۱۳۹۳ دی ۸, دوشنبه

من لختم، پس هستم!!!



تصویر کاملا برهنه گلشیفته فراهانی بر روی جلد مجله فیگارو سند فاحشی از فرجام یک انحطاط است.

بقول سلمان هراتی:
«اگر دلیلی برای بودن نداشته باشی»
پستان هایت، لنگ و پاچه ات، عرضه تن ات!
دلیلی می شود برای بودنت!
به همین اعتبار طبیعی خواهد بود تا هر کس برای ابراز وجود و ارضای ذات توجه طلب خود به قامت و اندازه استعداد و نبوغ خود بکوشد و بدرخشد.
اگر «مریم میرزا خانی» باشی، به اعتبار نبوغ ریاضیت فخر جامعه زنان خواهی شد و اگر هیچی نباشی «گلشیفته ای» می شوی که تمنای دیده شدنت را با حجم پستان و قوس باسن و موجودی هایت برای خدمات بستر مرتفع می کنی!
پیش تر در «تن و زن» نوشتم:
تقدیر خود خواسته و خود ساخته «میرزاخانی» آن بود تا با همان صورت و سیرت ساده و بی آلایش بدون نیاز به دکلته و بیکینی و ریمل و بوتاکس و رُژ و فرمُژه و دکـُلره و هایلات و اپیلاسیون و پروتز و ساپورت و مانیکور و پدیکور و سولاریـُم و هزار کوفت و زهر مار دیگر (!) نشان دهد « زن » بیرون از« تـن » نیز موجودیت و صلاحیت و شانیت دارد تا بتواند از مسیرهائی مشروع و معقول خود را در کانون اقبال و توجهی میمون قرار دهد! (زن و تن)
خدا گلشیفته ها را شفا دهد!

۴ نظر:

ناشناس گفت...

گذاشتن این عکس یا لینک دادن به آن کار صحیحی نیست

داریوش سجّادی گفت...

ممنون از تذکرتان و هر چند دغدغه تان قابل احترام است اما ظاهرا متوجه نیستید در زمانه و موقعیتی هستید و هستیم که برای فساد و فحشا دیگر کسی معطل و لنگ یک عکس درب و داغان از یک زن درب و داغان منتشره در این وبلاگ نمی ماند و از پشت همین کامپیوتر مقابل بنده و شما تنها با یک کلیک اقیانوسی از لجن و تعفن و پورنو و سکس در دسترس شان است. فرض بنده آنست خود و مخاطبانم بالغانی اند که با گذشتن از هوس بازی و نظربازی های تنانه در متون جدی توجه شان به محتوای مطالب است.
چنین عکسی را بمثابه انگل شناسی در آزمایشگاه ببینید که برای شناسائی انگل، لاجرم مدفوع را زیر میکروسکوپ می گذارند و در آن مداقه می کنند
باز هم از تذکرتان ممنونم

ناشناس گفت...

شما چرا حسین رضازاده را با خانم میرزا خانی مقایسه نمی کنید. اون آقا که فقط از قدرت بدنی استفاده کرده را به صدر می برند و به مقامات بالای ورزشی می رسانند و به این خانم حتا حاضر نیستند به پسرش شناسنامه ایرانی بدهند جه رسد به وزارت یا حداقل ریاست دانشگاه یا حتا دانشکده ریاضی.

Unknown گفت...

مریم میرزاخانی تا قبل از مرگش اجازه ورود به ایران و نداشت.بهتره طرفدارای حجاب اجباری اسمی از خانم میرزاخانی نیارن