۱۳۹۵ بهمن ۱۵, جمعه

دوستانه با ترامپ!


جناب آقای ترامپ ـ ریاست جمهوری جدید محترم ایالات متحده آمریکا
ملاحظه شد خطاب به ایرانیان فرموده اید:
ایران درحال بازی با آتش است. آنها قدردان مهربانی اوباما با خود نبودند. من مانند اوباما مهربان نیستم!
جناب آقای ترامپ ـ پیش از این وزیر خارجه ایران جناب آقای دکتر ظریف در خلال مذاکرات هسته ای خطاب به همتای آمریکائی خود و بمناسبت اظهاراتی مشابه اظهارات امروز جنابعالی فرمودند:
یک ایرانی را هرگز تهدید نکنید!
جناب آقای ترامپ ـ صادقانه خدمت تان معروض می دارد اظهارات جناب ظریف را جدی نگیرید. ایشان از سر احساس مطلبی را فرمودند و واقعیت آن است ایرانیان نیز مانند بقیه مردم جهان بقاعده ترسو و سالوس و ابن الوقت هستند هم چنان که بقاعده در میان شان مردان و زنان شجاع و اندیشمند و فاضل نیز یافت می شود.
نمونه اخیر نامه نگاری 30 نفره مشتی ایرانی مقیم آمریکا و اروپا که ذلیلانه به شما نامه عرض خفت و بندگی و سالوسی نوشتند موید عرائض بنده است.
اما هر اندازه به جنابعالی توصیه می کنم اظهارات وزیر خارجه ایران را جدی نگیرید به همان میزان جنابعالی را هشدار می دهم که هرگز فرزندان خمینی و نسل انقلاب اسلامی را تهدید نکنید!
اگر قرار است از کسی بترسید مطمئنا باید از فرزندان خمینی بهراسید.
آنها کسانی هستند که جز خداوندشان از هیچ احدی نمی هراسند و کاسه سرشان را با خداوندشان به ودیعت نهاده اند.
جناب آقای ترامپ ـ از فرزندان خمینی بترسید که ترسی است مفهوم. آنها وحشی تر از شما را نیز لگام زده اند.
...

۳ نظر:

ناشناس گفت...

اینکه میفرمودید به آمریکا باید به چشم یک بنگاه تجاری نگاه کرد . هرچند که زیربنای سیاسی تقریبا" تمامی کشورها اقتصاد است اما در مورد آمریکا این موضوع اکنون شدت بیشتر گرفته و مصداق پیدا کرده . یک تاجر و بازرگان رئیس جمهور آمریکا شده و چون به دنبال تجارت وسود دهی است در همان دو هفته نخست طوفان به پا کرد . رفتار او بویژه در تماس تلفنی اش با نخست وزیر استرالیا نشان دهنده رفتار یک تاجر و معامله گر است تا یک سیاستمدار .

ناشناس گفت...

کاشکی می شد به رهبر معظم نیز، همینطور که شما اعتراض و تهدید کرده اید، واکنش نشون داد ...وقتیکه ایشون دیگر کشورها رو تهدید میکنه، بعضی ها رو سگ خطاب میکنه و مردمش رو نیز براحتی زندانی میکنه و میکشه...
بدون هیچ ترس و واهمه ای از پیامدش!

ناشناس گفت...

شما و قتی امام هم زنده بودند و آمریکا به ایران حمله کرد چکار کردیدید؟