۱۳۹۲ دی ۲۸, شنبه

تیغ همیشه بـُران تحریم!




حسن روحانی : عده ای به خاطر منافع شخصی مخالف برداشتن تحریم ها هستند
خیلی حرف دارم اما موقع گفتن آن، اینجا نیست؛ به موقع به مردم خواهم گفت که یک عده نمی‌خواهند تحریم برداشته شود و یک عده از عادی شدن شرایط کشور با دنیا به خاطر منافع شخصی و گروهی مخالف هستند.
رئیس جمهور ـ ژانویه 2014

مهدی هاشمی در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۰ از تلفن دوبی خود به من زنگ زد و خواست با مقام‌های وزارت خزانه‌داری ارتباط برقرار کنم تا تحریم‌ها علیه ایران افزایش یابد ... این آقازاده که بارها تاکید کرده بود که همه کارهای خانواده‌اش هماهنگ انجام می‌شود، معتقد بود که تحریم‌ها برای ضربه به حاکمیت و دولت بسیار موثر هستند. وقتی از او پرسیدم که چگونه ممکن است فرزند یکی از سران نظام، خواستار افزایش تحریم‌ها علیه نظامی بشود که خود به نحوی جزیی از آن است؟ جواب ساده بود: «خب دیگه»!
نیک آهنگ کوثر ـ اکتبر 2010

نتیجه:
ملت بمثابه گوسفند قربانی هستند که با «تیغ تحریم» همه در عزا و هم در عروسی و هم در «بهار روحانی» و هم در «خزان هاشمی» ذبح می شوند!!

۳ نظر:

Kambiz khan گفت...

and yet many justify mindless rapprochement (as opposed to a sensible one) with the west. Mehdi Hashemie and his family have amassed enough wealth to live opulently under any regime. A clear transformation of wealth to political power. This is the Achellis heel of Islamic Republic .

ناشناس گفت...

vay khoda ,,che ghadr in khanevadeh pol dos hastand .royeh pahlave ha ra sefed kardand .

میلاد گفت...

سلام استاد
مشتاقانه منتظر شنیدن نظرتون درباره مصاحبه هفته نامه پنجره با «هاوارد گوردون» تهیه کننده سریال «هوملند»(ميهن) و سریال «24» هستم
=======
اوایل مصاحبه حرف های شما درباره آمریکاییها رو تایید میکنه !

یا علی