۱۳۹۱ مهر ۱۰, دوشنبه

ضرورت تنبیه!


آقای احمدی نژاد
در خبرها آمده است که قرار است امروز بمنظور پی گیری حبس آقای جوانفکر و امکان آزادی ایشان با رهبری ملاقات کنید.
جناب آقای احمدی نژاد صریحاً و جسارتاً خدمت تان معروض می دارم اگر جای آیت الله خامنه ای بودم یک تو دهنی به شما می زدم و با تغیــُر می گفتم:
مرد حسابی! بجای جوانفکر کمی دغدغه وضعیت اسفبار کاهش ارزش ریال را داشته باش!
آقای احمدی نژاد بی عملی شما در رتق و فتق بحران دلار این شائبه را دامن می زند که نکند برای گرفتن انتقام بابت حبس جوانفکر و اثبات آن حرف قبلی تان که «کابینه خط قرمز من است» تعمداً بازار دلار را به حال خود رها کرده اید!!!؟
این نهایت چشم سفیدی است که علی رغم حمایت جدی رهبری از شما اما متاسفانه ثابت کردید برخلاف تصور و توقع نتوانستید و نمی توانید در قد و اندازه یک رئیس جمهور رشید ظاهر شوید و بدرخشید.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام

من هم اگر جای آیت الله خامنه ای بودم یک ...

هیچی ...

خود کرده را تدبیر نیست !

ناشناس گفت...

عجب
حالا دیگه رشید نیستن ؟
حیف حضور ذهن ندارم تا چند تا لینک از مقالات چند سال پیش حضرت عالی در مورد احمدی نژاد بذارم.
جناب سجادی، می گن طرف حزب باد اما خواهش می کنم نه دیگه انقدر .

داریوش سجّادی گفت...

دوست ناشناس
مشکل از حضور ذهن شما نیست! مشکل از آنجاست که اساساً دنبال چیزی می گردید که وجود ندارد. اگر یافتید بنده هم مانند سردار قاسمی قول می دهم ریشم را بتراشم

m گفت...

hanoz megoyam dorood bar ahmadi nejad chon hech reis jomhori ra mesleh eshan inghadr dr barabareh doshmannnnnnnnnnnn shoja nadedam
doroooooooooooooooooooooooooooooooo
bar eshan va amsaleh eshan

ناشناس گفت...

"ناشناس گفت...جناب سجادی، می گن طرف حزب باد اما خواهش می کنم نه دیگه انقدر."

سجّادی گفت...مشکل از آنجاست که اساساً دنبال چیزی می گردید که وجود ندارد. اگر یافتید بنده هم مانند سردار قاسمی قول می دهم ریشم را بتراشم."

آقای سجادی، بر اساس آنچه در پایین از شما نقل کردم، کی ریش خود را میتراشید؟ (اگر چه شما و "سردار قاسمی" از یک درجه شرف و صداقت برخوردارید، ولی خدا وکیلی او به اندازه شما حزب بادی نیست.)

http://www.sokhan.info/Farsi/Taghar2.htm
تغار شکسته تهران(قسمت دوم)
داریوش سجّادی

"...خامنه ای به این باور رسیده است که اوباما بر موضع خود مبنی بر مذاکره بدون پیش شرط و محترمانه با ایران ابرام دارد [!!!!]. بر این اساس طبیعی خواهد بود خامنه ای بر روی چهار سال آینده سیاست خارجی ایران حسابی ويژه برای مذاکره با آمریکا باز نماید. حسابی که مطمئناً ایشان را به این صرافت خواهد انداخت تا برای مذاکره محتمل با طرف آمریکائی خود را مستظهر به نماینده ای جهت شرکت در مذاکرات کند که اولاً موجودیت و تبعیت و اعتبار سیاسی خود را در زمین ایشان تعریف کرده و ثانیاً از حساسیت کمتری نزد جناح اصولگرا و و نخبگان نظامی ایران برخوردار باشد و ثالثاً با رویکرد مورد وثوق آیت الله مبنی بر مذاکره از موضع قدرت و طلبکاری با آمریکائی ها روبرو شود.
اعلام هم سوئی احمدی نژاد با مواضع آیت الله خامنه ای در خطبه های نماز جمعه در کنار تائید رویکرد مواضع اقتدارطلبانه احمدی نژاد در حوزه مناسبات دیپلماتیک توسط رهبری طی نشست شهریورماه سال 87 جملگی مؤید آن می تواند باشد که آیت الله خامنه ای در انتخاب نماینده خود جهت مذاکره محتمل با آمریکائی ها بر روی احمدی نژاد به یقین رسیده است..."

دوباره تکرار میکنم: کی ریش خود را میتراشید آقای سجادی؟

داریوش سجّادی گفت...

شما یا حالتان خوب نیست یا فاقد حداقل سواد سیاسی برای فهم و درک تحلیل های سیاسی هستید. بهترین توصیه برای شما آن است از صرافت تعقیب مسائل و تحلیل های سیاسی گذشته و وقت خود را صرف مسائلی کنید که بضاعت درک آن را دارید. ایام تان بکام