۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

در 60 دقیقه!

امروز شنبه 25 سپتامبر 2010 در برنامه «شصت دقیقه» تلویزیون فارسی BBC به اتفاق آقایان هومن مجد و شایان سمیعی و گری سیک گفتگوئی با نادر سلطان پور مجری این برنامه بعد از پخش کامل مصاحبه بی بی سی با باراک اوباما داشتیم.
موضوع گفتگو تحلیل سخنان احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل بود. حرف هائی که من در این گفتگو مطرح کردم کماکان همانی بود که در پست قبلی (اوباما گیج است) نوشته ام. البته دیگران نیز نظر خود را داشتند.
علاقه مندان می توانند در لینک زیر محتوای کامل آن را ملاحظه کنند:

http://www.bbc.co.uk/persian/tv/2008/12/000001_ptv_newshour.shtml

۲ نظر:

سجاد بسیجی سبز گفت...

یادمه چقدر خوشحال شده بودم که دیدمتون
حیف که خانواده می خواستند فارسی 1 نگاه کنند نتونستم کامل مصاحبه رو نگاه کنم

داریوش سجّادی گفت...

از لطف تان ممنونم
اما همین کامنت شمابسیار ارزشمند بود و تائیدی جدی بر مطلب قبلی من تحت عنوان از موسوی تا ایزابل بود که در آن گفته بودم اکنون فارسی وان دغدغه مردم است تا چیزی دیگر
از پی گیری تان کمال امتنان را دارم