۱۳۹۹ فروردین ۱۳, چهارشنبه

مرزهای بی‌شرمی!


دونالد ترامپ در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید گفت: به رهبران ایران اعلام کرده‌ام که آمریکا آماده است برای مقابله با ویروس کرونا به آنها کمک کند.

آقای ترامپ ـ بنده‌نوازی می‌فرمائید! خاصه خرجی می‌کنید! اما بی‌وجدان، کاش ارزنی هم شرم داشتید!

جنابعالی مردم ایران را گاو فرض کرده و صغیر انگاشته‌اید!؟

پشتوانه شرف و اعتبار این ملت با فرهنگ، تمدنی ۷۰۰۰ ساله است که اندوخته‌ای از فضیلت و منزلت و معدلت و اخلاق و انسانیت را در انبان خود انباشته‌اند!

آقای پرزیدنت! مرزهای بی‌شرمی را در نوردیده‌اید! تصور کرده‌اید با رعایای خود طرفید که برای صله و اشرفی حاضر به خوش‌رقصی‌اند!؟ ایرانیان شاید تن به مسکنت بدهند اما تن به ذلت نمی‌دهند تا بمنظور تحصیل دست تفقد حضرتعالی کاسه تکدی محبت به دست گیرند!

پیرمرد ـ شرم کن! تو خودت برای ایرانیان یک ویروسی! ویروسی بمراتب خطرناک‌تر از کرونا. بی‌آزرمانه پاک‌ترین و ناب‌ترین و زلال‌ترین و شجاع‌ترین «قاسم سلیمانی» شان را ترور کردی و ۴ سال است در خبیثانه‌ترین شکل ممکن یک ملت را با تروریسم اقتصادی‌ات در «کمند تحریم» گروگان گرفته‌ای و اکنون صورتک نوع‌دوستی و ایرانی‌نوازی بر چهره می‌زنید!

مستر پرزیدنت ـ جنابعالی به قوت این توفیق را یافتی تا نام «دونالد ترامپ» را در حافظه تاریخی نه تنها ایرانیان بلکه در حافظه تاریخی جهانیان به برند سفاهت توام با شرارت مُبدل کنید!

آقای ترامپ! کمک‌هایت پیش‌کش! مردم ایران گردن آن مسئول‌شان را می‌شکنند که بخواهند از دستان آغشته جنابعالی به خون پاک‌ترین فرزند‌شان، صله دریافت کنند.

یگانه توقع ایرانیان تحویل حضرتعالی به عدلیه‌ای است تا به اتهام ریاست بزرگ‌ترین دولت تروریستی جهان محاکمه و مواخذه و مجازات شوید!

کاش بی‌شرمی مرز داشت!

#داریوش_سجادی
#قاسم_سلیمانی
#دونالد_ترامپ
#ویروس_کرونا

هیچ نظری موجود نیست: