۱۳۹۴ آبان ۱۴, پنجشنبه

زنده باشی دلاور!


شیربچه دلاوری که با همه خردی، معرفت و شجاعت اش آن قدر توان دارد تا آموزنده غیرت به بی شرف هائی شود که خانه اش را به جور سوزاندند و پدرش را به جفا سر بریدند و مادرش را به طمع ربودند.
اما دلاورانه با دستان کوچک و قلب بزرگ و شجاعت مردانه اش می کوشد سرپناهی برای خواهر معصوم اش باشد!
شیر بچه!
خشم ات را تحفظ کن! کینه ات را از یاد نبر! هرگز فراموش نکن و هرگز نبخش!
اسیر جادوی خواب کننده روشنفکر نمایان مشو.
فقط قول بده بزرگ شی و رشید شی و همه دلاوریت را وقف اعاده حق و عدالتی کنی که آن وحوش از تو و زندگی تو و خانواده تو گرفتند!
دلاور!
... در خانه‌ات درختی خواهد رویید و درخت‌هایی در شهرت و بسیار درختان در سرزمینت. و باد پیغام هر درختی را به درخت دیگر خواهد رساند و درخت‌ها از باد خواهند پرسید:
در راه که می‌آمدی سحر را ندیدی.
...
تصویر مربوط به منطقه البو فراج و در یک ساختمان قدیمی است و کودک می کوشد که خواهرش را از گلوله های داعشی ها که به زن و کودکان رحم نمی کنند نجات دهد.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

[حشمت را تحفظ کن ! کینه ات را از یاد نبر !هرگز فراموش نکن وهرگز نبخش !اسیر جادوی خواب کننده روشنفکر نمایان مشو .]
و حالا شیر بچه دلاور بگذار بیشتر از روشنفکر نمایان برایت بگویم : این آقایان میراث خواران خوش نشین دیار بی غیرتی و وابستگان داخلی استکبار و خود باختگان مدینه لندنی ,مداحان مفلوک و نوچه های کمر بسته غرب قداره بند و بز مچه های از ترس رعد و برق به سوراخ خزیده .........این پهلوان پنبه های جبان فضای خالی میان سطور نشریات نشخوار گر جویده های فرنگیان .....هرگز گولشان را نخور ؛این جماعت حرفشان روی هواست !!!!

ناشناس گفت...

این مطلب را برای امثال آمنه بهرامی ، قربانی اسید پاشی نیز باید گفت .
در جائی که گذشت سودی نداشته باشد بدی را بابدی جواب بدهید . " حضرت علی (ع) "

ناشناس گفت...

به راستی چگونه میتوان بحران و فاجعه ای همچون ظهور داعش را با اسیدپاشی مقایسه کرد.
بیشک از لحاظ اخلاقی، اسیدپاشی جنایتی است نابخشودنی ( ولی از لحاظ حقوقی قابل عفو و گذشت است)، لیکن مقایسه رنج یک شخص خاص با رنج میلیونها انسان آواره و دردمند که در سایه ی قانون، امکان مجازات و محاکمه ی عاملان دشمنان خود را ندارند، قیاس مع الفارق است.
ممنون میشوم که اگر منبع جمله ی نقل شده از علی بن ابیطالب را ذکر کنید.
هر چه جستجو کردم نیافتم.
موفق باشید