۱۳۹۴ آبان ۳۰, شنبه

نازنینی تو ولی در حد خویش!


اینکه افراد ذاتا دوست دارند در کانون توجه مثبت دیگران باشند امری است قابل فهم اما مشروط بر آنکه چنان توجه طلبی آغشته به تزویر نگردد!
در این باب مصداقاً می توان به خبر سایت مسبوق به سابقه «انتخاب» در مورخه هشتم آبان 94 و در ساعت 16:53 رجوع داشت که با عنوان «پاسخ موسویان به وزیر دفاع فرانسه در منامه» از «پاسخ کوبنده» حسین موسویان عضو پیشین تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به ادعاهای وزیر دفاع فرانسه در خلال اجلاس Manama Dialogue در شهر منامه پایتخت بحرین خبر می داد.
رجوع به متن این خبر ناظر بر مجادله ای جانانه بین موسویان و وزیر دفاع فرانسه است که مطابق خبر انتخاب موسویان با «قوت استدلال» وزیر مربوطه را مقهور و مغلوب درایت خود کرده است!
متن کامل را اینجا ببینید.
تنها مشکل خبر مزبور آنست که ظاهرا مدیریت سایت انتخاب در انتشار این خبر فراموش کرده بود که در همین تاریخ (8 آبان 94) و در ساعت 11:48 خبر از خودداری دولت بحرین از صدور ویزا برای موسویان بمنظور شرکت در کنفرانس «امنیت خلیج فارس» در منامه داده بود!
(اینجا)
حال معلوم نیست موسویان چگونه بدون ویزا موفق به حضور در کنفرانس مزبور شده!
البته خبر نخست انتخاب دروغ نیست! اما راز ماجرا آنجاست که خبر نخست مربوط به آذر ماه 93 و اجلاس Manama Dialogue است نه آبان 94 و اجلاس «امنیت خلیج فارس» (اینجا) لیکن ظاهرا این سایت بمنظور اثبات درایت موسویان خبر مزبور را آنگونه و ناشیانه مهندسی و منتشر کرده تا ولو بی اخلاقانه یکی از ژنرال های آقای هاشمی را آگراندیسمان و تجدید خاطره کند.
هر چند به جناب موسویان باید گفت: «نازنینی تو ولی در حد خویش» ! اما گاف مسئولین «انتخاب» را نیز باید به حساب همان نابلدی با لوازم کار رسانه گذاشت که پیش تر در پست «آداب سالوسی» بدان اشاره کردم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مقاله آداب سالوسی


۲ نظر:

ناشناس گفت...

مازندرانیها این قبیل سر و صدا ها را "ساگسار خل "میخوانند یعنی انجا که خیل سگان جمع باشند سگ دیگر صاحبش را نمیشناسد ؛مازندرانیها این بچه های ناخلف را که میبینند میگویند :"ول چو ,راست نونه "یعنی چوب کج راست نمیشه ؛مازندرانیها در مورد این قبیل ارجاع آشکار به اصل میگویند :"ترب به تیم شونه ,وینگوم به پیرزا "یعنی ترب به بذرش میره و بادنجان به نشااش .
وقتی میخواهی ناب ترین رفتار [دموکراتیک و جامعه مدنی {بدنی }]را به نمایش گذاری و مازندرانیها با دیدن چنین شاهکاری ,انگشت به دهان میگویند :"خی مرغانه ها کرده "یعنی خوک تخم مرغ گذاشت .
اما بعضی ارازل بازیها هاست که ۸۰ میلیون ایرانی باید هوای مسموم و سالوسانه آن را استنشاق کنند و فرصت طلبی ها را تحمل ؛هر چند مازندرانیها میگویند : مرغ کرچ هر چه خاک بپاشد به سر خود میپاشد .

ناشناس گفت...

مورد توجه قرار گرفتن مختص به زنهاست . دلیل اصلی دشمنی کسر عظیمی از ایرانیان و مخصوصا" زنان مقیم خارج از کشور هم با اسلام و انقلاب با شعار آزادی ، آزادی در اصل همین است . امثال فرناز قاضی زاده که برای توجه طلبی و جلوه گری که البته نیاز ذاتی هر زنی هم هست . کار و زندگی خودش را در ایران رها واز بی بی سی فارسی سر در در میآورد . صحنه طنزی که همیشه به هنگام باز گشت از سفرم به ایران میبینم . کندن مانتو- روسری از سوی خانومهای ایرانی به محض سوار شدن به هواپیما است !