۱۳۹۷ بهمن ۲۴, چهارشنبه

امام‌تان نمی‌آید!



دکتر ظریف کنفرانس ورشو را به نطفه‌ای تشبیه کرد که مُرده بدنیا آمده! برخلاف ایشان این نطفه را قبل از مُرده بودن می بایست نطفه‌ای حرامزاده تلقی کرد که محصول هم‌خوابگی اپوزیسیون برانداز با دولت اجنبی است.

کنفرانس ورشو را در عالی‌ترین سطح می توان تکرار کمیک تاریخ تلقی کرد. یک قرینه سازی مضحک از «کنفرانس گوادلوپ» با این تفاوت که کارتر در گوادلوپ لااقل ارزنی وجاهت داشت تا پشت شعار حقوق بشر «هژمونی شیطانی» ایالات متحده را استتار کند.

کمال ابتذال آنجاست که اپوزیسیون برانداز جمهوری اسلامی در ورشو با شعار «دفاع از آزادی و حقوق بشر در ایران» متوسل به رعیت نوازی و خاصه خرجی ترامپی شده که از منتهی الیه کثیف ترین گرایشات نژاد‌پرستی و اشتهار به سلاح فروشی به منحط ترین رژيم پارینه سنگی در ریاض خود و دولت اش را در جهان «بِرند» کرده!

طنز تلخی است که جمعی ایرانی متوهم در ورشو از کسانی مساعدت می طلبند که پیش‌تر در ضیافت «ذبح و مُثلگی خاشقچی» به اتفاق شیهه مستانه می‌کشیدند!

الفاظ «آزادی و حقوق بشر» در دهان ترامپ نجس می شوند.

طنزترین قسمت از «کمدی ورشو» شعار تجمع سلطنت‌طلبان است که با پوستر«پهلوی‌شان» به تفرج و تنعم می سرودند:

می‌جنگیم، می‌میریم، ایران رو پس می گیریم!

ظریفی نبود تا به ایشان بگوید شما اگر اهل جنگیدن و مُردن و ایران پس گرفتن بودید در ۵۷ جلوتر از «پهلوی‌تان» تا عمق لس‌آنجلس و پاریس و لندن نمی‌گریختید و ۴۰ سال در حسرت بازتولید سلطنت در بزم‌های شبانه‌تان متوسل به «السون و ولسون ـ پهلوی رو برسون» نمی‌شدید تا اینک با در دست گرفتن کاسه تکدی محبت از ترامپ «در ورشو» دوره گردی کنید!

بی گدار به آب زده اید! امام‌تان نمی‌آید!

چهل سال در حسرت آمدن امام‌تان انتظار کشیده‌اید،غافل از آنکه ترامپ پیش‌تر و بیشتر از شما و بدون توجه به خواست شما اگر ارزنی برآورد داشت که می‌تواند با ورود به ایران مانند عراق و افغانستان تکلیف ایران را روشن کند هرگز تعلل نمی کرد.

تعلل ترامپ ناشی از تفطن‌اش به این واقعیت است که ورودش به ایران بمعنای باز شدن دروازه‌های جهنم است.

ملاحت ماجرا آنجاست که ترامپ می کوشد با دامن زدن به بحران معیشت در ایران اپوزیسیون را به جان ایران بیاندازد و اپوزیسیون نیز به ترامپ میگه:

میشه شما خودت بری بجنگی بعد بدی دست ما.

این امر به تفاوت «امام زمان اپوزیسیون» با «امام زمان شیعیان» بازگشت دارد. فلسفه انتظار نزد شیعیان بر مسئولیت‌پذیری ایشان و بستر‌سازی بمنظور آمدن امام عدل‌گسترشان نظارت دارد که در نقطه مقابل اپوزیسیونی است که همه شعور و نبوغ مبارزاتی‌شان را در این خلاصه کرده‌اند که:

همسایه ها یاری کنید تا من شوهر‌داری کنم!

#داریوش_سجادی

هیچ نظری موجود نیست: