۱۳۹۶ مرداد ۲۰, جمعه

صورتی در زیر دارد آنچه در بالاستی!


اظهارات سخیف «مهدوی کیا» علیه مدافعین حرم را هر چند باید از جنس یک لات بازی جانبدارانه از دو هم صنف بی شخصیت اش در توپ بازی کردن با اسرائیلی های بی مشروعیت محسوب کرد. 

بیرون از لن ترانی یک فوتبالیست بی سر و پا علیه پاک ترین فرزندان سلحشور کشور و صرف نظر بی صلاحیتی لمپنیسم ورزشی برای صدور افاضات سیاسی، اما به اعتبار قاعده نمایندگی «صورت از سیرت» شباهت سیمای آن گراز کثیفی که حُجَجی قهرمان را به سلاخی می بُرد با صورت مهدوی کیائی که سردار بی سرمان را با لن ترانی اش خبیثانه لگد می زند!

داوری تلخی از این همانی آن «گراز» با این «شُغاد» را بر پیشانی این «فوتبال باز» بی معرفت و لاشعور می کوبد!

کاش قهرمانان مجازی حرمت خود را نگه می داشتند و به پابوس قهرمانان واقعی این ملت می رفتند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

یک بار بی دلیل در ایام انتخابات برای کوبیدن روحانی گفتید کرباسچی به مدافعین حرم توهین کرده , هر چه پرسیدیم کجا توهین کرده جوابی نداشتید و حواله به دادگاهی دادید که همان زمان گفتم لاف زنی هست و تبلیغاتی و برگزار نخواهد شد که دیدیم نشد ... حالا هم باز همان حرف بی پایه خودتون رو تکرار کردید . مهدوی کیا کجا توهین کرده ؟ اصلا اون حرف دیگه ای زده. یک بار در زندگیتون مرد باشید و شفاف جواب بدید و حاشیه هم نرید... شما انگار فقط منتظرید کسی از سیاست های نظام انتقاد کنه تا با توهین و دادن نسبت های نا روا و ایجاد جو احساسی اون ها رو سرکوب کنید. چطور اوایل نا آرامی های سوریه رسانه های داخلی فقط و فقط سکوت کرده بودن ... نه سردار سلیمانی وجود خارجی داشت و نه مدافع حرمی , همه تکذیب که ایران در سوریه نقشی نداره ... بعد شد مستشار حالا هم مدافع حرم . بفرمایید مرز سوریه و عراق کدام حرم قرار داره که ما بی اطلاعیم ؟؟؟منافع سیاسی دارید حرم رو بد نام نکنید . قبل از این صورت و سیرت به هم ربطی نداشت که شما قاعده پیروی اینه از هم رو هم ساختید ... البته انتظار ندارم جواب بدید چون عادت دارید فقط متکلم وحده باشید و بقیه فقط به به و چه چه کنن !!