۱۳۹۲ دی ۲۲, یکشنبه

بی تعریفی خیانت!



تلویزیون فارسی BBC در برنامه هفتگی «به عبارت دیگر» گفتگوئی داشت با فردی بنام «قادر عبدالله» عضو سابق چریک های فدائی خلق که ازسال 68 از ایران گریخته و در کسوت نویسنده در هلند مستقر شده.
بیرون از مطالب مطروحه در این برنامه یک نکته در میان اظهارات فرد مزبور اسباب تحیُـّـر و عبرت بود.
فرد مزبور در خلال صحبت هایش بدون کمترین شرم یا خجالتی ابراز داشت:
سال 68 که از ایران به ترکیه گریخته توسط سازمان متبوعه اش امریه گرفته تا برای اخذ ویزا از شوروی به سفارت این کشور در ترکیه رجوع کرده و «کد سازمانی» خود را به مسئولین سفارت بدهد تا روس ها ترتیب انتقالش به مسکو را بدهند (!!!)
معلوم نیست مرزهای خیانت تا کجا ادامه دارد؟
اعضاء سازمانی چریکی که علی الظاهر سالها با ادعای وطن دوستی و خائن ستیزی خود را در خط مقدم مبارزه با امپریالیسم تعریف کرده بودند اکنون به «شهادت با شعف خودشان» کاشف به عمل آمد برخوردار از «کد سازمانی» در سفارت اتحاد جماهیر شوروی بوده اند!
آقایان گلی به جمال تان !!! جای «بیژن جزنی» خالیست تا کلاهش را بالاتر بگذارد!

آن از حزب توده که به اعتراف «ناخدا افضلی» پیش از چریک ها معلوم شده بود تحت الامر مسکو بوده!
آن از جبهه ملی مان که «شاپور بختیارش» به اعتراف سرگرد «نصیر خانی» طی جلسه با «برزان تکریتی» برادر صدام درصدد کسب حمایت صدام جهت کودتا در ایران بود!
آن از وحوش «مسعود رجوی» که زیر آیه مبارکه « فضل الله المجاهدین على القاعدین» بازو در بازوی صدام در جنگ علیه هم وطنانش شرکت کردند!
آن از وطن دوستان مدعی ناسیونالیسم و مصدق و کوروش و داریوش و هوخشتره مان که با روئی گشاده و لبی خندان بدون ارزنی شرم مواجب بگیر تلویزیون دولتی انگلستان و آمریکا علیه ایران شدند!
و آن هم از «بسیجی خیبرمان» (!) که 24 ساعته سفره و سویدای دلش نزد اجنبی در VOA باز است و کاسه شهرت طلبی اش را با شوربای خیانت اشباع می کند!
انصافاً همه چیزمان به همه چیزمان می آید!
کاش مسئولین در کشور در کنار همه واحد های تحصیلی، دو واحد هم «تعریف خیانت» و تدریس «قباحت خیانت» را وارد مواد درسی «از سطح دبستان تا فوق دکترا» می کردند!
شاید هم اشتباه از نویسنده است و در بند اول کتاب حماقت خود مانده و از این قافله بانگ جرسی می شنود (!) و هنوز نفهمیده اساساً چیزی بنام «خیانت» وجود ندارد (!) و باید زندگی کرد و حالش را بُرد!!!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

I DO NOT WATCH VOA BUT AM FAMILIAR WITH THE NAME OF THESE TRAITORS , BE IT FROM NATIONAL FRONT OR QUARTER SIZE MONARCHISTS OR FORMER LEFTISTS WHO OVERNIGHT SHAVED THEIR STALINIST MUSTACH AND BECOME SOCIAL DEMOKRATS OF EUROPEAN KIND OR TERRORIST GANG OF RAJAVI WHO ARE DOING THE DIRTY JOB OF INTERNATIONAL ZIONISM AND BEG FOR ATTETION FROM THEM, ANYWAY WHAT IS THE NAME OF THIS SO CALLED FORMER KHAIBAR BASIJI !!!! I'LLBE HAPPY TO HEAR FROM YOU WHAT IS HIS NAM , THEY ARE LIKE VUTURES LIVING OFF THE CARCASSES OF IRANIAN-ISLAMIC DIGNITY AND HUMAN DECENCY

ناشناس گفت...

آنچنان که در سال 1995 در اوایل ورود به آلمان شنیده بودم بیش از 60 درصد از دختران آلمانی توسط پدرانشان ازاله بکارت میشوند . زندگی بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور هم چیزی شبیه به همین موضوع است . دین ، مذهب ، مرام ، مسلک ، وطن ، هم وطن ، فرهنگ ، ملیت ، ناموس ، شرف ، غیرت همه فدای آزادی !!!

Kambiz Khan گفت...

Nashenas goft:... ، شرف ، غیرت همه فدای آزادی !!!
Can I also add, they mainly mean freedom of the underbelly!!

ناشناس گفت...

بی بدیل است شرافت و خدمت وهرکه دراندرونی خباثت خیانت بیفتاد پس افتاد.لکن بکدامین ملاک میگویی که خدوم و که جهول؟به کدامین انطباق؟وقتی اینان در داخل در جایگه،خودم افسد خاءنیند؟کجاست ترازویت...آفای سجادی؟آن نخ باز کن از آن ترازو ...نه هرکه طرف کله کج نهادوتند نشست.کلاه داریو آیین سروری داند.قبح درداخل وبالا شکستست...(ف)