۱۳۹۰ اردیبهشت ۵, دوشنبه

آرامش قبل از طوفان!

متاسقانه خبرهائی در راه است!
همین!

۱۲ نظر:

بی طرف گفت...

چه خبری در راه است؟! چرا متأسفانه؟! چرا شما بدانید و ما نه؟!
آیا خبر اینقدر بد است که شما (آدمی رک و راست) توان افشایش را ندارید! آیا اینقدر بد است...؟! چرا٬ چرا٬ چرا.....
خواهشمند است٬ حدس یا خبرتان را بدهید٬ تا که قلوب آرامش یابد....

ناشناس گفت...

لطفا بیشتر توضیح بدید .

ناشناس گفت...

ما که قلبمان ریخت پائین.
چه خبری خواهد بود؟
خامنه ای احمدی نژاد را قورت خواهد داد؟
احمدی نژاد اولین بمب اتمی را از آشپزخانه همان دختر دانش آموز به اطاق پذیائی پرتاب خواهد کرد؟
جمهوری اسلامی به درک واصل خواهد شد؟

داریوش سجّادی گفت...

کمی صبر و تامل وتدبر

ناشناس گفت...

ba salam
ostad kheyli marmoz tetr mezaned man ra metarsaned

داریوش سجّادی گفت...

بعضی امور حکم راز را دارند و هر چند دوستان غریبه نیستند اما چون در دنیای مجازی محرم و نامحرم در کنار یکدیگرند لذا شرط رازدانی «رازداری» است و در این مکان مجازی شرط اش مهیا نیست
کمی صبوری می طلبد انشاالله خیر است

ناشناس گفت...

این ان شا الله خیر است با عنوان "متاسفانه" هماهنگی نداره آقای سجادی. بالاخره خیر است یا متاسفانه ست یا متاسفانه خیر است؟

داریوش سجّادی گفت...

انشاالله شما این غلط را می بخشید!

شادی غفوری گفت...

من برای ایران آرامش می خواهم.
دعا کنید و دعا کنیم که داشته باشیمش.
من تصمیم خودم را گرفته ام
در این سرزمین به دنیا آمدم در این سرزمین زندگی خواهم کردو در این سرزمین خواهم مرد.
و می خواهم اگر خدا به من کمک کند که چراغی روشن کنم این چراغ را در سرزمین خودم روشن کنم.
من برای این سرزمین آرامش می خواهم
و با تمام توانم برای آرامشش دعا می کنم.

شادی گفت...

با اتفاقات امروز آیا تمام شد؟

داریوش سجّادی گفت...

من چنین تصوری هنوز ندارم

شادی غفوری گفت...

من هم.