۱۳۹۵ اردیبهشت ۴, شنبه

جناب ظریف ـ حاجی مُرد و شُتر خلاص!


اظهارات «محمد جواد ظریف» در خصوص رای اخیر دیوان عالی آمریکا مبنی بر مصادره 2 میلیارد دلار از نقدینه بلوکه شده ایران در آمریکا بنفع آمریکائیان آسیب دیده از عملیات تروریستی در لبنان مصداق سانتی مانتالیسم سیاسی «دکتر» در دنیای سیاست و رویا اندیشی ایشان در زمین واقعیت است.
این که دکتر ظریف در واکنش به رای گستاخانه دیوان عالی آمریکا می فرمایند:
«ما رای این دادگاه را به رسمیت نمی شناسیم و دولت آمریكا بخوبی از این موضوع اطلاع دارد»
چنین پاسخی یادآور یکی از ماجراهای 88 شد.
در آن سال تلویزیون فارسی BBC در برنامه نوبت شما میکروفون زنده خود را در اختیار خانمی از تهران گذاشت و آن علیا مخدره نیز با فراغ بال خبر از آن داد که امروز در حاشیه درگیری ها در تهران در مقابل دانشکده دامپزشکی چند بسیجی یک جوان را گرفتند و دست هایش را بستند و وقتی آن جوان از شدت عطش تقاضای آب خوردن کرد وی را کنار شیر آب بردند و سرش را با قمه (!) گرد تا گرد بُریدند (!) در همان تاریخ و قبل از آنکه اینجانب توسط تلویزیون مزبور بایکوت شوم به برنامه «نوبت شما» دعوت شدم و به چنین بی مبالاتی در انتشار خبر بدون توجه به اعتبار منبع خبر اعتراض کردم و آقای صادق صبا در مقام پاسخ فرمودند:
«البته ما چنین اظهاراتی را برسمیت نمی شناسیم و همواره در انتهای چنین اخباری ذکر کرده ایم که چنین اخبار بدون منبع قابل وثوقی مورد تائید ما نیست»
بنده نیز در مقام پاسخ خدمت شان معروض داشتم برسمیت شناختن یا برسمیت نشناختن چنین خبری از جانب شما اهمیتی ندارد مهم آن است که از تریبون باز و زنده شما این سم پاشی خبری در ابعاد میلیونی آنتن گرفت و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم آورد. مانند آن است که بنده شاهد باشم فردی درون مخزن آب شُرب عمومی شهر سم بریزد و بعد بگویم بنده این اقدام را برسمیت نمی شناسم! مسئله آن است که برسمیت شناختن یا نشناختن بنده در فرض مزبور محلی از اعراب ندارد مهم آن است که آب شُرب شهروندان مسموم شد و رفت و تمام شد!
حالا حکایت جناب دکتر ظریف است.
گیریم جناب ظریف رای دیوان عالی آمریکا را برسمیت نشناسند. این چه اهمیتی دارد؟
خیر جناب آقای دکتر ظریف!
مزید اطلاع حضرت عالی که پیش تر فرموده بودید:
«من اعتقاد دارم که دنیا هژمون ندارد. یعنی معتقدم شرایط بین المللی تاب هژمون و قدرت مطلقه شدن ندارد. این درواقع باوری است که به شما کمک می کند تا فعال تر در عرصه بین المللی باشید. این حرف را در کتاب های خودم هم گفتم و این باور نظری و نه شعاری من است»
جناب آقای ظریف ترش رویانه و برخلاف تخیل جنابعالی این رفتار آمریکا یعنی همان هژمون! یعنی طرف به اعتبار همان هژمونش، پول یک ملت را «چپو» کرد و رفت!
حاجی مُرد و شتر خلاص!
حالا شما بنشینید و مُدام رویا اندیشانه بفرمائید: دوران هژمون تموم شده و ما قبول نداریم.
مهم آن است کدخدا به اتکای همان هژمون نظامی و سیاسی و اقتصادی نامشروع و بی التفات به جنابعالی و التفات تان به دنیای زیبا و ناواقعی «بدون هژمون» 2 میلیارد دلار پول ملت را بالا کشید و خورد و حالا شما خواه این «چپو» را برسمیت بشناسید خواه نشناسید
!



۱ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام خدمت جناب آقای سجادی
متاسفانه این خواب برفتگان خرگوشی یا سر در شدگان در برف تخیل زده اصلا به کل از واقعیت بدورند و نمی دانند که آمریکا برای ایران یک دشمن واقعی تا قیام قیامت است و با این پزو فیس و خنده ای ابلهانه و خوش بینی های غرق در تخرخر میخواهند بگویند آری ماهم از سیاست می فهمیم و دنیای سیاست اینچنین است و اینها مصرف داخلی دارد و ما قبول نداریم و از این جور مهملات!!!
جناب آقای سجادی کاش بودید و میدید که این دولت لیبرال و غرب زده و کدخدامنش با آن تدبیر احمقانه و امید واهی اش با همسگالان خویش ، مملکت را بدست کفاران میسپارند و نه صدای اعتراضی بر هتک حرمتهای آل سعود احمق سرمیدهند،نه توان اداره کشور دارند، نه برای ملت ارزشی قائلند،نه آینده مملکت برایشان اهمیتی دارد و خون شهدا را ارج مینهند و نه اسلام را میانه با خود دارند و دینشان همان دنیا و دنیاشان هم همان دینشان است و نه رهبری را فرمان میبرند
این گاوهای شیرنده ی بی مصرف و مصرف کننده افکار کثیف غرب. این زالو صفتان دروغ باف متخیل.
اگر شما اصلاح طلبید با آن شکلی که گفته اید پس اینان چه هستند با ندای اصلاح طلبی که ادای مارتین لوترها درمی آورند و ندای آزادی و دموکراسی و علم سر میدهند ولیکن جز بوی تعفن و تفرعن به مشام نمیرسد... به احترام شما اگر نبود میگفتم واژه اصلاح طلبی برایم همچون بمثابه مدفوع خوک است خود از آن میخورد و نمو میکند ...بیزارم از اصلاح طلبان و از افکار پوچ و احمقانه شان که به خیال خود کسی هستند... اما آیا براستی اینها دیکتاتورترین دیکتاتورها نیستند! من یک تار موی رهبرم را فدای تمام جهان نمیکنم...
اصلاح طلبان(درایران)،(بجز شخص محترم شما) بروند به افل السافلین.
پیروز باشید.