۱۳۹۲ شهریور ۱۲, سه‌شنبه

صریح با شیدائیان هاشمی!


خدمت ایرانیانی که پایشان را از کشور بیرون نگذاشته و با جغرافیای سیاسی منطقه و وضعیت بحرانی موجود آشنا نیستند معروض می دارد پیرو دو سال تزریق پول های کثیف عربستان سعودی به تروریست های سلفی رها شده در سوریه و گسترش و تداوم جنایات ایشان در شامات با حمایت آمریکا و شرارت اسرائیل اکنون و با بهانه کذب بمباران شیمیائی، ریاض می کوشد در قفای حمله محتمل آمریکا به سوریه مسیر جنگ و ناامنی را به جانب ایران هدایت کند.

این در حالی است که ایرانیان در منطقه پر آشوب فعلی در دریائی از امنیت نشسته و متوجه نیستند ایران در چشم تکفیری ها جزیره منحوس و نجسی مملو از شیعیان کافر است(!) که مطابق آموزه های سلفیانه شان در شهوت کشتن و سربریدن و ثواب بردن از ذبح شیعیان لحظه شماری می کنند! همان کاری که دو سال است در سوریه و با کثیف ترین و وحشیانه ترین شکل ممکن زیر چشم آمریکا و متحدینش و با تضمین مالی ریاض در حال انجام آنند!
لذا اکنون و با حمایت کاملاً قابل دفاع ایران از سوریه به عنوان سنگر نخست دفاع از سرحدات ایران بازتاب اظهارات غیر مسئولانه هاشمی دادن سیگنال به غربی ها محسوب خواهد شد تا ضمن تائید مواضع کذب غربی ها و متهم شدن ایران به مشارکت ولو در حد مماشات با بمباران شیمیائی، چرخش اژدهای جنگ و ترور و ناامنی را از سوریه به ایران قابل توجیه کنند.
ظاهراً هاشمی در پیرانه سری متوجه نیست ترجمه اظهاراتش در غرب برخلاف تصور بدین معنا تلقی نمی شود که «من مخالف دخالت و حمایت ایران از رژیم سوریه ام لذا به من در ایران اقبال کنید و خرج من را از حاکمیت فعلی جدا کنید»! بلکه برآیند چنین اظهاراتی شکاندن وحدت کلام و استراتژی مسئولین و تمهید بستر توجیه پذیر کردن تهاجم و فشار بر ایران نزد افکار بین الملل خواهد شد.

بستری که برق شوق را در چشم وحوش آدمخوار سلفی برای عزیمت به ایران و دریدن شیعیان می آورد و آورده!!!

هیچ نظری موجود نیست: