۱۳۹۷ مرداد ۱, دوشنبه

پوزه بند!


آقای ترامپ ـ من از مخالفان رئیس جمهور ایرانم و طی ۵ سال گذشته بتناوب انتقادات خود را نسبت به عملکرد ایشان ابراز داشته ام. کمااینکه یکی از انتقادات اصلی ام، ساده اندیش بودن ایشان در مذاکره با شما آمریکائیان بود و همواره من و امثال من به ایشان گوشزد می کردیم که دولتمردان آمریکائی ارزنی قابل اعتماد نیستند که خوشبختانه افسار گسیختگی جنابعالی حرف امثال بنده را اثبات کرد.

آقای ترامپ ـ من از مخالفان جدی جنابعالی نیز بوده و شخصا ارزنی برای جنابعالی شان ریاست جمهوری قائل نیستم اما تا آن اندازه شعور دارم تا به احترام رای اکثریت مردم آمریکا به منتخب ایشان در قامت سخنگوی ملت آمریکا احترام بگذارم و همین توقع هم از شما دارم.

من و امثال من همان اندازه که منتقد و مخالف رئیس جمهور روحانی هستیم اما به احترام رای اکثریت ملت ایران ایشان را در قامت نماینده قاطبه ایرانیان برسمیت می شناسیم و بر همین منوال به جنابعالی اجازه نمی دهیم با منتخب ملت ایران بد دهانی و بد سگالی کنید.

عالیجناب! اگر بجای آنکه وقت شریف تان را عمدتا صرف کثافت کاری با فاحشه گان پلی بوی کرده اید کمی وقت می گذاشتید با الفبای دنیای سیاست آشنا می شدید آنگاه می فهمیدید حرف زدن در دنیای سیاست آدابی دارد و اگر حرف زدن در این دنیا را بلد نیستید حرف نزدن را که بلدید!

این توصیه شامل وزیر خارجه تان نیز می گردد. به ایشان بگوئید آن چند صد نفر فسیلی که در لوس آنجلس پای حرف های شما نشستند و برایتان کف زدن نماینده ایران نیستند. مشتی ورشکسته به تقصیرند که در برزخ ایرانی ماندن و آمریکائی بودن سرگردان مانده اند.

به پمپئو بگوئید اگر مایل است در آمریکا با ایرانیان حرف بزند مخاطبش من و امثال بنده هستند در غیر این صورت یک پوزه بنده به ایشان هدیه کنید تا یاد بگیرد گاله دهانش را بقاعده باز کند.

ایرانیان را با حکام مرتجع خلیج فارس یکسان فرض نکنید که می توان دوشیدشان. این ملت بعد از انقلاب اسلامی شاخص حریت در جهان شده و چاره ای ندارید تا استقلال و حریت اش را برسمیت بشناسید تا موجودیت شما را برسمیت بشناسند

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

داریوش سجادی
@dariushsajjadi44

۲ نظر:

اکبر نصیری گفت...

جناب سجادی عزیز

ضمن تجلیل و ابراز امتنان از نظرات مبتنی بر روشن بینی و وطن دوستی جناب عالی چند نکته به نظرم رسید که به عنوان درد دل عرض می کنم.

اکثر ایرانیان خارج از کشوری که من می شناسم از جنس همان هائی هستند که گوش به اراجیف وزیر خارجه گامبوی امریکا سپرده بودند. آدم هائی مسخ شده ، کاملا بی هویت و بی ریشه که در تمام زندگی در گیر یک عقده حقارت شرم آور نسبت به غرب بوده اند. این از چخ بختیاران ،و در سوی دیگر طایفه ای از تبار «مجاهدین» خلق که از شدت تنفر افسار گسیخته از نظام حاکم بر ایران حاضرند تن به هر نوع سفلگی و خود و وطن فروشی بدهند، از دم تکان دادن برای کثیف ترین و مرتجع ترین مهره های عموما صهیونیست هیآت حاکمه امریکا تا رقص عربی رهبرانشان برای شیخک های برده دار و مزدور عرب.این شغالان آن طور که می نمایانند خطر چندانی ندارند.

مشکل اصلی ما غرب پرستان وطنی هستند که مناغع مشترک باسلطه جویان اروپائی و امریکائی دارند؛ اکثرا شمال شهر نشینند و در تهران به سبک غربی ها زندگی می کنند و جز تحقیر برای اکثریت مردم محروم سوغات دیگری ندارند. اینان در تمام پستهای کلیدی مملکت رخنه کرده اند و ثروت مملکت را با «عدالت» بین خود تقسیم می کنند. این طیف کنترل وزارت خانه های مهم را در دست گرفته اند نظیر وزارت راه ومسکن...همین چند روز پیش بود که وزیر اطلاعات حسن روحانی در دفاع از چپاول گران اموال عمومی فرمودند که بااین افراد نباید شدت عمل نشان داد بلکه با نصیحت و دلالت باید آنان را تشویق به حسن عمل کرد(چیزی به این مضمون).

در بین مدافعان غرب گرای ایرانی صاحب نفوذ، «آقازاده» هائی هم هستند که نان محبوبیت پدرانشان را می خورند نظیر فرزند پر مدعای مرحوم مطهری و نیز برخی از بازماندگان امام خمینی که مسحور جادوی هاشمی رفسنجانی شده بودند یا آن دیگری که جزء لیست بی بی سی برای انتخابات مجلس بود و هر چند گاه برای خود مطرح کردن دست به اظهار نظر های بی پایه و جنجالی می زند.

دفاع از حسن روحانی در مقابل دونالد ترامپ به جای خود، ولی سخنان و مواضع آقای روحانی همچون نظرات هاشمی رفسنجانی دال بر این است که اینان مخالفت ماهوی با سلطه گران غربی ندارند و حاضرند در زمین آنان بازی کنند به شرطی که سهمشان لحاظ شود. از زمانی که حسن روحانی به کرات اعلام می کرد که «دنیای امروز دنیای مذاکره و تعامل است نه موشک» مدت زیادی نمی گذرد. یعنی این که ما حاضریم داوطلبانه راه مرگ بار لیبی را انتخاب کنیم و با خلع سلاح داوطلبانه، مملکت را از قوه دفاعی محروم و به طعمه آسانی برای متجاوزان جنایتکار غربی بلکه اسرائیلی تبدیل کنیم.

من ژست های عصبانی حسن روحانی راعلیه ترامپ (که کاملا مصنوعی و فیلم است) و نیز صحبت های خسته کننده لاریجانی رئیس مجلس را از روی اعتقاد و صداقت نمی بینم. نمی توان از یک سو موضع ضد امریکائی گرفت و از سوی دیگر با تمام قوا و دسیسه بازی به دنبال تصویب «فیت» در مجلس بود.

در زمانی که جهود های اشغال گر صهیونست به دنبال فرستادن ایستگاه فضائی به کره ماه هستند دولت حسن روحانی نه تنها صنعت هسته ای ما را تعطیل و تا حد زیادی نابود کرد، بودجه صنعت فضائی ما را نیز تقریبا به صفر رسانید.

خلاصه کلام تاریخ ،دار و دسته حسن روحانی را به جرم ضربه زدن به منافع حیاتی مملکت محکوم خواهد کرد، هر چند که در جاهای دیگر دنیا در چنین شرایطی برای برخورد با چنین جریاناتی منتظر قضاوت تاریخ نمی مانند.

ناشناس گفت...

هی سجادی ... کاملا تو آمریکا زیر نظر هستی و خودمون به زودی دخلتو میاریم تا زودتر بری اون دنیا مشغول حوری بازی بشی ... عوضی پست فطرت بی وطن فاسد...