۱۴۰۱ دی ۱, پنجشنبه

استفراغی آلمانیانه!


 

ملاقات فرانک والتر اشتاینمایر با علی کریمی قرینه ملاقات مشترک مسعود رجوی با صدام بود که هر دو از منتهی‌الیه سفلگی، ژاژخایانه و خاکسارانه دست تفقد ارباب خارجی را برای هویت باختگی خود «تکدی کردن» با این تفاوت که رجوی هر اندازه جنایتکار بود اما لااقل در دوسیه خود حداقلی سابقه و سواد و کاریر سیاسی نیز داشت.

اما نکته حائز اهمیت در این نشست اظهارات رئیس جمهور آلمان بود که گفت:

مهم است که نقض اخیر حقوق بشر در ایران توسط کارشناسان مستقل بررسی شود تا عوامل آن روزی پاسخگو باشند.

مستر پرزیدنت ظاهر مبتلا به آلزایمر سیاسی شده و حافظه تاریخی خود را از دست داده‌ و از میزان و شدت نقض حقوق بشر توسط پیشوای دیوانه‌شان در چند ده سال پیش غافل مانده‌اند.

جناب آقای پرزیدنت ـ آدولف هیتلرتان در کشتار فجیع مردم در جنگ جهانی «تنها» نبود و یک تنه آن همه جنایت را بنام خود سند نزد. ظاهرا فراموش کرده‌اید هیتلر «قهرمان محبوب» شما آلمانی‌ها بود و جنایات‌اش نیز مستظهر به استقبال قاطبه ملت آلمان بود!

جناب پرزیدنت!

آنچه ماشین جنایت هیتلرتان را متوقف کرد اعراض و برائت شما آلمانی‌ها از ایشان نبود بلکه شکست‌تان در جنگ و پذیرش حقیرانه تمامی تحکمات آمریکا از جمله اعلام «برائت زوری از هیتلرتان» شما نژادپرستان را «ولو تصنعی» به دامان انسانیت بازگرداند.

قطعا اگر ارزنی شرافت و اخلاق انسانی را باطناً قبول داشتید تاسی به پیشوای‌تان در اتاق‌گازهای معروف تان نکرده و از فروش تجهیزات بمب شیمیائی به صدام نیز احتراز می‌کردید.

جناب پرزیدنت ـ جنابعالی اخلاقا ارزنی صلاحیت برای پیچیدن نسخه‌های حقوق بشری

ندارید. دنیا با وجود شما دروغ‌‌گویان بشدت تهوع آوره!

#داریوش_سجادی

عموم برنامه‌های داریوش سجادی را می‌توانید در یوتیوب تلویزیون صحرا در این (آدرس) ببینید

اینتستاگرام «اصلی» آقای سجادی نیز در این (آدرس) است


۱ نظر:

ناشناس گفت...

مسئول بسیاری از فشارها و مشکلات توسط خارجیها از اروپا تا آمریکا خود ایرانیانی هستند که به ظاهروطن پرست ولی با اعمالی کاملا" غیرمنطقی و نابخردانه وطن فروش یا وطن نیست کن ! به مانند افشاء اسرار نظامی به بیگانگان و بخطرانداختن تمامیت ارضی مملکت که در هرحکومتی یک خیانت محض است و همچنین وارد کردن فشارهای اقتصادی به ایران که فقط به مردم آسیب میرساند . این هم یک نمونه آخر توسط یک پتیاره ایرانی :
https://www.iran-emrooz.net/index.php/news1/more/105108