۱۴۰۱ آذر ۱۹, شنبه

زایمان کوه!


روز گذشته (شنبه ۱۹ آذر) شاخه خارج از کشوری «آشوب در ایران» بعد از مدت‌ها تهدید نهایتا و ابتداً صفحات اینستا و یوتیوب تلویزیون صحرا که منتشر کننده مطالب اینجانب است را تحت حمله هکری قرار داد و از ساعت ۱۲ الی ۱۳ نیز ضمن تهیه تراکت علیه اینجانب تحت عنوان تروریست (عکس ضمیمه) مقابل ورودی منزل مسکونی‌ام در شهر اسکاتسدیل (آریزونا) میتینگ اعتراضی ارتکاب فرمودند!

مزید اطلاع مشارالیهما معروض می‌دارد «من» و «شما» که می‌دانیم سجادی مزبور «تروریست» نیست هم چنانکه «هم من» و «هم شما» می‌دانیم مشکل اصلی شما با «سجادی مزبور» تنها نوشتن‌های اوست.

اما آنچه که من می‌دانم و شما نمی‌دانید آنست که این راهش نیست. یعنی در کمال تاسف هیچ راهی نیست و با این قِرطاس بازی‌ها و قِرشمال گری‌ها توان آنرا ندارید تا مانع از نوشتن‌ها و گفتن‌های «سجادی مزبور» شوید!

اگر توانش را دارید دانه درشت‌ترین تان را برای یک مناظره و پرسش و پاسخ انتخاب کنید. هر چند طی ۲۴ سال اقامتم در آمریکا حتی یک نفر هم از میانه‌تان مشهود نشد تا مُنجزاً و نسبتاً از معدل سواد سیاسی لازم جهت جدال احسن برخوردار باشد.

لذا یگانه راهی که برای‌تان باقیست «حذف فیزیکی» است که متاسفانه آنهم تابع مشیت الهی است که تا ایشان مقدر نفرمایند زحمات‌تان وافی به مقصود نیست و کلام آخر نیز همان کلام آخر جدم حسین ابن علی در کربلا:

الهي رضاً بقضائك و تسليماً لامرك و لا معبود سواك.

#داریوش_سجادی




۱ نظر:

ناشناس گفت...

اين مفلوكان ديكتاتور هاى ازادى خواهند.
اميدست كه جوانان ايران اينها را بشناسند.
ما جوانان با تجربه قديم شناخت خوبى از اين ارازل داريم.