۱۳۸۹ تیر ۱, سه‌شنبه

آقای «الف ـ نون» شما کارت را بکن!

آقای «الف ـ نون» ورژن خارج از کشور!
شما مبارزه ات را بکن و رژیمت را برانداز و رژیم دلخواهت را مستقر کن.
مایل نیستی؟
رژیم موجود را از هر طریقی که دوست داری یا توانش را داری یا صلاح می دانی اصلاح کن.
می خواهی سبز باش می خواهی نباش
می خواهی موسوی چی باش می خواهی نباش.
قبلاً هم گفته بودم باز هم تکرار می کنم:
اجازه بده این سفله ای که بدلیل انقضای تاریخ مصرف اش دیگر کسی او را جدی نمی گیرد گوشه ای از دنیای پهناور اینترنت برای دل خودش ناله کنه.
جای شما رو که بحمدالله در اوج جدی گرفته شدن و محبوبیت و مشهوریت هستید، تنگ نکرده.
نگرانی شما از چیست که هر از چندی چوب بر لاشه این جنازه می زنید؟
اگر حرفی برای گفتن دارید که حتماً دارید، بزنید و هرگز دل نگران این به هیچ حساب شده نباشید.
شما کارتان را بکن
چی کار دارید من نفت دارم یا ندارم!!!؟

۶ نظر:

ناشناس گفت...

ا ن یک دلقک فاشیست میباشد...تحمل هیچ نظری غیر از نظر خودش را ندارد...هر مخالفی را به باد دشنام و حمله غیر منصفانه میگیرد...وقتی آدمهای کوچک را به کارهای بزرگ میگمارند نتیجه اش همین عاقبت به اصطلاح اصلاح طلبان میشود....احمدی نژاد با این دشمنانی که دارد به هیچ دوستی احتیاج ندارد...خوشبختانه غرب هم با سرمایه گزاری بر روی این دلقکهای سیاسی تیشه به ریشه خودش در منطقه زده است...الف نون ها و مهملبافها و ناسازگاراها و تاریکی زاده ها!!! همگی کاریکاتور های رهبران جریان های روشنفکری هستند...البته نسبت به رهبران گردن قرمزشان در آمریکا ایشان حتما روشنفکرند...خوشا به سعادت ما که ابلهان دشمنانمانند
http://www.rahesabz.net/story/17975

ناشناس گفت...

قضیه این الف نون چیه؟

داریوش سجّادی گفت...

به لینک زیر مراجعه فرمائید
http://www.rahesabz.net/story/17975

مجید گفت...

سلام دوست عزیز جناب آقای سجادی.
ببخشید که مجبورم به این شکل بنویسم.

این الف نون ابله بهتر که به دلقک کاریش و از روی باد شکم حرف زدنهاش ادامه بده. و یه مشت از اون دلقکتر هم دنباله روی کارش هستند، بهتره که به هزیون و هرزه گویهاش همچنان ادامه بدن. چیکار دارن که دیگران چی میگن. مگه اونا بیشمار نیستند دیگه نگران چی هستند؟
سربلندو پیروز باشید

ناشناس گفت...

از نگاه من این contact و اتصالی هایی که بعضی اوقات میان شما و داور « الف – نون » اتفاق می افتد خودش یک نشانه است و می تواند نکته خطیری را به هرکس که دلش برای اصلاحات ایران می سوزد نشان دهد. داور نبوی در نوشته هایش معمولا نگاه و نقد خوبی نسبت به خارج نشینان و اپوزیسیون و براندازان و امثالهم روا می دارد اما هنگامیکه از درب جبهه اصلاحات (سبز فعلی) پایمان را داخل می گذاریم جای کافی برای « خود انتقادی » وجود ندارد و قدر منتقدان شفافی چون شما دانسته نمی شود. این نکته خطرناکی است. راستی چرا ما تمایلی به پوست انداختن و دیدن معایب خودمان نداریم؟ چرا نمی خواهیم استریل شده و کاملا بهداشتی پای در راه اصلاحات بگذاریم؟ چرا اینقدر جلوی حرامی های داخل و خارج گاف می دهیم؟ چرا سر سفره کودکستان اپوزیسیون نظیر VOA می نشینیم و قادر به مهار مواضع خودمان در BBC هم نیستیم؟ برای سیاست ورزی « زرنگی و چالاکی » عنصر مهمی است که اگر با « صداقت و احترام و تعقل » جمع شود نتیجه اش پیروزی خواهد بود. ولی ما دائم بر طبل مظلومیت خودمان می کوبیم و ارتکاب هر اشتباهی را حق خودمان می دانیم. آیا یک نفر پیدا می شود که بتواند بدون عبور از خط قرمز و با کمال متانت ، دولت دهم و هوادارانش را ماهرانه مجاب سازد؟ صمیمانه بگویم جنبش سبز ما از نظر فکری و تاکتیکی و هوشمندی و حواس جمعی بسیار فقیر است یا در عمل اینطور نشان می دهد. بلد نیست در چارچوب نظام و اسلام و معیارهای حکومت حرکت کند و حاضر جواب باشد و دهان بچه پرروها را ببندد. بلد نیست حرف حساب بزند. شلخته است. شعار را به قانع کردن دیگران ترجیه می دهد. بدون حضور ذهن حرف می زند. فاصله اش را با براندازان حفظ نمی کند. گزک به دست دشمن اش می دهد و ... درعوض از آنانکه نامشان در کیهان زیاد برده می شود ایراد می گیرند! خب آقای حسین شریعتمداری و نظایر ایشان هم زرنگ هستند و نان زرنگی شان را می خورند و با همین زرنگی و سیاست هم هست که خون ریخته شده در خیابان را با سس گوجه فرنگی یکی می دانند و حریف می طلبند... القصه آدم گاهی خوبست از دشمن خودش هم درس بگیرد حتی اگر گرگ و روباه و عمروعاص باشد.

باربد عسگری

ناشناس گفت...

akh ke che-ghadr az in mardakeh E-N (jelf) VA BE-MAZEH BADAM MEYAD
KHODAYEH MAN !KHODA BE KHANEVADASH SABR BEDAHAD CHE JOREI IN DALGHAK RA TAHMOL MEKONAND? AZABAVAR AST VAGHEAN KE