۱۳۹۶ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

آقای کرباسچی لطفاً خفه شو!


اسائه ادب غلامحسین کرباسچی به ساحت قدسی حافظان حرم و خانواده محترم شهیدان و سربازان دلاور سردار قاسم سلیمانی شایسته یک تو دهنی جدی به این تبختر پر بلاهت است.


آقای کرباسچی!
وقتی بلد نیستی گاله دهنت را بقاعده باز کنی گریزی از آن نیست که می بایست گاله دهان کثیفت را به قاعده بست!
جناب کرباسچی ـ مطمئن باش اگر هنگام صدور آن ترهات شخصاً نزدتان حضور داشتم دندان هایت را در دهان کثیفت خرد می کردم و ارزنی نیز خود را معطل اطوارهای روشنفکری و مدنی بازی و «خشونت بد است» و «من خیلی متمدنم» نمی کردم!
بی کفایت!
اگر سلیمانی و سربازان سلیمانی و رزم حماسی و قهرمانانه ایشان در شامات نبود اکنون حضرتعالی بجای آن که از پشت میکروفون و در حریم امن مملکت لن ترانی علیه آن دُردانگان کنی می بایست از خوف داعش با زن و بچه ات در بیابان های ساوه دنبال جان پناه می گشتی!
خیر آقای کرباسچی!
تصاحب کرسی ریاست جمهوری تا آن اندازه ارزش ندارد تا برای پیروزی نامزدتان هر ترهاتی را از دهان تان برون ریخت کنید.
کاخ ریاست جمهوری پاستور با تمام اجزاء و جوانبش بر سرتان خراب شود اگر آن قدر شعور ندارید تا بفهمید رئیس جمهورتان نیز مانائی اش در قدرت را مدیون رشادت سلیمانی و سربازان سلیمانی در شامات اند.
...

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام
متن صحبت ايشان يا لينك رو هم بنويسيد ممنون ميشم. بى احترامى به خانواده شهدا به هيچ وجه قابل قبول نيست ولى ميل شخصى شما به خرد كردن دندان هاى كرباسچى هم نبايد مبناى تحليل هاى آبكى از اين دست كه اگر در سورية نبوديم امروز بايد در حاشيه ساوه از دست داعش در فرار بوديم قرار بگيرد!!
برادر من صدام با صدها هزار سرباز اموزش ديده و توپ و تانك و مهمتر نيروى هوائى قوى ان هم در برابر ارتش تضعيف شده ايران بيش از چند كيلومتر پيشروى نداشت.
حالا ١٠-٢٠ هزار داعشى بدون نيروى هوائى سوار با وانت تا ساوه پيشروى ميكرد اگه ما در سورية نبوديم؟!

ناشناس گفت...

لطف بفرمایید به جای تمرین مشت زنی و دندان خرد کنی , بفرمایید کجای حرف های ایشون توهین آمیز بود ؟؟؟

ناشناس گفت...

یادم افتاد به زمانی که پسری در مدرسه با مشت بینی پسر شما رو شکسته بود . چه تحلیل روشن فکری از علل مشت زنی اون پسر کردین و بعد هم پدر پسر رو نصیحت کردین ... خب اونم یکی بوده مثل شما !! حالا بفرمایید خودتون رو تحلیل کنید .

داریوش سجّادی گفت...

ظاهرا درست یادتان نیامده که در همان حادثه نیز خطاب به آن جوان گفتم:
به هر جا ناتوان دیدی توان باش
به پیش مردم خامُش زبان باش
ستمکش را اگر دیدی برآشوب
ستمگر را چو مشتی بر دهان باش
مشتی که به دهان یاوه گو زده شود قرینه همان مشت قابل اعتنائی است که بر دهان ستمگر کوبیده می شود

ناشناس گفت...

پسر آمریکایی لابد شعر فارسی رو هم میفهمیده !! شما هنوز توضیح ندادین کجای حرف کرباسچی توهین بوده , پس زوده که حرف از ستمگر بودن بزنید . پس یا توضیح دقیق بدین یا حرفتونو پس بگیرین ...

