۱۳۸۸ مهر ۱۵, چهارشنبه

سکس در ...!؟

شرمنده
انتخاب تیتر فقط جهت اثبات میزان فضیلت و فرهیختگی مراجعین به سایت بالاترین بود
این تیتر را در سایت بالاترین گذاشتن و به این مطلب لینک کردم
مقایسه کنید آمار کلیک شده بر روی لینک هائی با سوژه های جنسی را با سوژه های جدی !
جهت اطلاع بیشتر به سایت بالاترین و لینک مربوطه رجوع کنید:

۷ نظر:

ناشناس گفت...

آیا شما می خواهید به جنگ با فطرت انسان بروید؟؟!!

Unknown گفت...

چه ربطی به میزان فرهیختگی دارد؟ اصولا بیشتر مخاطبان سایت بالاترین افراد جوان هستند، و بیشتر جمعیت ما را هم جوانان تشکیل میدهند، و طبیعی است برای جوانان س.ک.س، و تصاویری از این دست جذاب و جالب باشد. از کی تا به حال علاقمندی به س.ک.س نشاندهنده عدم فرهیختگی و زهدپیشگی نشان دهنده فرهیختگی شده است؟! بوعلی سینای عالم بزرگ ایرانی علاقه وافری به این موضوع داشت و در آخر نیز جان بر سر اینکار گذاشت، نکند به باور شما این دانشمند هم از زمره فرهیختگان خارج است؟! ما جنوبیها ضرب المثلی داریم که بد نیست اینجا بنویسم: طرف خر نر را از تخمش میشناسد! (جهت اطلاع شما عرض کنم که من همه لینکهای جنسی را باز میکنم و میبینم، و نمیخواهم بگویم فرهیخته ام، اما تاکنون چهار کتاب ترجمه کم و بیش مهم چاپ شده دارم و خیلیها هم من را میشناسند، و به شما عرض میکنم که بی خود چنین مسائلی را برای جوانان تابو نکنید).

ناشناس گفت...

با سلام
يه سوال بنيادي چرا فكر مي كنيد سكس و توجه به اون چيزيه خارج از حيطه فضيلت و اون رو با چه حكمي از حيطه مسائل جدي بيرون مي زاريد ؟

ناشناس گفت...

خدا بیامرزدش، استاد آماری داشتیم که می‌گفتند قبل از انقلاب جلوی در دانشگاه با مایو می‌نشست. ازش که می‌پرسیدند استاد چرا با این وضع نشسته‌اید در جواب می‌گفت دارم آمار می‌گیرم چند نفر با تعجب مرا نگاه می کنند.
حتماً شده است که چند ساعتی گشنه مانده باشید، وقتی به غذا می‌رسید به چه ولع و اشتهایی شروع به خوردن می‌کنید. حکایت زندگی ما و حکومت ما است. وقتی که دائماً در ریاضت باشید، از کوچکترین روزنه‌ای استفاده می‌کنید. خیلی خورده نگیرید که چرا.

ناشناس گفت...

شما هم که بله!!

parisa گفت...

تاسف آوره !افاضات ناشی از برج عاج نشینی .البته احتیاجی به این اقدام نبود که بفهمیم ایرانیان چقدرررررر نسبت به برآوردن نیازهای اولیه محروم ،ممنوع ، گیج و گم و استثمار پذیرن .به جای تمسخر جای گریستن داره .وای به جامعه ای که روشنفکرش مردمانش را به سخره می گیرد و به درد جامعه می خندد.چی بگم......

ناشناس گفت...

khili motasefam barayeh anha ke hameh chez ra dr sex mebenand agar negah koned beshtareh bozorgan ;daneshmandan ;olamayeh bozorg;va aghelan) faghat 1 zan darand va payband vali motasefaneh be- farhangha benahayat mashogheh darand va tamameh fekreshan faghat be hamen masaleh khatm meshavad motasefaneh magar zendegei faghat hamen( sex) ast