۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

سرکار خانم امیرانی ...این تذهبون!؟

استدعای عاجزانه و عاجلانه از همه دوستانی که امکانش را دارند، دارم که در صورت امکان آدرس ایمیل یا شماره تلفنی از سرکار خانم فاطمه امیرانی (همسر سردار شهید و سرافراز سپاه «حمید باکری») و یا احسان فرزند بزرگوار ایشان را در اختیار اینجانب بگذارند.
به حُرمت روح بزرگ مهدی و حمید عزیز، مایلم برادرانه و خاضعانه نامه یا بواقع درددل نامه ای را در مقام برادری کوچکتر به این دو بازمانده گرانقدر شهید باکری و مبتنی بر وصیت نامه آن شهید بزرگوار ارائه نمایم.
به حرمت روح بلند «حمید عزیز» مایل نیستم این رنج نامه بصورت عمومی منتشر شود.
لطفاً اگر کسی چنین امکانی را دارد آدرس ایمیل یا شماره تلفن ایشان را به آدرس ایمیل من ارسال نماید
ممنونمی شوم
آدرس ایمیل:

dariushsajjadi@yahoo.com

۴ نظر:

mojiagha گفت...

باز هم از باب امر به معروف و نهی از منکر -- که "دوست آن است که تو را بگریاند" :

آقای سجادی،

به احتمال بسیار زیاد لب مطلب "رنج نامه این تذهبون..." شما به این رنج دیدگان
http://www.rahesabz.net/story/23966
این نصیحت را شامل خواهد بود که: "لا اقل شما ملعبه دست سیاست بازان نشوید."

نمیدانم آیا "وجدان" شما این نصیحت امام خمینی را که سپاه و بسیج نباید (بویژه) در سیاست دخالت کنند را یادش هست؟

آقای سجادی، در معامله پایاپای نان در مقابل وجدان، چه قدر وجدان باید داد برای یک قرص نان؟

آیا در ایران کودتا شده یا نه؟

http://www.kaleme.com/1389/06/25/klm-32044

چه میگوییدآقای "ژورنالیست مستقل؟" وجدان?

mojiagha گفت...

در ادامه باید عرض کنم که احمدی نژاد در باره یازده سپتامبر راست گفت، بگذریم از اینکه آیا آنرا باید در سازمان ملل میگفت؟ آیا او فرد صاحب صلاحیتی برای افشای این حقیقت است؟ در راستای منافع ملی ایران؟

در هر حال، من یازده سپتامبر را یک کودتا میدانم، که "روایت رسمی" آن
http://www.ae911truth.org/
همان قدر راست است, که "روایت رسمی"
کودتای "انتخاباتی"
http://www.kaleme.com/1389/06/25/klm-32044
۲۲ خرداد در ایران، و البته حقیقت هر ۲ ماجرا (که اسرائیل از هر ۲ آن بسیار خوشحال است) به یک دلیل پوشانده و سرکوب میشود. در خانه اگر کس است، یک حرف بس است. نیست؟

ناشناس گفت...

آقای سجادی عزیز، شما که به استناد مجادله با جناب منظرپور، به فیس بوک آشنایی دارید. یک جستجوی مختصر آنجا شما را به کانتکت دیتیل آقا احسان میرساند. این نحو نگارش از جانب شما که ژورنالیست هستید و به قاعده بیش از من و امثال من با مجاری کسب خبر آشنایی دارید، هر عامی را به صرافت می اندازد که لابلای سطور شما پیام دیگری نانوشته است که با حمایت انتخاباتی شما از آقای کروبی همخوانی ندارد. به عنوان یک خواننده، استدعا دارم مرور دوباره ای بر مکتوبات یک سال و اندی اخیر خود بیندازید و یقین داشته باشید که اگر ظلم بد است و شما در رد ظلم کلمه ای ننوشته اید و تیغ قلم خود را یک سره به روی آنان که در مجادلات بهره بیشتری از حقیقت دارند، کشیده اید، قطعا مشکلی در تحلیل وجود دارد. درود خدا بر ارواح طیبه همت ها و باکری ها که مردانه بر حقیقت ایستادگی کردند و از سرزنش هیچ سرزنش کننده ای نهراسیدند و رحمت خدا بر ذریاتی که خون آن بزرگمردان را پامال مصلحت سیاست نکردند.
عزت مستدام
یا علی

داریوش سجّادی گفت...

علی آقا
از راهنمائی شما کمال امتنان را دارم
حقیقتاً اطلاعی از حضور آقا احسان در فیس بوک نداشتم و به فکرم هم نرسیده بود ایشان را در فیس بوک سرچ کنم
در مورد دیگر مطالب تان نیز هر چند داوری شما را در مورد خودم قبول ندارم اما به آن احترام می گذارم
باز هم از کمک تان ممنونم