۱۳۹۹ اردیبهشت ۹, سه‌شنبه

سِّر دلبران!



ستایش اردشیر زاهدی از رشادت سردار قاسم سلیمانی و تمجید وی از کارنامه جمهوری اسلامی همان‌طور که انتظار می‌رفت از جانب اپوزیسیون برانداز در داخل و خارج از کشور دچار بدفهمی شد و براندازان مزبور به سنت مالوف و به اعتبار نفرت انبوه و غیظ مشهود، آسیمه‌سرانه عنان از کف نهاده و عتابانه و هتاکانه «اردشیر» مزبور و دودمان‌اش را به توپ بسته کآنه ایرانیان در داخل ملتمسانه چشم انتظار دست تفقد جناب زاهدی بر سر خود بودند تا از آن طریق ادخال سروری حاصل شود و مشروعیت و مقبولیت و موفقیت حکومت‌شان را مستظهر به تائید و روادید جناب زاهدی ببآلانند و جشن بگیرند و سورچرانی کنند!

براندازان گرامی!

سُرنا را از سر گشادش نواختید!

صرافت زاهدی از «رشادت سردار» و وثاقت وی از «کارنامه نظام» اعتبار به زاهدی می‌دهد نه نظام!

جمهوری اسلامی اگر اعتباری دارد آن اعتبار را مدیون پایمردی شیرزنان و دلاورمردانی است که ۴۱ سال برای مانائی و توانائی کشور و حکومت‌شان در تمامی عرصه‌ها ایثارگرانه در داخل و خارج از کشور مجاهدت کردند و همه سختی‌ها و عقبه‌ها از جنگ ۸ ساله تا خصومت ۴۱ ساله آمریکا و متحدین‌اش را ظفرمندانه، بُردباری کردند.

اعتبار جمهوری اسلامی اشک چشم یتیمانی است که در نبود پدران سلحشور‌شان برای ماندگاری دین و میهن‌شان بر آن تربت پاک فرو غلتید!

اعتبار جمهوری اسلامی به اشک چشم مادران و همسران شهیدی است که عزیزان‌شان را فدیه مانائی دین و دنیا و مُلک و مملکت‌شان کردند!

اعتبار جمهوری اسلامی به خون پاک شهیدان شرافتمند و دُردانه‌هائی چون «قاسم سلیمانی» ها است که خاضعانه و خاکسارانه جان عزیزشان را فدیه ماندگاری آینده جوانان‌شان کردند.

اعتبار جمهوری اسلامی به خلوص مردان و نجابت زنانی است که ۴۱ سال است در کنار حکومت‌شان دست رد به سینه زیاده‌خواهی آن پتیاره قدرت در واشنگتن و خاکسارانش ‌در داخل و خارج از کشور زده‌اند!

زاهدی و امثال زاهدی با «اذعان به واقعیت» به نظام مشروعیت نمی‌دهند، از نظام مشروعیت می‌گیرند!

خوشتر آن باشد که سر دلبران
گفته آید در حدیث دیگران

#داریوش_سجادی
#اردشیر_زاهدی
#قاسم_سلیمانی


هیچ نظری موجود نیست: