۱۳۹۶ مرداد ۴, چهارشنبه

سفر به ایران!


در حال تنظیم برنامه هام هستم تا آخر تابستون یه سفر بیام ایران!
بموفع تاریخ سفر و برنامه های سفرم را اطلاع رسانی خواهم کرد تا بموقع بتوانم در خدمت دوستان باشم.
...................................
@DariushSajjadi
dariushsajjadi@yahoo.com

۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

چرا شما زمانی یک موضوع به سیاست رسمی کشور و دین حکومتی آن و متولیانی چون صدا و سیما و قوه قصاییه برمیگردد برخلاف موارد دولتی، تیغ انتقادتان اینقدر کند میشود. یعنی چه که در پاسخ کار خانم نامداری میخواهید برسر فضا فریاد بکشید!!آنان که حجاب اجباری و چنین شرایطی را موجب شده اند روشن و هویدا هستند‌. نمیبینید یا نمیخواهید ببینید. چرا حتی یکبار قدرت در سایه و البته مسئول همه مشکلات، مشمول عنایات و قلم تیز شما نمیشود؟ در اینجور مواقع فقط به اعلام انزجار از فضا و بعضا مردم میپردازید؟! می‌ترسید برادران در ورودتان به تهران مشکل ایجاد کنند؟

ناشناس گفت...

خیلی ایشون رو جدی نگیرید ِ اصل حضور ایشون در خارج از ایران با دلایل نامشخص و منابع مالی نا معلوم گویای همه چیز هست !! کسی که برای فراموش و البته افسرده نشدن , مجبور هست دچار چنین تناقضاتی بشه .

كامبيز خان گفت...

حضرت ناشناس،
اتهامى كه متوجه آقاى سجادى مىكنيد، اتهام سنگينى است كه من فقط از گر دانندگان بى بى سى فارسى ديده و شنيده ام. بجاى اتهام أيا بهتر نيست سخنان ايشان را نقد كنيد؟ اگر سخنان سجادى غلط است تو بهترش را بزن. أيا اين رَآه بهترى نيست؟

ناشناس گفت...

باز هم مغلطه پرداختن به سخنگو , شما چقدر ضعف استدلال داری کامبیز قلابی ... بعد هم جناب سجادی خودش شبانه روز به بقیه مخصوصا خارج نشین ها حمله میکنه , یه بار بیاد در مورد خودش شفاف سازی کنه !! سخنان ایشون رو هم در جای خودش نقد کردیم اما ایشون عادت به پاسخ ندادن یا حمله کردن به شخص داره !!

كامبيز خان گفت...

آقاى ناشناس،
با اين بد دهنى كه بمن روا داشتى، خودت را رسوا كردى. اگر مخالفان سجادى امسال جنابعالى هستند، به ايشان بايد تبريك گفت! نمىدانم چرا بد دهنى هايت مرا ياد اصحاب بى بى سى فارسى مى اندازد كه در جلسات خصوصى وگاه عمومى با ليچار به مخالفانشان بد و بيرا مى گويند!

ناشناس گفت...

شما که مایل نیستید تابعیت آمریکا را کسب کنید و آنرا یک توهین به ملیت ایرانی خود تلقی میکنید . اطمینان حاصل کنید با خصومتهای این رئیس جمهور دیوانه در قبال ایرانیان . بدون مشکل پس از بازگشت وارد خاک آمریکا خواهید شد .

ناشناس گفت...

جناب بی سواد که "امثال" را "امسال" را مینویسی... شما فعلا برو کلاس اکابر بعد بیا تشابهات من و بی بی سی فارسی رو ذکر کن. لیچار گفتن که در جمهوری اسلامی نقل و نبات است پس دست پیش نگیر .

ناشناس گفت...

برای کسانی که گرین کارت دارند مشکلی نیست اما نکته اصلی علت حضور طولانی مدت ایشون در آمریکاست . این ملیت آمریکایی گرفتن جناب سجادی هم جمع اضداد است . همه جوره از امکانات اونجا استفاده میکنه بعد میگه آمریکا اخ و پیفه !!

ناشناس گفت...

مطمئن باشید اگه یه درصد احتمال میدادن مشکلی برای بازگشت به آمریکا دارن , علاقه به ایران در کسری از ثانیه از بین میرفت .

ناشناس گفت...

عزیزم چرا اینقدر ساده تشریف دارید؟ ایشان قبلا تمام موارد مربوط به بازگشت را با مقامات "سی آی ای" هماهنگ کرده اند....

كامبيز خان گفت...

آقاى ناشناس ٧ مرداد، ساعت ٢٠:٤٤
پاسخت را با تاخير ديدم. بله تصحيحگر خودكار، املاء درست را تغيير داد و من متوجه نشدم. اما اين ربطى به مزدورى بى بى سى ندارد. طرفدارى بى چون و چراى اسلافتان از انگليسى ها كودتاى ٢٨ مرداد را رقم زد كه متاسفانه آن عادت را به إرث برده أيد. امثال ليچارگو مثل جنابعالى در ان طرف زياد است و صد البته با قرينه مشابه در ايران مثل خودت!!

ناشناس گفت...

بله مخالفین شما همه مزدور استکبار جهانی هستن ... در همین توهمات خوش باشید .