داریوش سجّادی گفت...

تامل بفرمائید ظاهرا دادستانی اصفهان به ماجرای لن ترانی این آقا ورود کرده ان شاء الله در دادگاه توضیح دقیق خواهید گرفت. لابد دادستانی اصفهان هم متوجه اهانت ایشان شده (برخلاف شما) لذا تامل بفرمائید تا دادگاه

ناشناس گفت...

کاری به دادستانی نداریم که اگه قرار بود به تخلفات رسیدگی کنه خود شما رو با همین نوشته باید احضار کنه دادگاه . ورود دادستانی هم یه شوی تبلیغاتی از جانب مخالفین روحانی بیشتر نیست . شما لطف بفرمایید برای منی که متوجه نشدم بگید کجای حرف ایشون توهین بود اگه در حرف هاتون صداقت دارید ...

ناشناس گفت...

محض اطلاعتان باید گفت که در ایام جنگ با صدام و هم پیمانان اش هم اگر رزمندگان نبودند، صدام تا تهران را یکسره و تخت گاز درنوردیده بود.
حضرتعالی خارج از گود نشسته اید و لنگش کن می گویید.

ناشناس گفت...

نه برادر گرامى بنده حرف منطقى زدم ادعايى هم ندارم. بنده حرفم اين بود كه حتى با ارتش تضعيف شده به لطف مجاهدت نظاميان و رزمندگان نتونست كارى از پيش ببره. امروز كه بعد از حدود ٣٠ سال هم ارتش و هم سپاه تقويت شدن تصور اينكه گروهى مثل داعش تا ساوه پيش روى كنه بى احترامى به اين عزيزانه! نميشه كه از يه طرف ادعا كرد آمريكا هم از ترس قدرت نظامى ما جرات حمله نداره ولى اگه ما در سورية نيرو نداشتيم الان داعش ايران رو فتح كرده بود!
نظام به درست يا غلط سياست خارجيشو طورى تنظيم كرده كه حفظ أسد در قدرت از اولويت هاشه. شما هم با مايه گزاشتن از رزمنده ها لطفا سعى نكنيد ما رو از لولوى داعش بترسونيد. خريدار نداره .. نيروهاى مسلح كشور توان دفاع از مرزهاى ما مقابل مشتى وانت سوار داعش رو داره .. چه در سورية باشيم چه نباشيم (باز هم تكرار ميكنم استدلال من به درست يا غلط بودن سياست ايران در سورية ربطى نداره)

ناشناس گفت...

خب با جواب ندادن نشون دادین فقط اهل ادعای توخالی کردن هستین...

كامبيز خان گفت...

ناشناسان گرامى، نكته اساسى اينست كه دو عامل باعث موفقيت داعش است. اول شكاف در ملت تا سرحد نفرت از يكديگر كه پناه بردن به ان خونخوران را در پناه عربستان و امريكا توجيه كند. دوم خَيل عظيم اين قاتلان است كه توسط كشورهاى همسايه بسمت ايران گسيل شوند. نبرد ايرانيان در سوريه وعراق مورد دوم را از معادله حذف كرده است و تا تمام كردن كار بطور كامل هر خطرى ممكن است. ايران چاره اى جز حمايت از أسد ندارد چراكه هدف اساسى غرب حاكم كردن حكومتى خون اشام و مطيع بر سوريه و عراق نظير عربستان است. بله جنگيدن با داعش در خاك وطن اغراق نيست. امكان ان وجود دارد. ايام بكام

ناشناس گفت...

کامبیز خان

نکته هیچ کدوم از اینا نیست و بحث چیزی که شما میگی خیلی گسترده هست . ما اصلا بفهمیم کجای حرف کرباسچی توهین بود بعد سر موضوعات دیگه حرف میزنیم.

كامبيز خان گفت...

