۱۳۹۰ آذر ۸, سه‌شنبه

دانشجویان پیرو خط آمریکا!!!

برگرفته از صفحه فیس بوکم
عطف به حمله دانشجویان به سفارت انگلستان در تهران و صرف نظر از قابل دفاع بودن یا غیر قابل دفاع بودن رفتار دانشجویان در اشغال سفارت انگلستان در تهران من نمی دانم چرا همیشه برای برخی بشردوست و مبادی آداب همیشه و فقط مرغ همسایه غازه؟ و وقتی دولت ایالات متحده با مشارکت همین انگلستان بدون هیچ مجوز قانونی و علی رغم مخالفت صریح سازمان ملل با ادعای دروغ وجود سلاح های کشتار جمعی اقدام به تهاجم نظامی و اشغال یک کشور می کنند (عراق) ارزنی طبع لطیف ایشان مکدر نشده و اعتراض به وحشیانه بودن چنین رفتاری نمی کنند و به تاسی از این منطق که هر چه آن خسرو کند شیرین بود دچار ثقل سامعه و غمض عین می شوند اما همین دوستان امروز و به طرفه العینی کنوانسیون وین شناس شده و شدیداً معترض رفتار «مشتی دانشجو نما»!!! می شوند؟؟؟؟؟
می گن بچه در رفتارهایش به بزرگ ترهایش نگاه می کند اگر دانشجویان اشغال کننده سفارت آمریکا در سال 58 را دانشجویان پیرو خط امام نام نهادند دانشجویان امروز اشغال کننده سفارت انگلستان را باید دانشجویان پیرو خط آمریکا بنامند که به تاسی از واشنگتن که به خود این حق را می دهد بدون مجوز قانونی یـــــــــا رعایت آداب دیپلماتیک بصورت خودسرانه یک کشور را اشغال کنند دانشجویان امروز نیز به کاخ سفید گفته اند: لبیک اللهم لبیک و به تاسی از بزرگ تر در مقیاسی بسیار کوچک تر همان کاری را با سفارت انگلستان کردند که آن مدعی آقائی دنیا دیروز در عراق و دیگر نقاط جهان کرد و می کند!!!
در ضمن شایسته و بایسته هست تا اتحادیه جهانی ریخت شناسان جهان!!! در پاسخ به ادعای معترضین به اشغال سفارت بریتانیا که اینها ریخت شان به دانشجو نمی خورد در اسرع وقت کلیشه های ریخت شناسانه از ویژگی تیپیک و استاندارهای شمایلی از دانشجوی مطمع نظر و مطلوب و محبوب شان را اعلام و انتشار دهند!!!!
جای مرحوم مصدق خالی است. اگر امروز زنده بود قطعاً با تلخندی بر لب می توانست با نیم نگاهی معنادار به دولت بریتانیا و عقبه امنیتی و نیروهای تحت الامر ایرانی و انگلیسی اش در MI6 و رسانه تحت الامرش با خود زمزمه کند:
هر کس باد بکارد روزی طوفان درو خواهد کرد!!!

۶ نظر:

ناشناس گفت...

«صرف نظر از قابل دفاع بودن یا غیر قابل دفاع بودن» نظرات شما در این زمینه، کنوانسیون مربوطه، کنوانسیون وین است نه ژنو! ولی شاید بعضی ها دچار لغزش فرویدی شده و اسباب رجوع به کنوانسیون ژنو را هم به زودی مهیا مبینند! امیدوارم چنین نشود!
با احترام،

علی

داریوش سجّادی گفت...

ممنون از توجه تان
اصلاح شد

ناشناس گفت...

آن وقت این حرکت آقایان دانشجو باد است یا طوفان؟ بعد هم برادران داد و فریادشان را کرده اند، هزینه همه خساراتی را هم که وارد کردند از کیسه من و شما تا قران آخر به دولت علیاحضرت ملکه پرداخت می شود، این وسط شاید کمی فشارهای جهانی هم افزایش پیدا کرد، شورای امنیت هم بیانیه ای داد که به درک!

ناشناس گفت...

متاسفانه مردم و دانشجویان ما از هر مسلکی که باشند زود بازی می خورند و ابزار دست سیاست می شوند. غربی ها سوریه را شلوغ می کنند و نظام ما به کمک بشاراسد برای مهار شورش ها می شتابد و اروپا در مقابل ایران را تحت فشار می گذارد و ایران هم دانشجویان حزب اللهی را به سوی سفارت انگلیس حمله ور می سازد و ... الی ماشالله

بیطرف گفت...

با اجازه من شما رو بعنوان کاندید جهت دریفت زرشک طلایی معرفی میکنم! 
الحق که با این قضاوتت, مستحق دریافت جایزه طلایی زرشک از دستان ملکه میباشید!!!
بیطرف

ناشناس گفت...

khoda aghlat bedahad (betaraf ) ke al-hagh tarafdareh doshman-naneh iran hastei bataraf