۱۳۹۰ شهریور ۲۹, سه‌شنبه

داش فرمان در نیویورک!

جناب آقای محمد منظرپور
نماینده محترم تلویزیون فارسی بی بی سی مستقر در واشنگتن که ظاهراً در حال حاضر جهت پوشش خبری اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک تشریف دارید.

عطف به مجادله سال گذشته ای که بین بنده با جنابعالی صورت گرفت (مافیهای یک تشخص) و از آنجا که در انتهای آن مجادله فرموده بودید:
«اگر توفیقی دست دهد و او را (بنده را) از نزدیک ببینم، پاسخی به رسم خاستگاه خودم، خاک پاک جنوب شهر تهران، به ایشان خواهم داد»
حضور محترم تان بشارت می دهم بنده نیز فردا عازم نیویورک و سازمان ملل متحدم. خود را برای آن رویاروئی که قبلاً وعده آن را داده بودید، آماده فرمائید. هر نوع پنجه بوکس وتیزی و اقلام مشابه نیز چنانچه لازم می دانید همراه داشته باشید! البته بنده در صورت کسب توفیق آن ملاقات موعود تنها چشم هایم را همراه خود می آورم! آن هم تنها برای ثبت رفتار حضرتعالی و انعکاس آن به دیگران.
موفق باشید و به امید دیدار!!!

۵ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام
آقای سجادی! محمد منظرپور باید خوشحال باشد که کار در به اصطلاح رسانه های حکومتی درون ایران را انتخاب نکرده! در این مملکت پول بیت المال خرج افرادی می شود که به آنها خبرنگار گفته می شود! مسئولیت چنین خبرنگارانی این است که در پاسخ به مستند بی بی سی درباره رهبر جمهوری اسلامی دست به کارشوند. پول بیت المال خرج آن می شود که داستان تجاوز صادق صبا به خانم پونه قدوسی ساخته و پرداخته شود و به خورد مردم خداجو و همیشه در صحنه داده شود.هیچ رسانه ای در این جهان نمره 20 نمی گیرد.همیشه نقصی و خطایی وجود دارد ولی از بی بی سی انگلاستان تا صدا و سیمای ایران فاصله، زمین تا آسمان است. و این حقیقتی ست زجرآور برای هرآنکس که دل در گروی سعادت وطنش دارد!
به امید روزی که حاکمانی بر این مملکت حکم برانند که در پاسخ به مستند رسانه های بیگانه حتی اگر مغرضانه و غیرحرفه ای باشد، پاسخی مناسب و درخور ادعاهای اخلاقگرایانه خویش داشته باشد! پاسخی که نشان از اقتدار عقلانی و همراه با اعتماد به نفس در حاکمان ما باشد!
پاسخی به جز خرید دستگاه پارازیت و ساختن شایعاتی اینچنین زشت و بازداشت مستند سازان مملکت به جرم براندازی!!!
البته با عنایت به اقتدار نظام مقدسمان در ارسال پارازیت و انهدام موفق آمیز کانال بی بی سی در یوتل ست و عرب ست،فعلا موفق به دیدن آن نشده ام
این واکنشهایی که ما در چند روز اخیر از بلندگوها و بازوهای عملیاتی کشور دیده ایم به هیچ وجه نشانی از این ادعاها ندارد
ببینید این خبر را که باشگاه خبرنگاران جوان وابسته یه صدا و سیمای حکومتی ما استارت زد و اکنون در تمام سایتهای نظام مقدس قرار داده شده

(http://political.yjc.ir/NewsDesc.aspx?newsid=2051626)

و مقایسه کنید با سوگندنامه اعضا این باشگاه ولایتمدار!

(http://political.yjc.ir/ContentPages.aspx?PageID=1)


امیدوارم نگویید که این اقدامات صرفا واکنش خودسرانه تعدادی از عناصر دون پایه است و سران مملکتی از آن بی خبر می باشند!

محمد رضا

داریوش سجّادی گفت...

جناب محمدرضا
بلاهت در هر دو سوی جبهه موج می زند صدا و سیما و بی بی سی ندارد
البته من چون صدا و سیمای ایران را نمی توانم ببینم بعضا نمی توانم بصورت موردی برنامه هایش را نقد کنم به همین دلیل بیشتر برنامه های سطحی بی بی سی و بعضاً برخی از خبرنگاران مبتذل و ناخبرنگارش را نقادی می کنم
موفق باشید

ناشناس گفت...

عجیب است اینکه می فرمایید صدا و سیمای ایران را نمی توانم ببینم، چون شبکه های رادیو و تلویزیون ایران همگی بر روی ماهواره پخش می گردد و گمان می کنم در آمریکا هم قابل دستیابی باشد ، یک پرس و جو کنید بد نیست شاید بتوانید ببینید.
عسگری

مطهره گفت...

آقای سجادی عزیز
وارد این بحث ها نشوید
در شان شما و سایت تان نیست

ناشناس گفت...

سلام چی میخواهد بخاطر چی می جنگد