۱۳۹۷ دی ۱۹, چهارشنبه

آفتاب‌پرست‌ها!


قرار دادن معاونت وزارت اطلاعات ایران در فهرست گروه‌های تروریستی توسط اتحادیه اروپا نماد ذلت و متابعت در مناسبات ارباب ـ رعیتی بین اروپا و ایالات متحده آمریکا است.

اروپائیان نُنُربازی خود را با توسل به اتهام تلاش ایران جهت ترور وحوش جنایتکار فرقه مسعود رجوی توجیه کرده‌اند و متاسفانه وزیر خارجه ایران نیز از موضعی منفعلانه تنها کوشیده با توسل به «توئیت بازی» اروپا را تَنَبُه و تذکر دهد که چرا نامسئولانه پناه دهنده به رجوی‌چی‌های تروریست در خاک اروپا شده‌اند!؟

هر چند اتهام عملیات تروریستی ایران علیه وحوش رجوی در اروپا نمی تواند صحت داشته باشد، اما پسندیده بود وزیر خارجه ایران بجای توئیت بازی و ادای بچه مثبت درآوردن برای اروپائیان، تذبذب و دبل استانداردی و حلقه بگوشی اروپای تحت امر واشنگتن را به رُخ شان می‌کشید که چگونه وقتی ارباب آمریکائی‌شان به بهانه مبارزه با تروریست به خود حق می‌دهد تا یک شهروند عربستان سعودی را (اسامه بن لادن) بدون اطلاع دولت پاکستان در اسلام‌آباد تحت تعقیب قرار دهد و در عملیات شبانه وی را ترور کند! و اروپائیان نه تنها معترض واشنگتن نمی شوند که «چرا بدون توجه به سرحدات سرزمینی یک کشور مستقل (پاکستان) و بدون اطلاع اسلام‌آباد» شبانه در آن کشور عملیات ترور انجام می دهد!؟ بلکه متقابلا و سالوسانه همین اروپا برای کاخ سفید دسته گل بابت آن عملیات موفقیت آمیز تروریستی نیز ارسال می فرمایند!

جناب ظریف!

اتیکت فروشی غربی‌ها را جدی نگیرید! همه آفتاب‌پرستا شب هنگام کافر می شوند!

شب‌های اروپا را جدی بگیرید که خدایشان و بالتبع شرافت و وجدان‌شان در تاریکی شب، در خوابند!

#داریوش_سجادی
#جواد_ظریف
#تروریست
#اتحادیه_اروپا

هیچ نظری موجود نیست: