۱۳۸۹ اسفند ۷, شنبه

توحش در دو سوی جبهه!

به دو فیلم زیر توجه کنید و میزان توحش در دو سوی جبهه سبزها و مخالفان سبزها را ملاحظه فرمائید.
فیلم نخست اعتراض و هجوم و هتاکی و دشنام مخالفان سبزها به فائزه هاشمی در حاشیه حضورش در مراسم ختمی در شهر ری است
و فیلم دوم نیز اعتراض و هتاکی و دشنام به انضمام «ضرب و جرج» یک بسیجی توسط سبزها است که در صدد بود عکس آیت الله خامنه ای را از زیر پای سبزها بردارد
قبلاً بابت دشنام های موجود در هر دو فیلم عذر تقصیر می طلبم.



الباقی بدون شرح!!!


.

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

صحنه های بسیار زننده ای هستند. ولی متوجه نشدم فائزه خانم سر ظهر در منطقه دشمن چه می کردند و چرا چنین عکس العملی محتملی را به جان خریده اند. عبور این خانم از اتوبانهای تهران همیشه با اسکورت همراه بوده حالا چطور اینقدر مردمی شده اند که به جای رفتن راننده دنبال ایشان خودشان پیاده در منطقه دشمن می روند سوار ماشین شوند.

ناشناس گفت...

واقعاً جای تاسف داره که طرفین هر کدام با شعارهای «خود برتر بینانه» و «رقیب بربر پندارانه» این چنین واقعیت خود را نشان می دهند
بقول دکتر سروش «وحوش ولایت» بجان فائزه افتاده اند و بقول خودم «وحوش موسوی» نیز بجان بسیجی ها
در ضمن حرف هم بزنید طرفین تا یک ماه رمضان از مکارم اخلاق و پرهیزگاری و تاریخ تمدن و فرهنگ و شعر و ادب پارسی سه هزار ساله ایرانیان برایتان قصه خواهند گفت

ابراهیم گفت...

بنظر میرسه با این حجم کامنت های هماهنگ شده . این صحنه یک پروژه از پیش طراحی شده توسط خود فائزه هاشمی و دوستانشان هست. تا همانطور که سالیان دور برای رای آوردن انصار حزب الله رو میفرستادن تا در زمان سخنرانی خودشون اغتشاش کنند . با مظلوم نمایی رای مردم رو بخرند. حالا هم با همون ترفند شناخته شده با پیاز داغ فحاشی رکیک تا اثر گذار باشه.
از این جماعت سیاست بازان نابغه اینجور کارا بعید نیست. بلاخره فائزه خانم برای باباجونشون با زمینه سازی مظلوم نمایی باید ایثارگری کنند.

ناشناس گفت...

فرق دو گروه در این هست که فحاشی به فائزه هاشمی از طرف خیلی از قلم بدست های همین طرف محکوم میشه اما اون طرف از کتک زدن این بسیجی همه جا با افتخار یاد میکنه .

داریوش سجّادی گفت...

متاسفانه فرمایش بالا درست است

مجید گفت...

در خصوص رفتارهای متوحشانه یک شباهت و یک تفاوت عمده وجود دارد.
شباهت اول رو باید به حماقت خانم هاشمی و جوان بیسجی در فیلم دوم بیان کرد چرا که آدم عاقل دستش رو تو کندوی زنبور نمیکنه! به همین خاطر هر چند 100% مخالف رفتار هر دو گروه متوحش هستم ولی وقتی میدانند که هر عملی قبیحی ممکن است از طرف مقابل سر بزند باید مراقب میبودند. وقتی به این شکل میدانند که در این فضا و مکانی قرار دارند, باید مراقب میبودند.
تفاوت را ناشناس فرمودند که یکی را تعبیر به حرکت شجاعانه مردم غیور ... در مقابل هم آن طرف را بیسجی بی شرف بی ناموس ... میشود

بی طرف گفت...

قیاس مع الفارق را شنیده اید!
خوب این نوشته شما مثالی بینظیر برای این اصطلاح میباشد!...

ناشناس گفت...

اگر در توضیحات ننوشته بودید که این خانم فائزه هاشمی است من یکی متوجه نمی شدم. اما عجیب نیست که وسط روز روشن در یک جای خلوت به او فحش بدهند و او هم چیزی نگوید. حالا مطمئن هستید او خانمه واقعاً فائزه بود و داستان کلاً ساختگی نبود؟

ناشناس گفت...

البته با محکوم و مذموم دانستن هر دوی این وقایع ، باید بگویم مقایسه چندان منصفانه ای نیست. عدم کنترل خشونت و عصبانیت از یک اجتماع بزرگ در خیابان آنهم در حالی که مورد سرکوب و حمله برادران مشابه همان بسیجی قرار دارند، چیز چندان غریب و بعیدی نیست. اما خشونت چند تا بسیجی مسلح و نیمه مسلح که در موضع قدرت و در کنف حمایت حکومتی هم قرار دارند به یک زن تنها و بی دفاع حتا اگر دختر دشمن هم باشد حتا اگر خود دشمن هم باشد، به نسبت ظالمانه ترست.

ناشناس گفت...

واقعا فرق دو فیلم را نمی فهمید؟ یا...
پس گوش کنید:
بسیجیه واسه اون فحشی که داده جایزه میگیره مثلن یه سفر مشهد یا 200دلار پول نقد وشایدم دیدار مقام معظم!
مردمی که اون بسیجیه رو زدن اگه شناسایی بشن در بهترین حالت کهریزک و دود اگزوز توی کانتیر و شیشه نوشابه گیرش میاد و شایدم اعدام
یعنی یکی مزدوره اون یکی از شدت خشم ناشی از سرکوبها فکرش اون لحظه کار نمی کنه! والا کدوم آدم عاقلی همچین ریسکی توی زندگیش میکنه؟
یه خورده اون مغزتون رو بکار بندازین

ناشناس گفت...

noshe janash zanekeh khodkhah javanhaye mardom ra alaki be koshtan dad khodesh gashang jolan medahad ba parti bazi babash

ناشناس گفت...

مقایسه‌ی منصفانه‌ای است، دوستان سبز هم (مثل دوستان حزب‌اللهی) به جای توجیه آوردن لطف کنند بی‌اخلاقی‌های جناح خودشان را محکوم کنند.
ما همگی متعلق به یک جامعه هستیم و این خیلی ساده‌انگارانه است که فکر کنیم یک طرف فرشته است و یک طرف دیو، اسطوره‌های اخلاق و ادب در یک طرف جمع شده‌اند و جرثومه‌های بی‌اخلاقی و توحش در طرف دیگر.

هر چه می‌کشیم از این طرفداری‌های بی‌منطق و توجیه‌گرانه می‌کشیم. به خدا من هم دوست سبز خوب و بااخلاق دارم هم دوست حزب‌اللهی خوب و بااخلاق. اخلاق و بی‌اخلاقی هیچ کدام در انحصار یک طرف نیستند.

ناشناس گفت...

اگر در مورد این جناب داریوش خان اندکی تردید داشتم اکنون دیگر شکی برایم باقی نمانده که دشمن جنبش مردم ایران (حال هر رنگی که می خواهید رویش بگذارید) هست. ادم از این بی انصاف تر نمی شود که یک مشت انسان بی دفاغ به جان آمده از دهها سال ظلم بی پایان و شکنجه و کشتار را با گروهی مزدور که شاید خیلی هم پلید نباشند اما بازیچه دست حاکمان کثیف و پلید شده اند در دو کفه ترازو قرار دهد. تازه آقای خیلی محترم از ابتدای جنبش مردمی چند تا از این صحنه ها دیده ای که تو هم مثل CNN فقط به همین یکی بسنده کرده ای. این همه انسانیت و صبر و تحملی را که مردم متحمل شده اند نادیده گرفته ای و به همین یک صحنه چسبیده ای تا بدین ترتیب به خیال خام خودت موسوی و در واقع مردم را محکوم کنی و مقدمات سرکوب بیشتر را فراهم آوری.

ناشناس گفت...

فیلم مربوط به کتک زدن بسیجی بسیار مشکوک می نماید. ارسال و پخش گسترده آن در سراسر دنیا پس از تظاهرات 25 بهمن به جای صدها فیلم تکان دهنده از شرکت گسترده و مقاومت مردم در برابر دژخیمان رژیم حکایت از دستهای پنهانی دارد که می کوشند جنبش عظیم مردم ایران را وارونه جلوه دهند و به هر طریق ممکن از به ثمر رسیدن آن جلوگیری کنند. کور خوانده اند. نمی دانند که دیگر نمی توان با این حرکتهای مذبوحانه جلوی سیلاب عظیمی را که به راه افتاده است گرفت. حال چه رژیم شیطانی و اسرائیل بخواهند و چه نخواهند.

ناشناس گفت...

ey khoda, cheh khaterateh talkhi bod amma khoa ra shokr khobih hanm dasht monafegh-h ra shenakhtem va ala akhar,,,,m

ناشناس گفت...

hr mogheh in film javaneh basijei mazlom ra mebenam jegaram khon meshavad az mazlomiyat va bekasi dr an sharayet
an ham che! be sdasteh hamvatan-neh khodash na sahyonesteh jenayat kar chera injori shod?kash injori nemishod kash
vali nemidanam chera? delam barayeh on zan nemisozad ba inkeh khodam 1 zan hastam nemidanam chera? vaghean chera?