۱۳۹۰ خرداد ۱۵, یکشنبه

اپوزیسیون تاجر!

اپوزیسیون خارج از کشور خصوصاً در آمریکا یک بیزینس است. آقایان مشکل معاش دارند زبان انگلیسی هم در حد مُکفی بلد نبوده و تخصصی هم برای جذب در بازار کاری آبرومند ندارند. لذا از تنها توانائی خود که سیاه نمائی مطابق میل دولت مردان و تینک تنک های آمریکائی است بهره می برند تا بدینوسیه بتوانند خود را از دلارهائی که آمریکا به این منظور اختصاص داده،  برخوردار کنند و در ضمیر ناخود آگاه شان نیز خود را مبارزان خط نخست جبهه آزادیخواهی تعریف می کنند. خیلی هم زیرکند و چون به این «سیاه نمائی با لعاب آزادیخواهی» به چشم بیزینس نگاه می کنند لذا همه همت شان را با توسل به هذیان های سیاسی صرف زنده نگاه داشتن زخم ایران و کارشکنی جهت حفظ این زخم بمنظور تضمین دوام و بقای شغل خود می کنند.



۸ نظر:

بی طرف! گفت...

خیلی ممنون که یاد آوری کردید که «اپوزیسیون تاجر» هم وجود دارد! ما همه در غفلت از این قضیه بسر میبردیم!!!
چه خوب بود کمی هم در مورد تجار تازه و نا بالغ در داخل ( که تعدادشون هم ماشاالله با این با رانت های بی حساب و کتاب کم نیست) در کنار اون اپوزیسیون در مطلبتون یادآوری میکردید٬ شاید که ما بیشتر به فکر فرو میرفتیم و در ضمن از انصاف مداری شما بیشتر ستایش میکردیم!!!
اما با همه اینها٬ مشکل ما تجارت٬ اقتصاد٬ دین و مذهب نیست!!! مشکل ما این حکومت و نظام مشکل دار میباشد!
در مورد تاجران نظامی و حکومت داران تاجر چه بایستی کرد٬ ای روزنامه نگار!!!
بی طرف!

ناشناس گفت...

دوست عزیز بهتره همه رو به یک چوب نرونید

مثل اینکه به همه ایرانی‌های داخل کشور با این وضعیتی که برایشان به وجود آمده بگوییم بی غیرت! خیلی از همین خارج‌نشین‌ها کاری در داخل کردند که از ترس کشته شدن از کشور خارج شدند و مجبور به زندگی در خارج از ایران هستند.

بیایید نگاهتان رو تغییر دهید

داریوش سجّادی گفت...

دوست عزیز
فرمایش شما متین است و قطعاً عرائض بنده شامل جمیع ایرانیان خارج از کشور نمی شود ضمیر اشاره بنده صرفاً ناظر بر بخش ماکزیممی ایرانیانی است که خود را در قد و قواره فعال سیاسی تعریف کرده اند

ناشناس گفت...

حضرت عالی نوشتی "اپوزوسیون خارج از کشور" بدون هیچ تبصره ای.‏‏ این اکثریت بودن را هم مطابق کدام آمار به دست آوردی بماند. فقط من حیران علم لدنی حضرت عالی هستم که به اسرار قلوب آدمها آگاهی دارید و میزان صداقت آدم ها را به صورت دقیق تخمین میزنید.‏
خداوندگار شما آنارشیست های فراری را برای فاشیست های وطنی حفظ کناد!‏
...................

هر چه بیشتر می گذرد با خواندن نوشته های پرکینه حضرت عالی بیشتر متوجه میشوم که تنها مشکل شما بی بهره بودن از سفره گسترده ای است که معاش بعضی ها را تامین میکند. خودت را تابلو نکن برادر!این راهش نیست!دم تکان بدی استخوانی هم جلو شما می اندازند!‏

ناشناس گفت...

آقای سجادی چرا اسم نمیبرید؟ شجاع باشید و بگویید چه کسانی از روی تجارت سعی در مبارزه دارند. مثال بیاورید و حرفتان را از روی مدرک بزنید. این تاکتیک شماست که همه را به یک چوب میرانید آنهم بدون ارایه کوچکترین مدرک.

ناشناس گفت...

تشت رسوایی این باصطلاح اپوزیسیون خارج از کشور خیلی وقته که به زمین افتاده ، سخنی تازه بگوی!

شادی غفوری گفت...

آنچه بابک داد راجع به عبدالله مهتدی گفته است را شنیده اید؟
راست است؟
سوال من راجع به صدر تا ذیل خبر است، هم موقعیت قبلی بابک داد در دولت قبل ، هم موقعیت عبدالله مهتدی، هم آنچه بابک داد راجع به او گفته ؟
موضوع سیاست حقیقت نیست اما واقعیت چیست؟

داریوش سجّادی گفت...

بابک داد متاسفانه راوی معتبری نیست.