۱۳۹۶ اسفند ۲, چهارشنبه

مرغان عشق خونخوار!



عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران ضمن وعده برخورد قاطع با "اخلال‌گران" گفته است که دولت ایران جریان دراویش را جریانی "عاقلانه، منطقی و معتدل" می‌داند و خشونت‌های اخیر را "به هیچ وجه" به آنها منتسب نمی‌کند.

جناب آقای وزیر!

مانور چریک های مسلح گنابادی با قمه و گرز و دشنه و حمله داعشی ایشان به مردم و نیروهای انتظامی را در کدام دائره المعارفی جریانی عاقلانه و منطقی و معتدل می نامند؟

صدق وفاداری دراویش گنابادی به عقلانیت و منطق و اعتدال را باید در لقلقه زبانی ایشان کاوید یا جنازه هائی را که در کف خیابان پاسداران بجا گذاشتند؟

ملکداری را که نمی توان با رودربایستی تمشیت کرد!

اگر مبنا مبتنی بر دواعی و ادعاهای روادارانه دراویش قرار دارد بودائیان بسیار جلوتر از دارویش قائل به لطافت و محبت اند.

جناب وزیر!

آیین بودا بر کردار نیک و پرهیز از کردار بد و ورزیدگی ذهنی تأکید دارد و اخلاقیات بودا گرایانه بر دو اصل بی‌گزندی و رواداری برپا شده‌است. اما فراموش کردید همین بودائیان حسب ظاهر «ملیح» چگونه در میانمار کرور کرور مسلمانان را مثله کردند و به آتش کشیدند!؟

با تعارف که نمی توان لاشخور را مرغ عشق انگاشت و بر مناعت طبع شان نازید!؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داریوش سجادی
@dariushsajjadi44

۵ نظر:

ناشناس گفت...

جناب سجادی!
خودتان هم خوب میدانید که سیرک پاسداران برای تخریب درویشان طراحی شده بود و خدا را هزاران مرتبه شکر حتی در بین بی سواد ترین مردم هم (که بنده مستقیما در تاکسی و کوچه بازار پرس و جو کردم و نظر خواستم) هرگز باور اینکه درویش قمه بکشد و هموطن زیر بگیرد - به کوری چشم حسودان و ابلهان- ابدا وجود ندارد، و این پروژه ی حکومتی که حقوق بگیرانی امثال شما به آن دامن میزنند شکست سختی خورد و چاه کن در چاه افتاد. دلیل این ناباوری در بین مردم هم مشخص است: در سابقه و حافظه ی تاریخی و فرهنگی ایران چنین توحشی از سوی ایشان به چشم نمیخورد و اگر هم بر حسب احتیاط بپذیریم که موردی بوده آنچنان خفیف و مقطعی و کوچک بوده که لکه ی تاریکی در حافظه ی ایرانیان بر جای ننهاده است و در مرام و مسلک ایشان نبوده. نام آوردن از داعش و بودا توهین به شعور خواننده است چرا که خاستگاه وحوش داعش را شما بهتر از ما میدانید پس شایسته نیست که حالا که میخواهید مطلب گزاف خود را به کرسی بنشانید یکدفعه داعش شد مرام و مسلکی همپای دراویش نازنین. چطور تا دو روز پیش همین داعش توله سگ سعودی و آمریکا بود حالا یکشبه شد مرام و مسلک و مکتب؟ تکلیف بودا هم که یکسره جداست، اقتدا به علی بن ابیطالب کجا، اقتدا به بودا کجا؟ یا واقعا نمیفهمید یا خود را به نفهمی زدید که البته با سابقه ای که از شما موجود است که مورد دوم محتمل تر است. حسب اطلاع، تحلیل نهایی کوچه و بازار را خدمتتان عرض میکنم:
"کار خودشونه"!!!

ناشناس گفت...

