۱۳۸۸ اسفند ۲۷, پنجشنبه

نوروزتان مبارک


در آستانه فرارسیدن سال جدید و در آخرین روزهای سال 88 فرصت را مغتنم می شمارم و از این مکان خدمت همه دوستان و آشنایان و عزیزان عید نوروز را تبریک عرض می کنم.
سال گذشته چه به صفت شخصی و چه به اعتبار عمومی، سال تلخی برای اینجانب بود.
تلخی شخصی آن بازگشت به ضایعه ناباورانه و سخت درگذشت مادرم داشت که بعد از ده سال دوری از وی زمانی توانستم بر بالین ایشان حاضر شوم که در بستر احتضار افتاده و کمتر از یک هفته بعد از توفیق ملاقات، من و خانواده را برای همیشه ترک کرد.
خدا رحمت مان کند!
تلخی عمومی این سال نیز منبعث از وقایع تاسف بار بعد از انتخابات ریاست جمهوری بود که صرف نظر از هر گونه داوری یا مسبب یابی، نفس آن وقایع اعم از ضرب و جرح ها و هتک حرمت ها و کشته شدن ها و حبس و زندان ها و نامهری ها و رودرروئی ها به خودی خود تا آن اندازه ظرفیت تراژیک داشت تا ذائقه هر ایرانی را تلخ کند.
با امید به توقف آن تلخی ها در سال جدید از خداوند متعال برای همه دوستان و آشنایان و هم وطنان سالی شاد و سعادتمند و پر موفقیت مسئلت می کنم.
نوروزتان مبارک و ایام تان شاد.

۱ نظر:

M گفت...

ROHASH SHAD KE HAMCHIN FARZANDI TAHVELEH JAMEH DAD
OSTADEH AZEZAM HR MAGHALEHI MENEVESED VA 1 GOMRAH RA BE RAHEH HAGH ASHNA MEKONED ROHE MADAR RA SHAD MEKOMED

ROHEH MADAR VA KOSHTEH SHDEH-H MAZLOM FETNEH 88 SHAD

OSTAD DARAM BESHTAR BA SHOMA ASHNA MESHAVAM! OMEDVARAM PEDAR DASHTEH BASHED? KE JAYEH MADAR RA 1 KAMI KOCHLO POR KONAD OMEDVARAM

OSTAD !VAGHTI AZ KHANEVADEH NEMEGOYED HAMEHN AST DEGAR KE MAN NEMEDANAM PEDAR DARED YA NA? BEHARHAL HAR JOR KE KHOD BEKHAHED! ESRARE NADARAM MAJBOR-RETAN KONAM