۱۳۹۴ بهمن ۲۴, شنبه

چالش ما تندرو ایم!


خدا رحمت کنه «مرحوم امام» را! هر چی خاک ایشونه بقای عمر شما باشه!
خدا بیآمرز خرداد 42 به شاه می گفت:
اگه مبارزه با آمریکا ارتجاعه؟ ما مرتجعیم!
حالا نقلِ رهبریه!
مُدام توصیه و تاکید و گوشزد می کنه که « برخی دائماً کلمه تندروها را تکرار می کنند که منظور آنها جریان مومن و حزب اللهی است، در حالی که نباید جوانان انقلابی و حزب اللهی را متهم به تندروی کرد زیرا این جوانان با اخلاصِی تمام و با همه وجود در میدان حاضرند و هرگاه که دفاع از مرزها و دفاع از هویت ملی لازم باشد، وسط میدان هستند ... عقل و فهم همین جوانان انقلابی و حزب اللهی، و تحلیل آنان در مورد مسائل در موارد زیادی، از برخی بزرگ ترها بهتر است و نباید این جوانانی که سینه چاک انقلاب و اسلام هستند به بهانه حمله به سفارت عربستان و یا قبل تر، حمله به سفارت انگلیس که هر دو به ضرر کشور و اسلام است و بنده هم بدم آمد، تضعیف شوند و مورد تهاجم قرار گیرند ... مسئولین کشور جوان های انقلابی را گرامی بدارند؛ این‌همه جوان های حزب‌اللّهی و انقلابی را برخی از گویندگان و نویسندگان به اسم افراطی و امثال اینها نکوبند. جوان انقلابی را باید گرامی داشت، باید به روحیّه‌ی انقلابیگری تشویق کرد»

علی رغم این ملاحظه می شود حضرت استوانه نظام و تولیت و کلید دار کابینه تدبیر و امید و اعوان و انصار این دو یک خط در میان هر جا مطلب کم می آورند؛ ترجیع بندشان شده نکوهش و مذمت انقلابیگری با اسم مستعار کله شقی و تندروئی و افراطی گری!
یعنی خودمونی با خودآمون بگم! نقل این حرفآ نیست!
یعنی محل نزاع «تندروی» و «کُند روی» نیست. تندرو شده جعل واژه بمنظور استتار وآدادگی!
یعنی کم آوردن و عدول از اصول.
یعنی مبتلا شدن به تئوری «تسلیم شو، برو حالشو ببر»
یعنی مقاومت کیلو چنده!؟
یعنی بقول «مهرجوئی» دست از این بَدوّیت تاریخی و کپک زدت بردار بدبخت! ببین دنیا کجا رفته!؟
یعنی پایمردی و پایمردان به مبانی انقلاب را با اتهام تندرو خلع سلاح کردن و شـُـلینه گی و خاکشیر مزاجی و شیربرنج صفتی خود را زیر خرمنی از بزک و آرایش و آلامدی و امروزی بودن و تعامل با دنیا و مبادی آداب بودن میکآپ فرمودن!
خلاصه یعنی این که آنقدر با چماق تندروئی تو سر بچه های انقلاب بزنن تا مثل خرداد 42 به تاسی از امام، بچه های انقلاب رو مجبور کنن تا همه فریادشون رو سر کدخدا و شیدائیان کدخدا بلند کنن که:
اگه پایمردی به اصول و آرمان های انقلاب تندرویه! ما تندروئیم!

ت

هیچ نظری موجود نیست: