۱۳۹۵ مرداد ۱۴, پنجشنبه

خدا سایه این ذخیره ها را از سر مردم کم نکند!


هر چند در جریان افشای فیش های حقوقی مشخص شد آقای «صفدر حسینی» رئیس صندوق توسعه ملی در حالی که ماهیانه ۵۷ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کردند بصورت جانبی از هزینه های کمکی نیز برخورار بوده و از جمله کمک هزینه «اوقات فراغت فرزندان»! و هر چند صبیه محترمه و مکرمه ایشان سرکار خانم «فاطمه حسینی» نیز به سنت مالوف به خود حق دادند در کنار آن مزایا از تریبون عمومی مجلس نیز برای دفاع از «ددی» استفاده شخصی بفرمایند! و هر چند علی رغم عذرخواهی اولیه دولت بابت آن خاصه خرجی و برکناری آن «صفدر» نهایتاً همان «صفدر» مُبدل به «ذخیره ارزشمند نظام» شدند! علی ایحال جهت خالی نبودن عریضه خدمت این ذخیره ارزشمند نظام و آن بالندگان به این ذخیره ارزشمند و امثال این ذخائر ارزشمند معروض می دارد بنا بر آخرین خبر:
سرکار خانم «ساشا اوباما» صبیه کوچک آقای «باراک اوباما» از منتهی الیه کاخ شیطان بزرگ در واشنگتن حسب صلاحدید پدر و مادرش و بمنظور فاصله گرفتن از زندگی مجلل در کاخ سفید تعطیلات تابستان را در یک رستوران غذاهای دریائی در جزیره «مارتاز وینه‌یارد» در ماساچوست مشغول به کار شده و هم زمان فنون خدمت‌رسانی اعم از نظافت میزها، گرفتن سفارش و آماده‌سازی رستوران پیش از باز شدن آن را در یک غذاخوری دیگر می‌آموزد!

مراتب جهت عبرت و ابتهال آقای اوباما و همسرشان ابلاغ شد تا به تاسی از «تدبیر و امید» دولتمردان ایران با روحیات و آینده و اوقات فراغت فرزندان شان مسئولانه برخورد کرده و بفکر آتیه نور چشمان خود در فردای نبودشان در «وایت هاوس» باشند، به عون الله تعالی!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

این سخن حضرت علی (ع) که : بزرگترین تفریح کار است . ما در دنیای غرب و در فرهنگ ژاپنی ها مشاهده کردیم . نه در فرهنگ ایرانی واسلامی خودمان !

ناشناس گفت...

در عنوان مطلب دو تا "کم" کم نوشتید.
خدا سایه این ذخیره ها را از سر مردم کم کم, کم نکند.