همانجايى كه ميگويد:...نزنيد اين حرفارو. آيا غيرت دينى اينكه به اسم حالا نمى دانم دفاع از حرم و اينها ، اين دستگاه هاى بى حساب و كتاب. آقا جان ما هم دلمون ميخواد در لبنان و يمن و سوريه همه اين جاها صلح برقرار بشه، شيعيان تقويت بشن. آيا اين كار فقط با پول دادن و اسلحه خريدن و كشتن و اينها؟..(سوت و كف حضار)..'

خودتان قضاوت بفرماييد. اين راهم بگويم همه نامزدان رياست جمهورى اين دوره چنگى بدل نمى زنند! اما شرط انصاف نيست كه خط مقدم نبرد با خونخواران مدرن كه شامل همين بچه هاى بى ادعاست اينچنين بنوازيم. حتى به طعنه. عجيب است كه در دنياى مجازى فارسى مرتب پيام هاى جهت دار در اين رابطه برايم مى فرستند كه حجمشان اين روزها بشدت بالا رفته است ، اما سخنى عليه سعودى ، امريكايى ها، قطرى ها و اماراتى ها نمى شنوم. درخبر است كه اين همه حاصل دمكراسى و نشانى بارز موفقيت ان است!! موفق باشيد

ناشناس گفت...

کامبیز خان
خب حالا کجای این حرف ها توهین بود ؟ اصلا تعریف توهین چی هست ؟ کار به جایی رسیده که برای کوبیدن طرف مقابل فوری یه انگ بزنیم و بعدم هوچی گری کنیم ؟ خود شما بهتر میدونید حضور نظامی ایران تو سوریه هیچ ربطی به دفاع ار حرم نداره . اسمی هست که ساختن تا جلوی انتقاداتی مثل حرف های کرباسچی رو بگیرن . بعدم تناقض که بیشتر میشه , دفاع از ایرانه یا حرم ؟؟!!

كامبيز خان گفت...

هموطن نازنين،
اين قتل عام هايى كه اعوان و انصار سعودىها، و ديگر أعراب مىكنند بر اساس شيعه ستيزى محض است و اين مسله از حدود ٣٠٠ سال پيش بتدريج توسط انگليسها تئوريزه هم شده است. ممكن است براى شما نثار جان برأى حفظ حرم خنده دار باشد؛ و برأى بسيارى كه معتقد نيستند، خنده دار است. مطمن باشيد اگر حلوى اينها ايستادگى نمى شد هركسى را كه مىخواستند به اتهام رافضى بودن مىكشتند بدون انكه حتى آقاى كرباسچى فرصت برائت از جمهورى اسلامى داشته باشد. اگر آقاى كرباسچى مىگفت كه أصل دفاع از ايران است ونه حرم، حق را به جنابعالى مىدادم. اما، حرف آقاى كرباسچى اين است كه ايران وتنها ايران عامل قتل و كشت وكشتار است. من اين نظر را مغزضانه مىدانم و أصلا به مسائل بزن بزن سياسى هم كارى ندارم. حقيقتش تمام سياسيون از چپ و راست حالم را بهم مى زنند. سيستم سياسى ايران دچار مشكلات عميقى است كه بحث ان اينجا نمى گنجد. ايام بكام.

ناشناس گفت...

خب دیدید که هیچ خبری از دادگاه و رسیدگی به توهین و این داستان ها نشد و همون طور که گفتم فقط یه مانوور تبلیغاتی بود. بعد هم جناب کامبیز خان , هیچ جای حرف کرباسچی این نبود که فقط ایران عامل کشت و کشتاره. این حرف ها رو از کجا میارید !

ناشناس گفت...

چی شد برادر سجادی ؟ از دادگاه که خبری نشد .فقط موند فحاشی شما که دست آخر هم نگقتی کجا و به کی توهین شد ! انقدر هم مردونگی نداری که بیای توضیح بدی و اگه نادرست گفتی حرفتو پس بگیری . نشستی پشت کامپیوتر و ژست شجاعت گرفتی فقط.