آقای کاشف "کار خودشونه " . چقدر این کشف شما با کاشفان قبلی ( بی بی سی , رادیو فردا , من و تو و..) که از قضا جملگی در دشمنی با ایران و ایرانی ید طولایی دارند مشترک است . اصولا منافقین و کفار وجه اشتراک دارند : شایعه ساز و علاقمند به دوستی با کفار از نشانه های منافقین است . منافقین برای آنکه به اهداف خود برسند آتش افروزی می کنند . وقتی آتش روشن شد خداوند نور آتش را می برد و آنان را در ظلمات و خاکستر آن سرگردان و حیران رها میکند !!یحسبون کل صیحه علیهم منافقین هر فریادی را بر علیه خود تصور میکنند در زمین فساد میکنند وقتی به آنها اعتراض میکنی میگویند ما در حال اصلاحات هستیم و ..

ناشناس گفت...

مگر دروایش گنابادی چه وزنی در معادلات سیاسی اجتماعی کشور دارند که برخی بخواهند نقشه کشیده و با ایشان برخورد کنند؟؟
دوست عزیز، ماهیت فرقه های دروایش و صوفیه مبتنی بر مرید و مرادی است و منطق و عقل را در آن راه نیست. برای همین قمه کشیدن و درگیری از اعضای این گونه فرقه ها در صورت امر مراد، بعید نیست.
یعنی می فرمایید راننده ی آن اتوبوسی که چندتن را زیر گرفت، ارتباطی با دراویش گنابادی ندارد؟؟

جای بسی خوشوقتی است که مردمی که تحلیلشان را به شما عرضه میکردند یه مرحله ترقی کرده و از درجه ی دایی جان ناپلءونی "کار کار انگلیسیهاست" به "کار کار خودشونه" رسیده اند.

ناشناس گفت...

به ناشناسان:
کما فی السابق بنده از بی بی سی و طویله های مشابه که مالامال از خائنین به ایران است، متنفرم اما سوال اینست مگر دراویش که به قول شما وزنی در هیچ کجای سیاست ایران ندارند چه هیزم تری به حکومت فروخته اند که که سالیان دراز است مورد جفا و بی مهری قرار میگیرند. همه شاهدیم و کسی در حماقت های عظیم این حکومت در دفع حداکثری مردم از اسلام شک ندارد.
شما تا جواب منطقی به امثال بنده ندارید بلافاصله چند بر چسب از قبیل کافر مشک و ... میزنید و پست سرش چند آیه و حدیث... و به خیال خامتان خیلی کارتان درست است و گویا همیشه حق با شماست.برادر! با دلیل و مستندات صحبت کنید، باور ندارید، خودتان از مردم عادی بپرسید...!
در ضمن دوستی که دراویش را به بی مغزی متهم میکند خوب است در مورد ولایت مداران خر حزب الهی بی شعور کم سواد هم نظری بدهند اگرچنان است پس این هم چنین است ...جای دور نروید یک سوزن به خود بزنید یک جوالدوز به من!
البته جای بسی تاسف است که مردمی که تحلیلشان "کار کار انگلیسیهاست" به "کار کار خودشونه" رسیده است و ببینید این حکومت با اعتماد مردم چه کرده است.
البته مرام شما چندان هم بی فایده نیست، اشکالی ندارد با همین فرمان بروید به یاری خدا نسل بی خاصیت و مضرتان زودتر به درک واصل خواهد شد... انشاءالله!

ناشناس گفت...

به دوست عزیز هوادار دراویش انگلیسی پسند ! بنده نه وکیل مدافع دولت ایرانم نه پدر کشتگی با دراویش دارم . خیلی هم مخلص دراویش واقعی هستم . از شاه نعمت الله ولی گرفته تا شیخ جعفر مجتهدی رحمت الله علیهما . اما هر فرد گروه حزب جناح فرقه دین مذهبی که انگلستان خبیث و اسرائیل خون آشام و امریکای جنایتکار و در یک کلام شیطان و ابلیس رجیم در ایران و غیر ایران ازش خوشش بیاید تعریف کند و حمایت کند چون به صورت خودکار و اتومات به جبهه باطل و کفر منتقل میشود ازش بیزار و متنفر میشوم . لذا جمهوری اسلامی ایران که نامش و نطفه اش در جبهه حق ثبت شده با آن برخورد میکند و باید برخورد کند .