر نظر من را حذف کنید.