۱۳۹۷ شهریور ۲۹, پنجشنبه

نجس ها!


مُشتی پیرمرد فسیل در کنار چند پتیاره عجوزه در جوار سینه زنان و عزاداران حسینی در تورنتوی کانادا با منحط ترین شکل ممکن اقدام به رقاصی و با رکیک‌ترین و شنیع‌ترین ادبیات هرزگی به ساحت پاک و منزه امام سوم شیعیان اسائه ادب می کنند و از وجنات و سکنات‌شان چنان مشهود است که از این همه قحبگی فکری، حظ غرگی ذهنی می‌برند!

ویدئوی این «کارناوال کثافت» در فضای نت موجود است و شایسته نیست این مکان را با انتشارش نجس کنم.

من قبل از آنکه به جمهوری اسلامی ایران افتخار کنم یا نکنم، افتخار می‌کنم از این لجنزار عنیف بیرونم.

افتخار می کنم که ملتم، کشورم را از وجود نجس این زباله ها پالود.

افتخار می کنم که مرگ‌تان را می بینید اما ایران را دوباره و هرگز نمی بینید.

بی شرفان بقول اخوان ثالث «نطفه‌شان» شاید نطفه زال زر است

لیک کشتگاه و رستگا‌شان نیست رودابه

...................................................

بمیرید بمیرید در این گند بمیرید

در این گند چو مُردید، به استنجا رسیدید

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داریوش سجادی
@dariushsajjadi44

۳ نظر:

ناشناس گفت...

اگرقراربودهرکسی بسادگی تسلیم حق وحقیقت شود . شمشیرذالفقاردرنیام باقی میماند .
یکی از نکات جالب در مناسب مذهبی هرسال مانند شبهای احیاء و مخصوصا" عاشورا و اربعین حسینی . سکوت شخصیتها و گروههای اپوزیسیون خارج از کشوربه مانند رضا پهلوی با آنهمه شعارهای برزرق برق و پرسروصدای دموکراسی و مردم سالاری آنها در قبال این رویداد مهم است . هرسال باشکوهترازسال قبل عاشورا چه بسا بیش ازعید نوروزدرداخل ایران گرامی داشته شده و میلیونها نفر بوضوح شرکت وهزینه صرف میکنند . اما هیچ پیام احترام آمیزی در قبال این خواست مردم ازسوی آنها انتشارپیدا نمیکند !
بنده که مقیم تورنتو هستم ، نتوانستم لینک نجس این کارناوال کثافتی را که شما فرمودید پیدا کنم . لطفا" آنرا روی وبسایتتان قرار دهید .

ناشناس گفت...

جناب پروفسور، برای عاشورا و اربعین مگه قراره کسی پیامی بفرسته؟؟ ربطش به دموکراسی و مردم سالاری چیه اصلا؟؟ اتفاقا طرفداران عاشورا و اربعین در ایران صدها تریبون و میلیاردها تومن سرمایه و پشتوانه مالی دارن،شما بفرمایید این مردم سالاری درون جمهوری اسلامی چرا یک صدم این تریبون و یک هزارم این سرمایه رو در اختیار عقاید و نظرات سایرین قرار نمیده؟؟

ناشناس گفت...

جناب full professor ! اولا" منظورتان ازدادن تریبون چیست ؟ با وجود غیر قانونی بودن آنتنهای ماهواره ای در ایران . بشقابهائی به بزرگی یک رادیو تلسکوپ برسر خانه ها و علنا" همه جا به چشم دیده میشود ! اینترنت پر سرعت به همراه فیلتر شکن هم که به آسانی در دسترس است . آیا این تریبون نیست ؟ به هنگام فرارسیدن عید نوروز سرصدائی به بزرگی انفجار یک بمب هسته ای در خارج از کشور و توسط تریبون رسانه های ضد جمهوری اسلامی به پا میشود . بسیاری از شخصیتهای معروف ( ومیتوان گفت منفور) از جمله رضا پهلوی یا بقول سلطنت طلبان شاهزاده رضا پهلوی و خانواده اش پیامهای تبریک نوروزی ارسال میکنند . در بسیاری از کشورها تلاش دارند هفت سین نوروزی را تا بالاترین سطح حکومتی ازجمله به کاخ سفید هم وارد کنند و میکنند ! برای چه ؟ برای اینکه بگویند ما فرهنگ اصلی ملی داریم جدای از فرهنگ دینی و اسلامی ! درواقع نوروز شده یک استفاده ابزاری و چماقی برای کوبیدن هویت اسلامی و دینی ایران . آنوقت آقایان و خانمهائی که به مردم سالاری معتقدند در مقابل حضور میلیونی مردم در مناسب مختلف مذهبی همچو شبهای احیاء ، عاشورا و اربعین یا سکوت اختیار کرده یا از آن با عناوین تحقیرآمیزی همچو خود زنی یاد میکنند !