۱۳۹۸ خرداد ۱۲, یکشنبه

مگس‌ها!



پروژه ققنوس با محوریت رضا پهلوی ۳ ماه بعد از اعلام موجودیت در واشنگتن روز شنبه ۱۱ خرداد نخستین اجلاس کارشناسی‌اش را با مشارکت اعضا در تورنتوی کانادا برگزار کرد و بدینوسیله  حُضار کوشیدند راهکارهای کارشناسانه خود برای «ایران بعد از جمهوری اسلامی» را پرده‌برداری کنند.

همزمان رضا پهلوی (تولیت ققنوس) در گفتگو با رویترز از دولت آمریکا خواست تا شرکت‌های ارتباطاتی و اینترنتی را تشویق کند به مخالفان جمهوری اسلامی، خدمات ارائه دهند.
ققنوس را باید پروژه‌ای محسوب کرد که از ابتدا نطفه‌اش ناقص منعقد شده و بدلائل زیر جنینی است محکوم به زوال!
اولا جمیع اعضا ققنوس از رضا پهلوی تا دیگران تابعیت آمریکائی داشته و در پروسه «آمریکائی شدن» طی حضور در دادگاه فدرال آمریکا و در «مراسم رسمی تحلیف» سوگند خورده‌اند یک آمریکائی خوب باشند و جمیع وابستگی و تعلق خاطر هویتی و ملیتی و حکومتی و فرهنگی خود به ایران را واگذاشته و دلبسته به هویت آمریکائی برای دولت ایالات متحده پایمردی کنند. بر این منوال مجموعه ققنوس «از بنیان» نه حق دارد و نه اجازه دارد درباره مسائل ایرانی که دیگر شهروند آن محسوب نمی شوند ابراز وجود یا تشریک مساعی نمایند.
ایران تعلق به ایرانیان دارد نه مُشتی فارسی زبان که با سوگند خائنانه‌شان مبدل به «پاپت‌های کاخ سفید» شده‌اند.
ثانیا ولو با تسامح بتوان این جماعت «مُشبه به ایرانیت» را ایرانی محسوب کرد لاکن در عرف سیاسی زیست انگلی و «ارتزاق سیاسی از دولت اجنبی علیه خاستگاه میهنی» را برخلاف تصور ققنوس نمی نامند.
خاستگاه ققنوس آتش است که مظهر طهارت و رهبانیت تلقی می‌شود.
ارتزاق از انبان اجنبی علیه خاستگاه میهنی در هر قرائتی تغذیه از طریق نجاست‌خواری محسوب می‌شود. بر این مبنا و در عالی‌ترین سطح نیز خوانش مقرون به واقعیت از متوهمین به «ققنوس بودگی» مگس‌هائی را افاده کلام می‌کند که مانائی و بودائی‌شان مُحول به تغذیه ناپاک‌شان از فضولات انسان یا حیوان است.
نمی‌توان مُبتهجانه ادعای ققنوس کرد و خفیفانه ارتزاق از مَبال داشت!
#داریوش_سجادی
#رضا_پهلوی
#پروژه_ققنوس
#مگس
#جمهوری_اسلامی

هیچ نظری موجود نیست: