۱۳۹۴ آبان ۱۹, سه‌شنبه

شارلاتانیزم سیاسی!


شارلاتان های سیاسی آن نان به نرخ روز خوارانی اند که بی هیچ پرنسیبی خوش نشین دنیای سیاست اند و به اقتضای زمانه و به اقتفای منافع «الوان گری و جلوه فروشی» می کنند!
آنانکه با سوء استفاده از غفلت و بی اطلاعی جمعی دانشجوی زنجانی از «تذبذبات و تلونات شخصیتی خود» دعوت ایشان بمناسبت سالگرد تسخیر سفارت آمریکا را لبیک گفته و مزورانه در تمجید از اشغال آن «لانه» ابراز لحیه می فرمایند که:
«آبان‌ماه یادآور ماجرای بلند سلطه آمریکا در ایران و حرکت خودجوش جوانان در تسخیر سفارت این کشور است ... جوانانی که طلایه‌داران حرکت‌های اجتماعی و سیاسی در کشور بوده‌اند»

خوش انصاف لااقل یک درصد هم احتمال نمی دهد که دیگرانی هم مطالب ایشان را دنبال می کنند و فراموش نکرده اند که همین «ژیگولوی اصلاحات» چگونه مهر 91 عنان اختیار از کف نهاد و در تقبیح اشغال سفارت خطاب به عباس عبدی پرسید:

واقعه گروگانگیری علت موجده جنگ و تجاوز به ایران و بدنامی برای انقلاب و جمهوری اسلامی و پدیده بسیاری از معضلات ملی و بین المللی کشور بوده یا نه؟ آیا ایشان این واقعیت را که اشغال سفارت با آن همه معضلات پیرامونی که پدید آورد هزینه جنگ را بر مردم تحمیل کرد قبول دارند یا آن را توهم می پندارند؟ ... اگر حكمت امام رضوان الله عليه و بسياري از بزرگان طراز اول انقلاب نبود معلوم نبود كه به دليل همان احساسات جوانانه چه قتل ها وچه واعدام ها وچه انتقام ها از فضای پرداخته جمع اشغال سفارت نتیجه نمی شد. زيركي وهوشياري حضرت امام براي خنثي سازي نقش مجاهدين (منافقين) بمنظور همين مديريت بحراني بود كه نا خواسته به انقلاب وامام «تحميل» شد.

(نگاه کنید به پاسخم به لنترانی «خرازی» در سال 91 تحت عنوان جعل خمینی)

همین تذبذب ها و تلون مزاج ها بود که اسب خوش رکاب اصلاحات را مبدل به یابوی فرتوت و زمینگیری کرد که دیگر توان سواری دادن به راکبانش را ندارد!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

آقا، شما و هم قطارانتون آبرویی برای ما ایرانی ها نگذاشته اید....
شما چجور حیواناتی هستید؟!!!

این صادق خان خرازی ( که حتی یه خرازی کوچک رو هم نمیتونه هدایت کنه، آخه تو این فروم ها چی کار میکنه؟!!! کی مجوز حضور تو این مجامع رو به این کند ذهن و معتاد رو داده...قباهت داره آخه... اینا با چه رویی تو اینطور جاها میرند که هم خودشون مایه تمسخر قرار میگرند هم عقبه اونها بد نام و بی آبرو میشند...)

خدا شر شما و هم قطارانتون رو (و این اسلام ایدولوژیک رو که دستمایه ستم و ظلم به ایرانه) رو از شر انسانهای روی زمین کم کنه، انشاالله.....

http://www.koerber-stiftung.de/mediathek/player/the-future-of-the-middle-east.html

كامبيز خان گفت...

حضرت ناشناس، نميدانم چرا اينچنين شمشير زبان از نيام دهان بيرون آورده و همه را با يك چوب مى رانيد؟ خوب بود از أفكار و افرادى كه بزعم شما برأى ايران آبرو مى آورند برأى تنوير أفكار سخن مى رانديد تا همگى منورالفكر شويم و دست بكار! صرف نظر از كم سوادى و جاه طلبى موسيو صادق، بسيار ديگرى هستندكه صادقانه و حاذقانه برأى اعتلاى وطن از جان هم دريغ ندارند. آنان را دريا بيد. موفق باشيد.