۱۳۹۴ اسفند ۲۰, پنجشنبه

دادا ـ تا حالا کجا بودی!؟



سایت انصاف نیوز مطلبی را بنقل از «افشین علا» و از منتهی الیه اصلاح طلبی چپ خط امامی منتشر کرده که حاوی نکته ارزشمندی است.
علا در مکتوب خود ضمن اذعان به قصورات و فرصت سوزی هائی از جانب اصلاح طلبان طی سال های گذشته متذکر این نکته شده که «یکی از دروغ های بزرگی که بعد از وقایع ۸۸ تبدیل به باور رایج در بدنه طیف مقابل شده است زاویه داشتن اصلاحات با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است. درست است که این دام توسط رقیب پهن شده است اما ما (اصلاح طلبان) نیز باید سعی کنیم در آن نیفتیم. اصلاحات جدید که ریشه فکری آن به جناح چپ قدیم برمی گردد نباید از اشتهار اصلی خود یعنی انتساب به خط امام غافل بماند» 
شخصاً ضمن استقبال از فراخوان جناب علا موظفم به طعنه خدمت ایشان معروض دارم:
دادا ـ تا حالا کجا بودی!؟
بنده به سهم و بضاعت ناچیز خود از منتهی الیه همان چپ خط امامی سالهاست که در حال فریاد زدن و گوشزد همین نکته به مهتران اصلاحات بوده و هستم اما «جناب علا» تصور می کنید جز توهین و ناسزا و اتهام چیزی نصیبم شد.
برادرانه از جناب علا تقاضا می کنم مصاحبه چندی پیش بنده با «تسنیم» را ملاحظه بفرمایند و داوری کنند آیا عرض بنده در آن مصاحبه چیزی جز دل مویه امروزین جناب علا بوده است!؟ بعد از آن اگر ایشان مایل بودند بفرمایند تا فایل حجیم ناسزاهای ارسالی منسوبان به اصلاحات یا مدعیان اصلاح طلبی را خدمت شان ارسال کنم تا ببینند اینجانب به دلیل بیان حرف های مشابه امروز جناب علا تا چه میزان توسط آن مدعیان اصلاحات نوازش کلامی (!) شده ام!
جناب علا روشن بینانه دست روی نکته درستی گذاشته اند اما متوجه نیستند این ابتلا از فردای روزی آغاز شد که جنبش اصلاحات و رهبران اصلاحات در تله دمکراسی افتادند و برای حفظ رکورد آرا کوشیدند با حرکت در بسترهای ژلاتینی و دو پهلو حرف زدن ها و مواضع مذبذبانه اصل را قربانی فرع کنند تا دل همه را به دست آورده باشند ولو بقیمت چشم پوشی از اصول و آغوش گشائی بر روی اقشاری که برخوردار از خلوص نیت با انقلاب و امام انقلاب نبودند.
توجه جناب علا را به مقاله «عروس فرنگی» که شهریور 82 نوشتم و همین کوتاهی ها را به اصلاح طلبان متذکر شدم جلب می کنم و اگر جناب علا مایل بودند بفرمایند تا فایل گفتگوی خود با یکی از مهتران اصلاحات را خدمت شان ارسال کنم که آن بزرگوار چگونه بابت همین مقاله هر چه خواست به اینجانب لن ترانی کرد.
جناب علا، چرا راه دور می روید. اصلا لازم نیست دواعی اینجانب را جدی بگیرید اما داعیه خود را حتما جدی بگیرید و بنشینید و ببینید مهتران اصلاحات و ایضاً بدنه اصلاحات چه استقبالی از توصیه درست و خیر اندیشانه شما می کنند و آیا «اکثریت» مداری را قربانی حقیقت خواهند کرد یا کماکان «برعکس»!؟
جناب علا اگر موفق شدید و در ادامه مسیرتان دو نفر شدید روی بنده به عنوان نفر سوم تا بن دندان حساب کنید.
موفق باشید.


۱ نظر:

ناشناس گفت...

به نظر می‌رسد که قسمت عمدهٔ "بدنهٔ اصلاحات" هیچ اعتقادی به انقلاب اسلامی و ارزشهای آن‌ ندارد. این بخش از مخالفین انقلاب اسلامی از اول برای مقابله با انقلاب، سراغ سران زاویه دار با رهبری انقلاب رفته و میروند (از آقای بنی‌صدر تا آقای رفسنجانی‌). این بخش که ابتدا اقلیت کوچکی از جامعه بود، اکنون با حمایت و تبلیغات وسیع غرب و سهل انگاریها و اشتباهات نظام، اکنون بخش قابل توجهی‌ از جامعه شده. سران اصلاحات هم برای اینکه مورد قبول آنها باشند همراهیشان میکنند. اصلاح طلبانی که واقعاً به ارزشهای انقلاب اسلامی اعتقاد دارند مورد حمایت این "بدنه اصلاحات" نخواهند بود و البته مورد لعن و نفرین آنها هم قرار خواهند گرفت.
Jahan