۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۹, سه‌شنبه

کوفیان!



زیباکلام 1400 سال قبل!
اصلاً چه کسی به حسین ابن علی وظیفه مبارزه با یزید رو داده!؟
اصلا چرا نباید مشروعیت حکومت یزید رو قبول کنیم!؟
امام همه پرسی کرد!؟
معمرین و شیوخ مجوز مبارزه با یزید را به حسین دادند!؟

نتیجه:
کوفه یک شهر نیست!
یک شگرد است! یک خصلت است!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ای کوفیان بی وفا، امروز ماییم و شما
بی زارم از دین شما، نفرین به آیین شما

۴ نظر:

ناشناس گفت...

بی تردید حسین ابن علی یا علی ابن ابی طالب هیچ نیازی به مجوز برای انجام وظایف رهبری شان نداشتند . چون معصوم و ولی بی چون و چرای خدا بودند . اما همان طور که مرحوم آیت الله منتظری هم در اواخر عمر خود گفت ، امام خمینی معصوم نبود . بخاطر دارم در همان ابتدای انقلاب جوکی با این مضمون ( البته در خفی ) بیرون آمده بود : امام اول امام خمینی - امام دوم بهشتی - امام سوم منتظری - امام چهارم خامنه ای - امام پنجم رفسنجانی - امام ششم خلخالی - امام هفتم گیلانی .......... امام دوازدههم امام موسی صدر غایب و از نظرها پنهان !

ناشناس گفت...

ما که همان نماز و روز را هم گذاشتیم امامان معصوم انجام دهند چه برسد به کارهای سخته اینچنینی.

ناشناس گفت...

شگرد آشنا و مستعمل شبیه سازی حوادث امروز با وقایع صدر اسلام که از فرط استفاده توسط رونامه کیهان و احمدی نژاد و باندهای بدنام هم تاثیر خود را از دست داده و هم این استعداد را دارد که ذهنیت مردم و به ویژه نسل جوان را نسبت به آن تصویر ایده آل مخدوش کند.طی این سالها هرگاه بازار این قبیل مقایسه ها داغ شده بارها این اظهارنظر به گوشم خورده که آیا به راستی این آشفته بازار فساد و رانت خواری و کشف هر روزه چندین اختلاس چندهزار میلیاردی و شکاف طبقاتی و انواع حق خوری و بی عدالتی های دیگر ربطی به حکومت عدل علوی در 1400 پیش دارد یانه؟ آیا ربطی به قیام آرمانخواهانه امام حسین دارد یا نه؟ و اگر بر فرض محال چنین ربطی وجود داشته باشد، پس تاریخ را تحریف کرده اند و چاره ای نمی ماند جز پذیرش این امر که حق با کوفی ها بوده.حداقل مقدسات را قربانی دعواهای سیاسی نکنید.

ناشناس گفت...

آقای ناشناس، آیا برای مسلمان شدن یا بودنتان به اسلام منّت میگذارید؟ حالا اگر شما و جوانانی مثل شما خطاهای امثال خود شما را به پای حکومت اسلامی بنویسند اسلام ضرر می‌کند. حفظ اسلام با خداوند است. مسلمان باید به وظیفهٔ خود بر اساس قرآن و روش پیامبر و انبیأ عمل کنند. در زمان علی‌ هم تمامی حکومت اسلامی در عدل نبود. فراموش نکنید که همان زمان هم معاویه در دمشق حاکم بود و بسیاری امثال اوو در همه جای حکومت اسلامی از عدل علی‌ به دور بودند. وقتی‌ از عدل علی‌ میگوییم این نیست که هیچ ظلمی در زمان ایشان نبود بلکه ایشان خودشان مظهر عدالت بودند.