۱۳۹۶ تیر ۱۱, یکشنبه

از «زن و تن» تا «زن و مرد»



سال گذشته «زن و تن» را با این توضیح نوشتم که:

این پست مردانه است. بانوان محترم نخوانند!
اما همان موقع کثیری پیغام دادند فهم مطلب بدلیل ادبیات نامانوس ثقیل است.
اکنون آن مقاله را این بار با ساده نویسی به این دلیل بازنشر می کنم تا در ادامه «زن و مرد» را عرضه کنم. هر چند این دفعه «زن و مرد» زنانه است و آقایان آن را نخوانند!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

«زن و تن» به زبان ساده:

توصیه ای دلسوزانه برای مردانی که شناختی غلط و خودخواهانه از زن دارند.

صحبتی درگوشی با آن دسته از آقایان که به علت بینوائی جنسی در ایجاد رابطه عاطفی با جنس مخالف مبتلا به پرخاشگری جنسی و متلک پرانی های شهوانی و شهوتزدگی افراطی و سکس جوئی یک جانبه و تحمیلی به جنس مخالف شده اند!

بی نوایان عزیز!
بدن زن نزد زن گنج و سرمایه ای ارزشمند تلقی می شود و به همین اعتبار اوج لذت زن در مسیر یارجوئی و آغوش گشائی آنجاست تا بعد از یابش و پسند محبوب اش آنگاه دست بردن به آغوش اش را به مرد محبوبش هدیه کند.

چنین جوازی هدیه زن به محبوبش است نه اجبارش به یک هم خوابگی فرمایشی!
به همان میزان نیز اوج نفرت زن دست درازی بولهوسانه و خیره سرانه و ناخوانده ناخواندگان به آن گنج تنانه شان است.

بی نوایان عزیز!
بر این منوال، شمائی که چشم خریدار و نگاه هوس ران و میل سکشوال به زنان داری! تصور نکن به صرف هوس و طمع و خواست تو، مُراد حاصل است و آن نرم تنان تحت هر شرایطی موظف به دادن خدمات بستر به شمایان اند.

خیر بزرگواران!
با کیسه برنجی بی شکل و اراده طرف نیستی و این تعاملی دو جانبه است. چنین گرایش و چنان گرانشی لزوما بمعنای میل و رغبت یا لزوم تبعیت نرم تنان از انتخاب های جنسی تو نیست!

عزیزان!
زنان برخلاف مردان برای لذت بردن از شریک جنسی ابتدا باید با شما رابطه عاطفی برقرار کنند!
اگر توان و عرضه تصرف قلبش را نداری تحت هیچ شرایطی مجوز تصرف بدنش را نیز نمی توانی داشته باشی.
چنان تصرف خیره سرانه ای تحت هر شرایطی تجاوز محسوب خواهد شد ولو آنکه همسر شرعی ات باشد.
جماع یک مفاهمه جنسی و لذت عاطفی و دو جانبه است.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

«زن و مرد»!

خانم محترمی که ورود و ظهور و حضوری جنسیتی در شهر و منظرهای عمومی داری.

بانوان محترمی که از موضع روشنفکری و با حضور و ظهوری تنانه و سکشوال در جامعه ورود می کنید در آن صورت چه جای گله می ماند تا از نگاه جنسیتی و طماعانه طماعان گلایه کنید؟

علیا مخدرات با بدن نمایانه ترین شکل ممکن خیابان را به همایش تنانه خود مبدل کرده و آنگاه به شکوه می نالند که چرا به من به چشم یک انسان نگاه نمی کنید؟

خوش انصاف! وقتی خودت به خودت به چشم انسان نگاه نمی کنی و تمامیت خود را در فورمت یک «عریانی راه رونده» برسمیت شناخته و حضوری تنانه و ظهوری بدن نمایانه در جامعه داری برآیند چنین فرآیندی چیزی نیست جز آنکه آغوش گشایانه طعمه جنسی بودن خود را اقبال کرده اید!

آراستگی و خودآرائی ذات زن است و نه تنها مذموم نیست بلکه در جای خود ممدوح و شایسته و بایسته نیز هست.

محل نزاع در شکستن و جابجائی مرزهای «خودآرائی» با «تن آرائی» و جلوه فروشی تنانه و حوری وشی هوس بازانه چنین بانوانی در چنان خیابانی است!

خانم محترم!

شما وقتی حضورت در شهر آغشته به تنانگی و جلوه گری جنسی است این یعنی جلوتر از دیگران برای خود قبل از موجودیت و هویت و شخصیت انسانی قائل به موجودیتی هوس فروشانه اید!

بر این منوال دیگر جای گلایه ای نمی ماند تا آن چشم چرانان را بابت چریدن ابدان تان شماتت کنید.

بلاتردید و بالذات زن از دیده شدن و مرد از دیدن لذت می برد یکی در تمنای تحسین و آن یکی در کمند تحریک!

ذاتیات را نه می بایست سرکوب کرد و نه می شایست آزاد کرد و تنها باید مدیریت شان کرد.

بقول مشرف الدین سعدی شیراری:

گفتی نظر خطاست
تو دل می بری رواست؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام اقاي سجادي،
جمله زير شما در مقاله اشكال معنايي دارد. در لغت، "عليا مخدره" يعني "خانم پوشيده" پس عليا مخدرات نمي توانند بدن نمايانه ظاهر شوند. در جمله زير از لغت ديگري بايد استفاده مي كرديد:

علیا مخدرات با بدن نمایانه ترین شکل ممکن خیابان را به همایش تنانه خود مبدل کرده و آنگاه به شکوه می نالند که چرا به من به چشم یک انسان نگاه نمی کنید؟