۱۴۰۰ فروردین ۲۵, چهارشنبه

وقتی لجن به حرف می‌آید!


 

فردای آشوب بابت افزایش ناگهانی قیمت بنزین در سال ۹۸ وقتی در بی بی سی و در تحلیل غائله گفتم: تنها در روز نخست شاهد رفتار و اعتراض مدنی مردم مخالف با افزایش بهای بنزین بودیم که معترضین عمدتا دست به تحصن مسالمت جویانه در بزرگراه‌های تهران و شهرستان‌ها زده بودند اما از فردای آن روز که ابتکار عمل در دست رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور افتاد و توسط ایشان و با تریبون دادن به «نیروهای برانداز» جنبش اعتراضی و مسالمت جوی ایرانیان، بنام براندازان مصادره شد و ابتکار عمل در دست عوامل خشونت‌طلب و شورشی افتاد از آنجا بود که ماهیت جنبش اعتراضی مردم به اغتشاش و رفتارهای شهرآشوبانه و مخربانه مُبدل شد.

شاهد آنرا نیز در بی بی سی مستند به آن کردم که:
کجای دنیا آتش زننده ۴۰۰ بانک و بیش از ۳۰۰ پمپ بنزین را «اعتراض مدنی» می‌نامند؟
کدوم حکومتی در دنیا با چنین اغتشاش گسترده و مخربانه برخورد نمی‌کنه؟
در همان لندنی که شما زندگی می‌کنید وقتی طرفداران تیم لیورپول شهر را به آشوب می‌کشند پلیس انگلستان آیا ایشان را به اسم معترض «ماچ» می‌کند! یا با قدرت و شدت سرکوب‌شان می‌کند؟

هر چند همان مقطع با حجم سنگین اتهامات و ناسزاهای ارتش سایبری آلبانیائی مواجه شدم اما خوشبختانه شاهد از راه رسید و «مریم رجوی» فرمانده آدمخواران گروهک تروریستی «مسعود رجوی» اینک به صرافت افتاد و صراحتا اعتراف کرد که نیروهای تحت امرش در خلال آن شهرآشوبی ۹۰۰ هدف مشابه را با شیوه واحد در ۲۰۰ شهر مورد تهاجم و تخریب قرار دادند!

#داریوش_سجادی

هیچ نظری موجود نیست: