۱۳۹۹ اردیبهشت ۲۵, پنجشنبه

آقای پروژه!


نُنُربازی یا به تعبیر محسن چاوشی نعره و «عربده» ابراهیم حامدی (ابی) از اجرای «عجب حلوای قندی تو» که از مستی ناشی از میخارگی این دُردانه کاخ‌های حکام آدمخوار ریاض در شب شهادت نخستین امام شیعیان، حکایت داشت موید افسارگسیختگی این مُطرب هفتاد ساله است که در پیرانه‌سری دچار توهم «رژی دبره انگاشتی» از خود شده و امریه‌های سیاسی با مضمون زیر مرتکب می‌شود:

مزرعه‌ای که آنرا ملخ‌ها احاطه کرده‌اند، بجای «اصلاح» جز از طریق سمپاشی و نابودی ملخ‌ها، راه دیگری برای نجات آن مزرعه وجود ندارد.

میزبانی اخیر حکام نئاندرتال ریاض از «ابی» در «طنطوره» شاخصی مهم از «پروژه شدن» این خواننده لوس‌انجلسی است که با دلارهای نفتی و حمایت منقرضان سلطنت‌طلب و ساپورت CIA در حال فربه شدن جهت تاثیرگذاری بر تحولات داخل ایران است.

اصرار «ابی» طی سالهای اخیر جهت خوانش‌های سیاسی آن هم در فقدان ولو حداقلی از سواد سیاسی یا تحصیلات آکادمیک و برگزاری کنسرت‌های مجلل و تهیه ویدئو ـ کلیپ‌های فوق‌حرفه‌ای و گران‌قیمت در کنار خوانش‌هائی سیاسی و منحرف کننده واقعیت مانند «کوچه نسترن» جملگی موید آنست که «صاحبان ابی» روی «آقای پروژه» سرمایه‌گذاری سنگینی کرده‌اند.

استفاده از «خواننده» توسط سازمان‌های امنیتی امری است مسبوق به سابقه و برجسته‌ترین ایشان فرانک سیناترا بود که در دهه ۶۰ توسط «سیا» جهت مشارکت در ترور فیدل کاسترو مدیریت و دلالت شد!

باز دم «داریوش اقبالی» گرم که هر چند مانند «ابی» مخالف جمهوری اسلامی است و هر چند از حیث جنس صدا و سابقه اجرا هم‌تراز «ابی» و در عداد هنرمندان وزین‌خوان محسوب می‌شود اما تا آن اندازه شرافت داشت که در «طنطوره» نباشد و حیثیت هنری‌اش را ملوث به نجاست دلارهای نئاندرتال‌های سعودی نکند.

چه داریوش را به طنطوره دعوت کرده بودند و نرفته باشد و چه اساسا دعوت‌اش نکرده باشند هر دو حالت موید ترجیح «ابی» نزد شیوخ سعودی برای تن دادن به خیانت و وطن فروشی است.

آقای ابی ـ نجاست خواری دلارهای طنطوره نوش جان‌تان! تخفیف و تحقیر محسن چاوشی نیز مشکل‌تان را حل نمی‌کند. اما به روسای‌تان بگوئید بابت «کوچه نسترن» اگر حضورا ببینم‌تان آنچنان با پشت دست بر دهان‌تان خواهم کوبید تا دیگر جرات نکنید به لن‌ترانی و هرزه‌درآئی نسبت به مفاخر و شهدای بزرگوار ۸ سال دفاع مقدس ایرانیان مرتکب شوید!

#داریوش_سجادی
#ابی
#ابراهیم_حامدی
#داریوش_اقبالی

هیچ نظری موجود نیست: