۱۳۹۲ فروردین ۳۱, شنبه

آپارتاید جنازه!


خانم فریبا داوودی مهاجر یا «قرة العین ثانی»!!! عکس سمت چپ را (که تعلق به خانواده ای دارد که متاسفانه در انفجار ماراتن هفته پیش در بوستون فرزند 8 ساله شان را از دست داد) در صفحه فیس بوک شان قرار داده و ضمن سرودن مرثیه ای جانسوز بدلیل این جنایت کور و غیر قابل دفاع نهایتاً فرموده اند:
«ننگ بر تروریستهای دُگم که دنیا را جهنم ساخته اند برای بهشتی که هیچ کس نمیداند به چه قیمتی ساخته می شود»

حرفی که از اساس درست است اما اکنون نگاهی نیز به عکس سمت راست بیاندازید. عکسی است که تعلق به یک خانواده افغانی دارد که ایشان و ده ها و صدها خانواده مانند ایشان ازسال 2001 و لشکرکشی ارتش ایالات متحده به این کشور، قربانی بمباران های کور پهباد های ارتش آمریکا شده بطوری که صدای سازمان ملل هم بلند شده و اعتراف کرده:
تنها از سال ۲۰۰۷ به بعد یازده هزار و ۸۶۴ نفر افراد غیر نظامی قربانی حملات کور نظامی ارتش آمریکا در افغانستان شده اند و هرگز افکار بین الملل از دهان مبارک «شمایان» خطاب به دولتمردان آمریکا و ناتو یک بار هم نشنید تا بگوئید:
بی انصاف ـ نکـُش!
نامرد ـ نکـُش!
خبیث ـ نکـُش!
اینها هم آدمند و حق زندگی دارند!
خانم داوددی مهاجر!
در اینکه کشته شدن ناجوانمردانه خانواده ریچارد مذموم و قابل نکوهش است هیچ شکی نیست. اما به عکس سمت راست هم با دقت نگاه کنید. درست است که بزعم شما و حسب ظاهر کثیف اند و زشت و بدبو و ناآلامد!
درست است که شاید هرگز در عمرشان ازپرفیوم های Calvin Klein استفاده نکرده و نمی کنند و اساساً نمی دانند جدیدترین تولیدات Victoria Secret در بازار چیست! اما به همان اندازه که خانواده آقای ریچارد حق داشت بعد از شرکت در آن ماراتن به اتفاق، ناهار را با مسرت و شادمانی کنار یکدیگر در یک مغازه KFC بگذرانند این خانواده و صدها و هزاران امثال آن خانواده بزعم شما کثیف و زشت و بد بو (!!!) هم حق داشتند و دارند ولو با دستهای چرک اما با دلی خوش آبگوشت شان را در کنار پدر و مادر لقمه کنند و سری خوش در کنار همان پدر و مادر کثیف شان را بر بالین بگذارند.
درست است که جنابعالی و امثال جنابعالی به تاسی از ملکه «ماری آنتوانت» معتقدید مردم بینوا وقتی ازشدت فقر نانی ندارند بخورند خوب بروند بجایش بیسکوئیت بخورند (!!!) و وقتی کثیف اند و زشت (!!!) و بدبو ، مرُدن یا کشته شدن شان چه محلی از اعراب دارد!!!
خانم داوودی مهاجر!
با پوزش، اینجانب هرگز توان بزک کردن احساسات خود را ندارم و صادقانه خدمت تان معروض می دارد:
حالم از شما و امثال شما به هم می خورد ـ بسکه پفیوزید!!!


۱۲ نظر:

ناشناس گفت...

با جمله آخرتان به شدت موافقم، بس که این جماعت پوچ و حقیر وچندش آورند

ناشناس گفت...

کاملا موافقم.
یک دلیلش را که شما در بالا آوردید و دلیل دیگرش هم اینکه من ایرانیم، شرقیم، افغانی همسایه من است و به من نزدیک تر است. هرگز نان و پنیر خودم را با پیتزای ایتالیایی و پنیر فرانسوی عوض نمی کنم.
اگر قرار است برای انسانی غمگین شوم ترجیح می دهم این انسان همسایه خودم باشد نه کسی در دور دست که اگر من بمیرم، خبر دار نخواهد شد و یا اگر خبر دار هم شود، شادمان خواهد شد.
جنس من از جنس همین خانواده های بو گندو و کثیف سمت چپی است. نه آن زیبا رویان و فخر فروشان.

