۱۳۹۶ دی ۹, شنبه

فتنه ریاض!


سلول های مخفی یا سلول های خفته یا Sleeper Cell در ترمینولوژی سیاسی به آن دسته از عناصر خطرناک و پنهانی اطلاق می شود که در حالت عادی مانند تمامی شهروندان با مدنی ترین شکل ممکن در کنار دیگر شهروندان زندگی می کنند و رفت و آمد دارند اما هر کدام بمثابه سلول هائی با ظرفیت هائی آکنده از خطر و شرارت مترصد اولین آشوب اند تا دست به تخریب و جنایتکاری بزنند.

آرمانی ترین فضا برای ظهور این عناصر خشن و تبه کار، آشوب ها و اعتراضات خیابانی است تا از آن طریق بتوانند ظرفیت های وندالیسم و هولیگانیزم خود را فعال کرده و عرصه شهر را کانون تخریبگری و اوباش گری و تبهکاری های خود قرار دهند.

در ۸۸ بخش عمده ای از جنایت ها و تخریب گری ها بر عهده تروریست های گروهک منافقین بود که با کثیف ترین شکل ممکن عرصه شهر را در سیطره جنایت ها و شهرآشوبی های خود قرار دادند.

در چند تظاهرات اخیر نیز مجدد این سلول های خفته امکان بروز و ظهور یافته اند و این بار نیز با همان خاستگاه تروریستی اما با اربابی تازه از کاخ های وهابیون سعودی تظاهرات شهروندان ایرانی را محل تبهکاری های خود قرار داده اند.

پروژه شان نیز مشخص است:

حسب امریه «بن سلمان» ولیعهد خام اندیش سعودی «جنگ باید به داخل ایران منتقل شود»! لذا این سلول های مخفی با پروژه «سوری کردن ایران» تحت الامر ریاض و تل آویو و واشنگتن تمام قد در تظاهرات چند روز گذشته مشغول انجام وظیفه شده اند.

مطمئنا در صورت تداوم اعتراضات خیابانی چشم انتظاری کشته شدن چند تظاهر کننده توسط این «اجامر اجاره ای» را می بایست توقع کرد!

فتنه این بار با تجربه بیشتر و امکاناتی بهتر وارد میدان شده.

....................................

داریوش سجادی
@dariushsajjadi44

۲ نظر:

ناشناس گفت...

آقای سجادی، داریوش خان!
بله در این شکی نیست که دشمن کمین کرده زیاده خصوصا اون بن سلمان ملعون که مطمئن باش ملت ایران با تو دهنی اجازه ی غلط زیادی بهش نمیدن، اما شما هم دیگه خیلی بی معرفتی که آدرس غلط میدی. برادر من یه جو آزادگی و انصاف بد چیزی نیست. خطر اصلی برای ایران رهبری نا کارامده، سیاست های کلی نظامه، روحانیت مطلقا بی کفایته که حتی تو حوزه تخصصی خودش هم باخته، ایناست که پدر ملت ایران و منطقه رو در آورده، والا بلا با یک هزارم این هزینه ها میشد هم دهن آمریکارو سرویس کرد هم اسراییل تا حالا دود شده بود رفته بود هوا. مردم از بی کفایتی رهبرو و رییس جمهور فریاد میزنن شماچی میگی این وسط. والا اگه فرهیخته و انقلابی ما امثال شماست بایدم ایران نازنین اینجور زمین گیر بشه. شما که همه رو فاقد شعور سیاسی و اجتماعی میدونی یه نگاه به خودتم بنداز برادر!!!

ناشناس گفت...

آقای ناشناس عزیز ! خوبه حداقل یکی از دشمنان ایران را به دشمنی قبول داری و مثل برخی نیستی که به کلی منکر هر گونه تیرگی در دنیا هستند و همه را توهم توطئه می دانند . اما حالا که صحبت از انصاف کردی خودت کمی از آن را چاشنی تجزیته تحلیلات کن و عظمت ایران و انقلاب و نظام و روحانیت ایران را در مقابل قلدربازی های آمریکا و اسرائیل و انگلیس و .. ببین . اولا کاستی های اخیر که به ظاهر طاقت شما و امثالتان را طاق کرده همه ناشی از رای حرامی بود که یحتمل خود شما و همه مخالفین فعلی به حسن فریدون اصل انگلیسی نسب مسما به روحانی و در حقیقت ضد روحانی دادید . آیا اندکی گوش به حرف آقای داریوش عزیز و امثالهم در آنزمان دادید که فریاد زدند به روحانی نما رای ندهید او وظیفه دارد با عملکرد سراسر ضعیف خود کشتی نوح انقلاب را به گمان خود و اربابانش به گل نشاند . آیا به التماسهای دکتر مترجم وزیر خارجه اش که ملتمسانه از جان کری میخواست برجام را تایید کنند و رای دهند و امضاکنند تا رفقایش در مجلس و انتخابات برنده شوند توجه فرمودید و ذلت این جماعت را درک کردید در مقابل دشمنان خونخوار و بی رحم که به جز تکه تکه شدن ایران و ایرانی و شخم زدن خاک ایران و برای همیشه بدون سکونت شدن ایران راضی نمیشوند . پس بدانید هر جا از ایران شمیم و بوی عطری بلند شد از برکت نظام و انقلاب و مسئولین دلسوز و صبور و مخلص و متخصص و متعهدش بوده ( نظیر افتخارات هسته ای و موشکی و اقتدار نظامی منطقه ای و صلابت علمی و..) و هر جا گندی بوده و ناکارامدی بوده ناشی از عوامل نفوذی منافقین و اپراتورهای جعلی و آموزش ندیده نظام بوده . دانستن و فهمیدن فرق بین این دو کلید گرفتن تصمیمات درست و تحلیلهای معطوف به واقعیت است .