۱۳۹۶ تیر ۲۷, سه‌شنبه

‍ از ضرغام تا چرخنده از چرخنده تا تتلو!


وقتی چندی پیش دکتر ظريف در راستای دفاع از برجام فرمودند: «برجام افتخار من است نه‌ مايه شرمساری» متقابلا خطاب به ایشان معروض داشتم:
جناب ظریف برخلاف برجام شما «ضرغام» افتخار من است نه مایه شرمساری!
اشاره ام به «شاهرخ ضرغام» لات بی سر و پائی بود که در رژیم پهلوی در کسوت «گنده لاتی» در کاباره میامی تهران شرخری می کرد. اما همین لات بی سر و پا به برکت انفاس قدسیه مرحوم امام و انقلابش به غمزه ای متحول شد و در جنگ و در کسوت فرمانده گروهان فداییان اسلام در جریان پاکسازی منطقه آبادان به فخر شهادت نائل آمد.
حالا حکایت تتلو نیز ظاهرا دست مایه نُنُربازی گروه های سیاسی شده تا به اعتبار پیشینه جوانانه وی تحول کنونی اش را مَچَل نمایند!
ماجرائی تکراری که پیش تر الهام چرخنده را نیز محور همین مَچَلیسم کرده بود.
در ماجرای چرخنده نیز به سهم خود خطاب به ایشان گفتم:
اتهام جنابعالی مستورگی در آن پنج متر الگانس مشکی نیست! شما متهمید که چرا جبهه ضدیت ایشان با رهبری را ترک کردید.
طنز ماجرا آنجا است که وقتی از جبهه انقلاب کسی به اردوی ضدیت با انقلاب مهاجرت می کند همین اصحاب برایش کف می زنند کِل می کشند! اما دمار از روزگار آنی در می آورند که بنا به هر دلیلی راه خود را از راه این بیمار دلان جدا سازد.
شعار «ایران برای ایرانیان» شان نیز تا زمانی اعتبار دارد که ایرانیان مطمح نظرشان قبل از هر چیز آستان بوس خورنق مالیخولیائی ایشان باشند. در آن صورت چه گلشیفته فراهانی باشی یا سوسن تسلیمی چه جواد اکبرین باشی یا اکبر گنجی و گوگوش و دراز گوش فرقی نمی کند و در هر حالتی قهرمان ایشانید در غیر این صورت تتلوئید و بایسته غضب روئی و درشت گوئی!

۵ نظر:

ناشناس گفت...

شما با این موضع گیری های نابخرادانه تان، خودزنی میکنید...
یاد اون خانم روانشناسی میافتیم که جنابعالی رو، بنوعی، بیمار روحی روانی تشخیص داده بود...

به قول رفیقتون...عباس خان عبدی...عکس این تتلی چی رسایی رو باید بزرگ کرد و به دیوار زد...و ایضآ شما رو... جهت تنویر افکار عمومی و یاد آوری...

ناشناس گفت...

جناب ناشناس،, نوشته‌های شما تاییدیست بر مطلب مورد نظر آقای سجّادی. ایشان هم چون از انقلاب اسلامی دفاع میکنند پس به قول شما"خودزنی میکنید", " بیمار روحی روانی" هستند و ...،
ترور شخصیت حربهٔ اصلی‌ معاندین انقلاب بوده و هست.

Jahan

ناشناس گفت...

ظاهرا برچسب زدن و ضد انقلاب دونستن دیگران هم حربه حاملین انقلاب هست . حداقل این جناب سجادی اول بره اینستاگرام تتلو رو ببینه و درافشانی هاش رو بخونه بعد بیاد بگه تتلو هم ولایت مدار شده ... لا اقل گل به خودی نزنه !!

ناشناس گفت...

شما هنوز تفاوت میان" ترک جبهه ی ضدیت با رهبری" و "ولایتمدار شدن" را متوجه نیستید؟ اینا با هم فرق دارن دوست عزیز

ناشناس گفت...

برای شماهایی که ضایع شدید فرق دارن و الان باید توجیه کنید . ایشون رو هم میخواستید مثل چرخنده علم کنید اما نشد که بشه ...