ناشناس گفت...

Well done. You have spoken for many of us. Yes I feel sick of such comments to gain acceptability at any price. I wish she and her supporters burn in the hottest corner of Hell.

ناشناس گفت...

ای ول ای ول

ناشناس گفت...

دست از سر مردم بر داريد...
شما بريد از افغانستان و عراق و ... بنويسيد، يكى ديگه هم هر چى دوست داره و ميفهمه...
قرار نيست كه همه مثل هم باشند و مثل هم فكر كنند...
...
شما چقدر كوتاه بين و عقده اى هستيد؟!!!
چرا انسان ها رو آزاد نميزاريد تا آنچه كه را ميبينند، احساس ميكنند، دوست دارند... رو بگند وبيان كنند.
افكار و نظرات ذهن شما، وحى منزل نيست تا همه آنچه شما ميخواهيد رو ببينند و بگويند...
رفتارتان كودكانه و بچگانه است.

ناشناس گفت...

آقاى سجادى،
عمر گران ميگذرد، خواهى نخواهى!
شما كه يك خبرنگار متعهد و دلسوزى هستيد، سعى كنيد در اين كوتاهه عمر، اخبار مثبت و آموزنده رو اشاعه دهيد و اخبار منفى و بى اثر رو گر ميتوانيد با نگاهى مثبت بازگو كنيد.
و هيچ وقت مقاله اتان رو با پفيوز ختم نفرماييد، كه ناخداى كرده تمامى زحمت عمرتان با توجه به آموزه هاى دينى و اسلاميتان زير سوال رود...

Unknown گفت...

عالی.

ناشناس گفت...

WHAT DO YOU EXPECT FROM THESE FLOCK OF SHARKS ?SHE IS JUST ONE DROP IN THE OCEAN OF SELL OUTS AND TRAITORS
NOW THE QUESTION IS :
AHLE KODAM MARZAND IN ROOMIANE ZANGI?

داریوش سجّادی گفت...

من بعد از نوشتن این مطلب بود که تازه متوجه شدم معنای پفیوز را عموماً دوستان نمی دانند!!!

ناشناس گفت...

معنی پفیوز :

http://www.loghatnaameh.org/dehkhodasearchresult-fa.html?searchtype=0&word=2b7ZgduM2YjYsg%3d%3d

D:

داریوش سجّادی گفت...

بعد از انتشار این تازه متوجه شدم بخش بزرگی از مردم معنای پفیوز را نمی دانند یا آنکه بسته به گوینده در مورد آن موضع می گیرند !!!
مثلا وقتی سال 66 آقای رفسنحانی در تریبون نماز جمعه!! می گویند:
دولت های «پفیــــــــــــــــوز» غربی در مقابل جنایت حلبچه سکوت کردند ـ البته جملگی برای ایشان کف می زدند!!!
و یا وقتی سید محمد خاتمی در زمستان سال 75 که هنوز نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشده بودند وقتی از ایشان پرسیدند آیا نامزد می شوید گفتند:
دوستان هم بنده را برای این امر زیر فشار گذاشته اند اما به ایشان گفتم بروید دنبال یک «پفیـــــــــــــــوز» دیگر بگردید!!!
بگذریم!!!
راستی چند نفر می دانند معنای «پفیـــــــــــــوز» چیست!؟
کسی نداند و نشناسد تصور می کند ایرانی ها صبح تا شب با فاخرانه ترین ادبیات در حال ثناگوئی یکدیگرند و زشت ترین ناسزایشان «الهی پوف بشی» است!!!
ـــــــــــــــــــــ
خلاصه پفیوز یعنی بی غیرت!!!
برگرفته از صفحه فیس بوکم

ناشناس گفت...

EY JANAM, NAZEH NAFASETAN (GHALAMETAN) IN JOMEH AKHAR KHELI BE DELEMAN CHSBED , AZ BAS IN HHHHHHHHHH GHARB-ZADEH HASTAND MESLEH ARBABANESHAN IN BANDEH KHODAHA RA ADAM BE HESAB NEMEYAVARAND !!!! CHON SHYTAN HASTAN KHODEH SHYTAN NA BACHEH SHYTAN